Автор |
Съобщение |
milenskior
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Петък, 07.03.2008 г. 13:18 ч. Мнения: 49 Местоположение: гр. Оряхово
|
Мога да ви изрежа фланци по даден чертеж и да ги шлайфам, но без пробиването(не че е проблем но ще ми отнеме много време, което ще се отрази драстично в цената).
На колегата dibilatora му направих фланец, но той нещо се бави с проекта.
|
Сряда, 23.04.2008 г. 14:21 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
По принцип си прав, но едно е да цъка леко, което е нормално, друго е баш да си прищраква.
|
Сряда, 23.04.2008 г. 14:27 ч. |
|
 |
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Основни проблеми при тази трансплантация (според както аз ги виждам):
1. Съединител. Удвоявате мощността, съответно и въртящият момент скача с много. Да не стане като първата турбина на Коцето - "Какво ще правиш - Ми ще си измия зъбите, ще сменя съединителя и ще пия кафе, след това ще се обличам за работа"
2. Скоростна кутия - ако си мислите че трабантовата ще ви изкара дълго - леко грешите. Смените ли съединителя, очаквайте смачкване или чупене на зъб в много къс период. Просто няма да издържи на юра.
3. Спирачки. Бързото ускоряване предполага (по-точно е да се каже "изисква") бързо спиране. Затова - дискови спирачки като минимум, може и с плътни дискове. Жална ви майка как ще се справите с баланса предни - задни спирачки.
4. Окачване - пълно и тотално уякчаване. В момента на спиране всички сили се поемат от окачването - а ние вече си имаме дискови спирачки и можем да "заковем", т.е. натоварването е огромно. Личното ми мнение е, че оригиналното трабантово окачване, подложено на такова юркане, няма да го бъде дълго.
5. Гуми. Предполагам че при еднаква маса (респективно тежест) ще трябва да са по-широки, въпреки че може да се поспори по въпроса. Но безусловно трябва да са нови маркови - тия галоши втората употреба ги забравяте.
Някой ще седне ли да направи поне приблизително сметката?
Както и да го въртя и суча, под хилядарка не мога да падна. Това са само модификациите. Пригответе си поне още 500 за Технотеста - и те са хора, и те пият уиски с бадеми...
Забравих да спомена и най-скъпото - времето. Трябва да имате много свободно време. И задължителната доза мерак. Хлопащата дъска в главата се подразбира - тук смятам че повечето сме такива. 
_________________ Hard to the core !
|
Сряда, 23.04.2008 г. 16:54 ч. |
|
 |
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
|
Сряда, 23.04.2008 г. 17:03 ч. |
|
 |
mOm
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч. Мнения: 36 Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
|
Всичко е ок, само не разбрах дебелината на този фланец. Някой има ли представа?
|
Сряда, 23.04.2008 г. 18:25 ч. |
|
 |
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
В долния десен край пише : t = 25 - 30 mm Май е това. Това ще стане ясно, като се наложи ДВГ- то върху кутията заедно със съединителя- тогава мериш луфата с шублера за справка (без фланеца). Да не забравяме, че не знаем кой маховик ще се ползва трабатовия или вартбургувия. Това май ще зависи от това кой стартер ще върти. Там нали има и венец на маховика. Не вярвам да са еднаккви. Трябва и колектора да се преправи.
|
Сряда, 23.04.2008 г. 19:12 ч. |
|
 |
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Че за какво я правиш тази доработка, щом ще караш внимателно?
Нали целта е да се кара все на високи обороти и с газ до тенекето...
_________________ Hard to the core !
|
Четвъртък, 24.04.2008 г. 14:29 ч. |
|
 |
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
Имам предвид немски съединител с демфери, че ще издържи повече от унгарски . Т. е. унгарския ще искара седмица - щото е направен от тенекия за сирене (толкова ми искара чисто нов такъв). Немския с демферите ще почне след 2 месеца да дрънчи, като маракас. Или пружините се сплескват и не вършат работата за която са сложени или се чупят. (пружините са смятани за 26 Hp не за 50) За това пак пиша ! СЛОЖИЛ СЪМ СЪЕДИНИТЕЛ БЕЗ ДЕМФЕРИ !
|
Четвъртък, 24.04.2008 г. 16:07 ч. |
|
 |
mOm
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч. Мнения: 36 Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
|
jopeto, ти сигурен ли си, че между двигателят и скоростната кутия има синхронизация или баланс до хилядни? Ако е така, не би трябвало да ти се износва толкова бързо съединителя.
|
Петък, 25.04.2008 г. 08:06 ч. |
|
 |
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
Той не се износва просто се чупят пружините по гореспоменатия начин. Не можа да търсите синхронизация до хилядни от тенекия закрепена с нитове (каквото представлява трабантовия съединител). Съосието на кутията и маховика са важни и това е спазено при мене. С новият съединител нещата са перфектни. Ще ви го пратя на снимка да го видите какво представлява за да търсите такъв. Като се прецакат въпросните пружини стават проблемите - неправилно износване на маховика, луфтове във шлиците на шийката на съединителя и т.н. С този съединител при рязко тръгване, просто феродото приплъзва (ако види зор), а силата не отива в пружинките. Колата тръгва по рязко. Моя е подобен на този: http://www.ldm-tuning.de/en/artikel-6521.htm
|
Петък, 25.04.2008 г. 12:28 ч. |
|
 |
wartburg_mashine
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:37 ч. Мнения: 33 Местоположение: Габрово
|
Здравейте искам да попитам тей като първичния вал на скоростната кутия лагерува на лагер в кожуха на скоростната кутия и лагер в коляновият вал на двигателя след като се постави този фланец от 25 до 30 милиметра,как се осигурява лагеруването на първичният вал имам на предвид не излиза ли единия краи вече от двигателя.Мерси предварително.
ПС:При подмяната на старите колектори с новият тип при вартбург и увеличаване на сечението на изпускателните тръби с 5 милиметра мощноста на двигателя се увеличава с до 5 конски сили.Така че си мисля че не е удачно да се слага от Вартбург 312 колектор.
|
Неделя, 27.04.2008 г. 14:06 ч. |
|
 |
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
На Траби вала лагерува на два лагера, които са в кутията така, че фланеца не пречи.
|
Неделя, 27.04.2008 г. 20:16 ч. |
|
 |
stil1
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Вторник, 18.03.2008 г. 21:05 ч. Мнения: 50 Местоположение: гр.Варна
|
|
Неделя, 04.05.2008 г. 17:02 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
http://www-user.tu-chemnitz.de/~andrf/trabant.html
Ето сайт на един трабант с вартбургов мотор. Надявам се най-после да видя такова в движение че и мене ми е много мерак да го правя така.
|
Вторник, 01.07.2008 г. 23:21 ч. |
|
 |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Точно взех да се питам накрая тоз чиляк как го мисли това нещо да работи с неспазен наклон и посока на карбуратора...ма той се е сетил да направи фланец.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 01.07.2008 г. 23:43 ч. |
|
|