Напиши нова тема Отговори на тема  [ 126 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Следваща
Вартбургов двигател??? 
Автор Съобщение
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Петък, 07.03.2008 г. 13:18 ч.
Мнения: 49
Местоположение: гр. Оряхово
Мнение 
Мога да ви изрежа фланци по даден чертеж и да ги шлайфам, но без пробиването(не че е проблем но ще ми отнеме много време, което ще се отрази драстично в цената).
На колегата dibilatora му направих фланец, но той нещо се бави с проекта.


Сряда, 23.04.2008 г. 14:21 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Santa написа:
Ивак...ти до сега виждал ли си варелски мотор,дето да не чатка като му пипнеш вала?
Защото аз не съм.Нито като купувах моя навремето,нито като реших да му търся купе.Това са поне 20 видяни мотора и всичките имат луфт.Къде малко,къде повече,но до сега не съм виждал такъв без луфт и мнооого се съмнявам,че има.


По принцип си прав, но едно е да цъка леко, което е нормално, друго е баш да си прищраква.


Сряда, 23.04.2008 г. 14:27 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Основни проблеми при тази трансплантация (според както аз ги виждам):

1. Съединител. Удвоявате мощността, съответно и въртящият момент скача с много. Да не стане като първата турбина на Коцето - "Какво ще правиш - Ми ще си измия зъбите, ще сменя съединителя и ще пия кафе, след това ще се обличам за работа"

2. Скоростна кутия - ако си мислите че трабантовата ще ви изкара дълго - леко грешите. Смените ли съединителя, очаквайте смачкване или чупене на зъб в много къс период. Просто няма да издържи на юра.

3. Спирачки. Бързото ускоряване предполага (по-точно е да се каже "изисква") бързо спиране. Затова - дискови спирачки като минимум, може и с плътни дискове. Жална ви майка как ще се справите с баланса предни - задни спирачки.

4. Окачване - пълно и тотално уякчаване. В момента на спиране всички сили се поемат от окачването - а ние вече си имаме дискови спирачки и можем да "заковем", т.е. натоварването е огромно. Личното ми мнение е, че оригиналното трабантово окачване, подложено на такова юркане, няма да го бъде дълго.

5. Гуми. Предполагам че при еднаква маса (респективно тежест) ще трябва да са по-широки, въпреки че може да се поспори по въпроса. Но безусловно трябва да са нови маркови - тия галоши втората употреба ги забравяте.

Някой ще седне ли да направи поне приблизително сметката?

Както и да го въртя и суча, под хилядарка не мога да падна. Това са само модификациите. Пригответе си поне още 500 за Технотеста - и те са хора, и те пият уиски с бадеми...

Забравих да спомена и най-скъпото - времето. Трябва да имате много свободно време. И задължителната доза мерак. Хлопащата дъска в главата се подразбира - тук смятам че повечето сме такива. :D

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Сряда, 23.04.2008 г. 16:54 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
Първа глава : :D :D :D :D :D :D Браво theultimate !!!!! Златен си! Това е ценна придобивка ! Аз го търся това от месеци !!! Ще го дам на един приятел да тури вартбугов мотор, че му беше мечта. Спестяваш ми часове работа в сваляне на шаблони и мерене! Браво !!!!!!! Браво - Поклон !!!!! :D
Втора глава !!!!! Безспорно се чупят съединители !!!!!! Аз един му е__х майката, демферите си направиха канал + 1 cm, но няма страшно ! Просто забравете за унгарските, с немските може ама го карайте внимателно! Но реших проблема радикално - намерих си от най - старите модели без демфери - твърд. Намерих и едно жълто твърдо феродо стана жестоко. Който обича по-спортно да кара е перфектно. Моя двигател го понася добре все пак е 50 Hp! Скоростната кутия май, нищо и няма освен, че един лагер е заминал, но това сие от преди да сложа ДВГ -то.


Сряда, 23.04.2008 г. 17:03 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч.
Мнения: 36
Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
Мнение 
Всичко е ок, само не разбрах дебелината на този фланец. Някой има ли представа?


Сряда, 23.04.2008 г. 18:25 ч.
Профил YIM
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
В долния десен край пише : t = 25 - 30 mm Май е това. Това ще стане ясно, като се наложи ДВГ- то върху кутията заедно със съединителя- тогава мериш луфата с шублера за справка (без фланеца). Да не забравяме, че не знаем кой маховик ще се ползва трабатовия или вартбургувия. Това май ще зависи от това кой стартер ще върти. Там нали има и венец на маховика. Не вярвам да са еднаккви. Трябва и колектора да се преправи.


Сряда, 23.04.2008 г. 19:12 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
jopeto написа:
...с немските може ама го карайте внимателно! .


Че за какво я правиш тази доработка, щом ще караш внимателно?
Нали целта е да се кара все на високи обороти и с газ до тенекето...

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Четвъртък, 24.04.2008 г. 14:29 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
Имам предвид немски съединител с демфери, че ще издържи повече от унгарски . Т. е. унгарския ще искара седмица - щото е направен от тенекия за сирене (толкова ми искара чисто нов такъв). Немския с демферите ще почне след 2 месеца да дрънчи, като маракас. Или пружините се сплескват и не вършат работата за която са сложени или се чупят. (пружините са смятани за 26 Hp не за 50) За това пак пиша ! СЛОЖИЛ СЪМ СЪЕДИНИТЕЛ БЕЗ ДЕМФЕРИ !


Четвъртък, 24.04.2008 г. 16:07 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч.
Мнения: 36
Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
Мнение 
jopeto, ти сигурен ли си, че между двигателят и скоростната кутия има синхронизация или баланс до хилядни? Ако е така, не би трябвало да ти се износва толкова бързо съединителя.


Петък, 25.04.2008 г. 08:06 ч.
Профил YIM
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
Той не се износва просто се чупят пружините по гореспоменатия начин. Не можа да търсите синхронизация до хилядни от тенекия закрепена с нитове (каквото представлява трабантовия съединител). Съосието на кутията и маховика са важни и това е спазено при мене. С новият съединител нещата са перфектни. Ще ви го пратя на снимка да го видите какво представлява за да търсите такъв. Като се прецакат въпросните пружини стават проблемите - неправилно износване на маховика, луфтове във шлиците на шийката на съединителя и т.н. С този съединител при рязко тръгване, просто феродото приплъзва (ако види зор), а силата не отива в пружинките. Колата тръгва по рязко. Моя е подобен на този: http://www.ldm-tuning.de/en/artikel-6521.htm


Петък, 25.04.2008 г. 12:28 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:37 ч.
Мнения: 33
Местоположение: Габрово
Мнение 
Здравейте искам да попитам тей като първичния вал на скоростната кутия лагерува на лагер в кожуха на скоростната кутия и лагер в коляновият вал на двигателя след като се постави този фланец от 25 до 30 милиметра,как се осигурява лагеруването на първичният вал имам на предвид не излиза ли единия краи вече от двигателя.Мерси предварително.


ПС:При подмяната на старите колектори с новият тип при вартбург и увеличаване на сечението на изпускателните тръби с 5 милиметра мощноста на двигателя се увеличава с до 5 конски сили.Така че си мисля че не е удачно да се слага от Вартбург 312 колектор.


Неделя, 27.04.2008 г. 14:06 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение 
На Траби вала лагерува на два лагера, които са в кутията така, че фланеца не пречи.


Неделя, 27.04.2008 г. 20:16 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 18.03.2008 г. 21:05 ч.
Мнения: 50
Местоположение: гр.Варна
Мнение 
Ето един модифициран трабант : http://www.youtube.com/watch?v=gwUn_-6JUho


Неделя, 04.05.2008 г. 17:02 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
http://www-user.tu-chemnitz.de/~andrf/trabant.html

Ето сайт на един трабант с вартбургов мотор. Надявам се най-после да видя такова в движение че и мене ми е много мерак да го правя така.


Вторник, 01.07.2008 г. 23:21 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Точно взех да се питам накрая тоз чиляк как го мисли това нещо да работи с неспазен наклон и посока на карбуратора...ма той се е сетил да направи фланец.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Вторник, 01.07.2008 г. 23:43 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 126 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов