Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Tрабант - offroad ? http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=1147 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | boycho [ Вторник, 28.10.2008 г. 18:43 ч. ] |
Заглавие: | Tрабант - offroad ? |
Има ли някой който е правил подобно нещо? Идеята е да повиша проходимоста на Трабант-а,защото имам намерение да го карам "offroad". (смесени настилки) Другия път си формулирай правилно въпросите. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 28.10.2008 г. 19:36 ч. ] |
Заглавие: | |
Ако се вдигне малко и се втвърди ще е перфектно. Мене кабриото ми е по-високо заради ниската маса и минава през трасета, през които само джип може да мине. Чупил съм само 1 колектор и то когато паднах в канавка напречно. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 28.10.2008 г. 20:50 ч. ] |
Заглавие: | |
Като за начало си намери високи гуми. Незнам кой е най-високия размер, който става. 155/80 със сигурност стават. По-високи мисля че Коце караше с такива - 155/90 от баркас. |
Автор: | jopeto [ Сряда, 29.10.2008 г. 19:00 ч. ] |
Заглавие: | |
Купи си четри гуми Malatesta има с брутален грайфер за 4х4 и доста високи, и на всичкото огоре са - 13" Повече не ти трябва да се занимаваш. Става и с гуми от китайско тракторче - виждал съм такава идиотщина в Синеморец. |
Автор: | boycho [ Сряда, 29.10.2008 г. 19:04 ч. ] |
Заглавие: | |
а да като каза се сетих, това е много добра идея.малатестата ги знам те са регенерат нали а тея другте какви са от тракторче.какъв е максимално допустимия размер на гумите TRAC 13" 145 R 13 155/70 R 13 Auto cross - Rally View products by : Type Series M35 13" 155/70 R 13 75 Q кой смятате че са по подходящи |
Автор: | boycho [ Четвъртък, 20.11.2008 г. 06:34 ч. ] |
Заглавие: | Re: трабант за офроад |
максималния размер на малатестата са 155/70 13r няма ли да са ниски |
Автор: | trabi_tarz [ Понеделник, 12.01.2009 г. 22:49 ч. ] |
Заглавие: | Re: трабант за офроад |
За да вдигнете и направите трабанта си за офроуд ви трябват близо 1000 лв. като почнете от шенкел до 4х4 система от някво старо субару нови гуми взимате от трабант на части два калника режете ги нови гуми за исузу трупър стават аз имам 4 трабанта и съм почнал един за оффроуд! |
Автор: | boycho [ Вторник, 13.01.2009 г. 14:48 ч. ] |
Заглавие: | Re: трабант за офроад |
ако споделиш целият процес на работа ще съм ти много благодарен. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 13.01.2009 г. 23:38 ч. ] |
Заглавие: | Re: трабант за офроад |
Не мислите ли че 4х4 на същия двигател и скоростна ще се получи уникално мудна и спъната кола? |
Автор: | fraxinus [ Събота, 31.01.2009 г. 11:56 ч. ] |
Заглавие: | Re: трабант за офроад |
Май основният въпрос който ни интересува е за лесен начин на се вдигне малко, те гумите са ясни |
Автор: | fraxinus [ Понеделник, 02.02.2009 г. 23:58 ч. ] |
Заглавие: | Re: трабант за офроад |
Така имам въпрос може ли да се свалят ресьорите на трабанта без приспособление за натягане /щото нямам/.Идеята е да се постави още един лист,даже намерих къде да ми го направят но проблема ми е свалянето. |
Автор: | jopeto [ Вторник, 03.02.2009 г. 09:14 ч. ] |
Заглавие: | Re: трабант за офроад |
Купувате си един изгнил Самурай за 1000 лв. премахвате купето от шасито.Слагате едно купе на трабант комби и сте в джаза. |
Автор: | fraxinus [ Сряда, 28.10.2009 г. 18:11 ч. ] |
Заглавие: | Re: Tрабант - offroad ? |
Има ли някакъв вариант да се направи диференциала така че да не буксува едното колело а другото да стои на място/така де разбрахте ме/.Не ме интересува поведение в завой, с висока скорост и т.н.Трабанта ще се ползва за растояния от порядъка на 500-600м по черен път,но често доста кален и под наклон.С нормална кола се закъсва редовно.Някой знае ли как се прави.Имам на разположение бракуван трабант за експерименти който ако може това ще ми спести много срам пред трактористите. |
Автор: | boycho [ Сряда, 28.10.2009 г. 19:34 ч. ] |
Заглавие: | Re: Tрабант - offroad ? |
Единствено заварка.Ако има друго и на мен ще ми е интресно. |
Автор: | Bat_Ilko [ Сряда, 28.10.2009 г. 21:23 ч. ] |
Заглавие: | Re: Tрабант - offroad ? |
Еееее, не е както го описваш. Бая хора има дето карат със заварен диференциал, включително и на предно. Нито се къса заварката, нито не може да завива. Тегаво е, ама се преживява. Ама не трябва да е ежедневка. Ясене, нали ти показах моите гуми за зимата. Като залепя спуканата ще ги пробваме на Трабанта - те са 155/80 Дебика Фриго първия грайфер. Ще станеш на танк, стига да не ти се пълнят калниците. Всъщност това си е по-голям проблем. Чудя се дали някой не е мазал подкалниците с парафин да види дали не пада калта. |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |