Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: Дискови спирачки отзад.
|
Вторник, 28.07.2009 г. 23:09 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: Дискови спирачки отзад.
Дядо мраз ми е обещал 2 задни шенкела от Jetta, но му е рано още. Това с чертежите не знам защо те спира? Ако имаш железата почвай и без чертежи
|
Четвъртък, 22.10.2009 г. 12:07 ч. |
|
|
kyolov
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 09.05.2011 г. 01:42 ч. Мнения: 14 Местоположение: Rakovski
Skype: kyolov13
|
Re: Дискови спирачки отзад.
Sajelqvam nqmam bulgarski. Dano bada polezen
|
Неделя, 09.10.2011 г. 01:32 ч. |
|
|
smehurkotot
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч. Мнения: 69 Местоположение: България
|
Re: Дискови спирачки отзад.
Аз имам оригинални немски фланци за задни дискови спирачки на Трабито. Ако има някой дето може да ги копира да се обади. После монтажа е детска игра. Интересува ме цената на фланците за предни дискови спирачки и кой може да ми ги направи.
|
Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:36 ч. |
|
|
steffcho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч. Мнения: 104 Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
|
Re: Дискови спирачки отзад.
Здравейте! Успешно монтирах задни дискове от Фолксваген (купих цял мост от Пасат Б3, по-изгодно беше). Фланците ми ги правиха на фреза, имах проблем с неточни отвори за главината на Фолксваген, но успях да реша казуса. Трабантовата главина е хваната за носача с 10 или 12 нита (не помня вече), които трябва да се отстранят. И така, захващаме преходния фланец с болтове, вместо с нитове (за всеки случай, аз сложих и федерка на всеки от болтовете). Дотук добре. След това, монтажа става елементарно - диска с лагерите, накладките, апарата... За ръчната - използвах скъсени жила от Пасата, като ги сложих в оригиналните брони на трабанта, т.е жилата са си на същото място. Лоста на ръчната отдолу си е с полумесец, на който се закача фабричното жило на Трабанта - така направих и аз, със скоби съединих двете парчета (от всяко от колелата), и закачих. Резултат - ковяща ръчна, която впоследствие се охлаби, тъй като скобите явно не бяха достатъчно - добавих още, проблема решен. Тест - драйв: спира здраво, единствено на пясък ми е провлачвало задно колело, а задницата беше без калници, капак, броня, седалки, стъкла. В зависимост от ЕТ на джантите, може да се наложат дистанционни фланци. При мен необходими бяха 20мм. Фабричната спирачна помпа на Трабанта за мен се справя добре с 4 диска, не е необходимо "изправяне" върху спирачката, за да спре не виждам нужда и от сервоусилител. Като цяло не е трудна интервенцията, стига фланците да са точни. Ако имате въпроси - питайте, ще отговарям Няколко снимки можете да видите в темата ми в раздел Гараж
|
Сряда, 20.02.2013 г. 14:50 ч. |
|
|
smehurkotot
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч. Мнения: 69 Местоположение: България
|
Re: Дискови спирачки отзад.
Здравей,Steffcho. В момента работя по едно Траби и съм на етап спирачки. Къде ти направиха фланците за предните дискови спирачки и колко ти излезе това? Имам някои други въпроси и ако имаш желание ще се радвам да обменим малко повече информация.
|
Събота, 23.02.2013 г. 00:16 ч. |
|
|
steffcho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч. Мнения: 104 Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
|
Re: Дискови спирачки отзад.
И за предните, и за задните milenskior ми ги прави, като за предните мисля че той имаше чертежа и не се налага да му се изпраща. За задните пращах и чертеж, който се оказа с малка неточност. Предните са перфектни, всичко пасва и си е на мястото. За цената и идея нямам вече, беше преди почти 3 години, не помня...
|
Неделя, 24.02.2013 г. 18:59 ч. |
|
|
smehurkotot
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч. Мнения: 69 Местоположение: България
|
Re: Дискови спирачки отзад.
Ех,жалко!Писах му на Милен,но той не се занимава вече с тези неща. Егаси късметът!!!
|
Неделя, 24.02.2013 г. 20:26 ч. |
|
|
steffcho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч. Мнения: 104 Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
|
Re: Дискови спирачки отзад.
Лошо...ами, варианта е или в някой завод, или човек, който има необходимата машина...задните фланци стават само на струг, там е лесна...може и без чертеж. Но за предните си трябва фреза.
|
Понеделник, 25.02.2013 г. 15:40 ч. |
|
|
milenskior
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Петък, 07.03.2008 г. 13:18 ч. Мнения: 49 Местоположение: гр. Оряхово
|
Re: Дискови спирачки отзад.
Ами не бих казал, че задните стават само на струг. И за там ти трябва поне фреза, ако държиш да станат добре. За предните ти трябва някаква режеща машина(аз ги режех на газорез, но може и с плазма или лазер). Съответно след това струг и фреза поне. Иначе аз ги пробивах фланците на вертикален център с ЦПУ, защото там става по-лесно и точно. Та мисълта ми е да търсите човек с фреза и струг или някой завод в който имат такива машини.
|
Четвъртък, 07.03.2013 г. 16:56 ч. |
|
|
Петко
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 05.06.2022 г. 14:18 ч. Мнения: 2 Местоположение: Плевен
|
Re: Дискови спирачки отзад.
Здравей, Би ли споделил малко повече информация за дискови те спирачки? Чертежи, модели главини от пасат Б3 ли са, снимки. Имам проблем с намирането на части и търся по съвременни решения. Много ти благодаря | | | | steffcho написа: Здравейте! Успешно монтирах задни дискове от Фолксваген (купих цял мост от Пасат Б3, по-изгодно беше). Фланците ми ги правиха на фреза, имах проблем с неточни отвори за главината на Фолксваген, но успях да реша казуса. Трабантовата главина е хваната за носача с 10 или 12 нита (не помня вече), които трябва да се отстранят. И така, захващаме преходния фланец с болтове, вместо с нитове (за всеки случай, аз сложих и федерка на всеки от болтовете). Дотук добре. След това, монтажа става елементарно - диска с лагерите, накладките, апарата... За ръчната - използвах скъсени жила от Пасата, като ги сложих в оригиналните брони на трабанта, т.е жилата са си на същото място. Лоста на ръчната отдолу си е с полумесец, на който се закача фабричното жило на Трабанта - така направих и аз, със скоби съединих двете парчета (от всяко от колелата), и закачих. Резултат - ковяща ръчна, която впоследствие се охлаби, тъй като скобите явно не бяха достатъчно - добавих още, проблема решен. Тест - драйв: спира здраво, единствено на пясък ми е провлачвало задно колело, а задницата беше без калници, капак, броня, седалки, стъкла. В зависимост от ЕТ на джантите, може да се наложат дистанционни фланци. При мен необходими бяха 20мм. Фабричната спирачна помпа на Трабанта за мен се справя добре с 4 диска, не е необходимо "изправяне" върху спирачката, за да спре не виждам нужда и от сервоусилител. Като цяло не е трудна интервенцията, стига фланците да са точни. Ако имате въпроси - питайте, ще отговарям Няколко снимки можете да видите в темата ми в раздел Гараж | | | | |
|
Понеделник, 13.05.2024 г. 16:33 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|