Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Дистанциращи фланци ?
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=1116
Страница 1 от 1

Автор:  Torsi [ Вторник, 21.10.2008 г. 00:42 ч. ]
Заглавие:  Дистанциращи фланци ?

Здравейте

Искам да попитам хората които са наясно, колко мм максимум мога да напраавя дистанциращи фланци, така че да е безопасно, защото в момента, от както сложих дисковите спирачки, при максимален завой джантата опира в ресора, а не искам да е така, а и освен това се прибраха още повече колелата отпред. Сега като е без барабани, разстоянието между двете колела съвсем намаля и искам да го разширя..
A и все пак искам да сложа доста широки гуми и джанти и не желая да опира никъде. Освен това захващането в последствие на джантата със шпилки ли да е или с дълги болтове?Има ли значение?


Мерси

Автор:  MSTT [ Вторник, 21.10.2008 г. 01:28 ч. ]
Заглавие: 

Отиваш на стругар и ти прави 2 фланеца по 20mm(25mm) на 4х100мм с 8 отвора(4 с резби,другите 4 с резби и "легла" за да потънат болтовете) и с преходен централен отвор на 57.1. :wink:

Автор:  Torsi [ Вторник, 21.10.2008 г. 11:12 ч. ]
Заглавие: 

Това ми е ясно..Аз искам да знам колко мм максимално могат да бъдат..

Автор:  MSTT [ Вторник, 21.10.2008 г. 11:27 ч. ]
Заглавие: 

max-а е 35мм.Първо си купи джантите (щом искаш да са "широки"... :D )

Автор:  jopeto [ Вторник, 21.10.2008 г. 11:32 ч. ]
Заглавие: 

Здравей ! В момента съм с фланци 25 мм и няма проблеми. Усещам обаче, че трябва да са 30 мм. Направи си фланци 30 мм. Става много по стабилно (има значение и офсета на джанта за дебелината на фланеца, да не вземе да упира в калниците ?!). Стругара, който ти ги прави трябва да ги направи със същия диаметър, като главината. Идеята е лекота (ако са от джилязо! ) От каква кола са ти главините ? С шпилки ли ще ги правиш или с болтове( това има значение за конструкцията на фланеца ? Джантите от каква кола ще слагаш ? Дай инфо и ще ти помогна с чертежа !
П-с. Случайно твоя трабант да е бил в петък при ники с дискови спрачки от голф в багажника ?

Автор:  MSTT [ Вторник, 21.10.2008 г. 11:41 ч. ]
Заглавие: 

jopeto написа:
Здравей ! В момента съм с фланци 25 мм и няма проблеми. Усещам обаче, че трябва да са 30 мм. Направи си фланци 30 мм. Става много по стабилно (има значение и офсета на джанта за дебелината на фланеца, да не вземе да упира в калниците ?!). Стругара, който ти ги прави трябва да ги направи със същия диаметър, като главината. Идеята е лекота (ако са от джилязо! ) От каква кола са ти главините ? С шпилки ли ще ги правиш или с болтове( това има значение за конструкцията на фланеца ? Джантите от каква кола ще слагаш ? Дай инфо и ще ти помогна с чертежа !
П-с. Случайно твоя трабант да е бил в петък при ники с дискови спрачки от голф в багажника ?


И аз мисля че с 30мм ще е добре,но както ти каза(и аз написах в горното си мнение) Трябва да знае с какви джанти ще е (ЕТ и J) ,за да сметне колко ще излиза джантата(дали ще я събере под калника).А иначе аз твърдо съм за болтовете...

Автор:  Torsi [ Вторник, 21.10.2008 г. 11:49 ч. ]
Заглавие: 

jopeto написа:
Здравей ! В момента съм с фланци 25 мм и няма проблеми. Усещам обаче, че трябва да са 30 мм. Направи си фланци 30 мм. Става много по стабилно (има значение и офсета на джанта за дебелината на фланеца, да не вземе да упира в калниците ?!). Стругара, който ти ги прави трябва да ги направи със същия диаметър, като главината. Идеята е лекота (ако са от джилязо! ) От каква кола са ти главините ? С шпилки ли ще ги правиш или с болтове( това има значение за конструкцията на фланеца ? Джантите от каква кола ще слагаш ? Дай инфо и ще ти помогна с чертежа !
П-с. Случайно твоя трабант да е бил в петък при ники с дискови спрачки от голф в багажника ?



Главините са ми от голф, не знам дали ще съм със шпилки или болтове, защотоне знам кое е по-добре, и за това ъсм попитал в темата..Джантите все още не съм ги купил, но ще си ги купя стига да намеря модела който ми харесва. Като се прибера ще проверя какви джанти мога да сложа, бях се наивл за 14ки, но мисля че и 15ки с доста ниски гумета ще може и ще е добре.
За фланците знам че е обре да са от дуралуминий, но за да мога да ги поръчам ми трябваше информация колко мм да са.Ще пробвам с 35мм..Относно опирането в калниците- не ме притеснява,защото те ще се раздуват(вежди от голф) и доста твърдо окачване..С две думи трябва да заприлича на оранжевия трабант отгоре на сайта...Ако имаш някакъв чертеж ест. много би ми помогнал..

А иначе не мисля че си видял моя трабант, защото той сега доста рядко се кара. А и дисковете са ми монтирани преди около 2 месеца, и не са ми в багажника... 8) :lol:

Автор:  MSTT [ Вторник, 21.10.2008 г. 12:06 ч. ]
Заглавие: 

Помисли пак. :wink: 15" (7J или повече) с малко ЕТ(заради фланците,ако не ги сваляш) и на 2Т мотора смятай кво става...

Автор:  Torsi [ Вторник, 21.10.2008 г. 12:12 ч. ]
Заглавие: 

Mario s TT-to написа:
Помисли пак. :wink: 15" (7J или повече) с малко ЕТ(заради фланците,ако не ги сваляш) и на 2Т мотора смятай кво става...



хаха.. Няма да остане трабантовото двигателче, но твърде много се отплесваме от темата....

Автор:  MSTT [ Вторник, 21.10.2008 г. 13:52 ч. ]
Заглавие: 

ОК. Пусни после някоя снимка .

Автор:  Dexter_lab [ Сряда, 29.10.2008 г. 00:26 ч. ]
Заглавие: 

jopeto написа:
Здравей ! В момента съм с фланци 25 мм и няма проблеми. Усещам обаче, че трябва да са 30 мм. Направи си фланци 30 мм. Става много по стабилно (има значение и офсета на джанта за дебелината на фланеца, да не вземе да упира в калниците ?!). Стругара, който ти ги прави трябва да ги направи със същия диаметър, като главината. Идеята е лекота (ако са от джилязо! ) От каква кола са ти главините ? С шпилки ли ще ги правиш или с болтове( това има значение за конструкцията на фланеца ? Джантите от каква кола ще слагаш ? Дай инфо и ще ти помогна с чертежа !
П-с. Случайно твоя трабант да е бил в петък при ники с дискови спрачки от голф в багажника ?

най-вероятно мойте да са били :) търся 13" джанти дето да стават без преходници

Автор:  jopeto [ Сряда, 29.10.2008 г. 18:54 ч. ]
Заглавие: 

Няма как без фланци. С голфовите главини проблема е че гумите влизат прекалено на вътре. Другия проблем е че опират в ресьора при завиване. Няма как !

Автор:  Torsi [ Сряда, 29.10.2008 г. 20:37 ч. ]
Заглавие: 

jopeto написа:
Няма как без фланци. С голфовите главини проблема е че гумите влизат прекалено на вътре. Другия проблем е че опират в ресьора при завиване. Няма как !

Да, така е..Независимо от ширината на гумата..Опира дори и с онези малките резервни гумета за ВФ

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/