Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Автор |
Съобщение |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Вземай фланец от тук - viewtopic.php?f=6&t=1918и варгов мотор и ето ти 50 коня! 
|
Вторник, 02.02.2010 г. 15:23 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Не бе не са 50 коня, 40 са  а не съм сигурен дали не бяха и 35...
|
Вторник, 02.02.2010 г. 15:41 ч. |
|
 |
biser
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 31.01.2010 г. 19:19 ч. Мнения: 27 Местоположение: Dren
Skype: elektro36
Automobile: Trabi 601 Combi
|
 Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
За окачване нямя никой
|
Вторник, 02.02.2010 г. 16:29 ч. |
|
 |
biser
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 31.01.2010 г. 19:19 ч. Мнения: 27 Местоположение: Dren
Skype: elektro36
Automobile: Trabi 601 Combi
|
 Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Искам си оригиналния двигател .Ако някои има снимки на някой хубав трабант да праща скайп:elektro36
|
Вторник, 02.02.2010 г. 16:46 ч. |
|
 |
IFA_Racing_Team__DDR
Powered by KKK
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 17:36 ч. Мнения: 70 Местоположение: София - Пазарджик
Skype: IFA_Racing_Team__DDR
Automobile: Wartburg 1.3RS Turbo
|
 Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Ми с оригиналния мотор нищо няма да направиш, без да го разтържеш здраво и какво ли още не. На моя бях сменил висчки жигльори в карба с по-големи ( и то не безразборно, а по някаква схема и с много проби ) + само предно гърне + полиране на горивна камера и изп. колектор + 100 октанов бензин ( уж 100 октана де  - сигурно се равнява на 91 в Германия, но както и да е ). И какво мислиш стана, малко по-добър вървеж ( някаде тук да видя думата лепене за седалките  ) + много шум и разход от около 10л/100км. Не чене тръгна повече, но лично за мене с този мотор, без сериозна работа по него, каузата е изгубена. Поздрави!
_________________ БЕНЗИН В КРЪВТА
|
Вторник, 02.02.2010 г. 17:20 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Окачването също не е евтино. Да кажем че с някакво преправяне може да се смъкне и да стане по-твърдо. Но не става със стари гуми 145/80. Трябват фланци, ниски 14ки, рязане на калници за да влезат широки гуми и т.н. Не че нещо, но в друга тема четох как шумоизолация от 10лв квадрата ти се вижда скъпа - тогава това е загубена кауза.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 02.02.2010 г. 18:10 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Искам тук да кажа за някои дребни преработки по Трабантовия двигател, които изпробвахме с Гемар преди години и имаха добър резултат.
-Полиране на горивните камери -Полиране на всмукателния канал -Леко изпиляване настрани на всмукателните канали на цилиндрите - с около 2мм -Бутала 3ти ремонт -Спортен въздушен филтър
Трабанта вдигаше 40 на първа, 80 на втора и 130 на четвърта
Забравих да спомена друг факт: Трабантите които едно време са се състезавали по Ралитата са били по 70 конски сили! За това разбира се са необходими немалка серия от подобрения, но това го пиша за да знаете че тези 35к.с. съвсем не са максимума който може да се изстиска.
|
Вторник, 02.02.2010 г. 19:16 ч. |
|
 |
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
 Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
И това от оригиналния мотор ли са го изкарали/ в смисъл цилиндри вал.../
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Вторник, 02.02.2010 г. 19:20 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Не съм запознат със всичко, но предполагам че има промени по цилиндрите(повече преливни канали), а по вала ако има нещо - то ще е че е по лек.
|
Вторник, 02.02.2010 г. 19:31 ч. |
|
 |
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
 Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Защото е възможно да се наденат съвсем нови цилиндри различни от оригиналните изляти специално, с по голяма кубатура.Не би представлявало затруднение за един заводски тунинг.Щом слагат цилиндри от иж в любителски условия.Все пак се прави за състезания и живота на вала не е приоритет
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Вторник, 02.02.2010 г. 19:39 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Никой не говори за живота на вала, говорим за това какво може да се изсмуче от този двигател 
|
Вторник, 02.02.2010 г. 20:14 ч. |
|
 |
vasko
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч. Мнения: 82 Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
|
 Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Така, момчето си зададе въпросите съвсем конкретно но малко хора му отговориха точно. Повечето просто обърнаха темата в чат и критики. Конкретно по темата: За задното окачване попринцип има едни подложки които се слагат в края на носача и по този начин се променя напречния наклон на колелата. Другото което е можеш да използваш фланци и да изнесеш гумите по-настрани. На фланците монтираш хубави лети джанти които все пак да не тежат повече от оригиналните трабантови. За предното нямам данни как може да бъде променено но ако някой ми прати някакви чертежи ще обмисля вариант и за там. За да постигнеш по добър вървеж с този малък мотор просто трябва да направиш някои простички неща първото е чрез различни доработки да увеличиш оборотите му (било то чрез олекотяване на буталата и мотовилките било то чрез олекотяване на маховика) тук обаче трябва да подсилиш и вала и лагерите му защото е много вероятно да не издържи на тези обороти. (за справка този двигател за който говори ивака че е бил 7о коня е бил правен и в българия но от 4 състезания в 3 трабанта е скъсал колянов вал вие си правете изводите защо) Второ нещо олекоти купето максимално. Трето и последно изчисти колата от всякакви стърчащи неща дръжки антени лаиснички решетчици и други и я заобли на местта на които може. За сега това се сещам. Успех с проекта и дано не остане само из темите по форума. ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)
_________________ Вторият е първия загубил !
|
Вторник, 02.02.2010 г. 21:27 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
 Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Нормално е, двигател напомпан на макс, в състезание където непрекъснато се кара на пълна газ и максимални обороти двигателя да изкара 1 състезание. Ако ми дадете Трабант с оригинален непипан двигател и него ще блокирам за 1 ден.
|
Вторник, 02.02.2010 г. 23:30 ч. |
|
 |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Колега biser, пусни някоя снимчица на МПСто, за да видим що за платформа е. 
|
Сряда, 03.02.2010 г. 02:34 ч. |
|
 |
biser
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 31.01.2010 г. 19:19 ч. Мнения: 27 Местоположение: Dren
Skype: elektro36
Automobile: Trabi 601 Combi
|
 Re: Искам да направя Трабант за стриит реисинг
Ето и снимките
П.С снимките са лоши ще кача нови
|
Сряда, 03.02.2010 г. 21:43 ч. |
|
|