Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Смяна на маншон на полуоска-как? 
Автор Съобщение
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение Смяна на маншон на полуоска-как?
Днес реших сда си гресирам Трабика ис ужас установих ,че ми се е скъсал маншона на лявата полуоска откъм колелото.Педполагам че се казва външен маншон.Как става смяната?Моля за компетентен отговор!


Вторник, 19.08.2008 г. 20:07 ч.
Профил
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
Сваля се полуоската,вътрешното каре,маншона изнизва се стария промива се карето с нафта или бензин гресира се с графитна грес,слага се новия маншон

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Вторник, 19.08.2008 г. 20:33 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение 
Първо зависи от кой модел ти е колата.Към скоростната кутия е или с два камъка или с каре.Ако е каре завърташ така,че едната ролка да е надолу издърпваш полуоската внимателно и държиш ролката да не падне и да се изсипят иглите.Най добре е да постелиш нещо чисто под кутията и ако нещо се изсипе да го събереш.След като извадиш полуоската осигуряваш ролките против изсипване, махаш зегерката и издърпваш или леко с почукване вадиш карето.Махаш маншона махаш и другият, ако е замърсено карето миеш с бензин след това пълниш с около 80 или 100 грама графитна грес за карета,затваряш маншона и по обратният начин.От към кутията се слагат 80 грама грес.


Вторник, 19.08.2008 г. 23:18 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Забравихте най-важния етап:

-когато след месец се наведеш под колата и видиш как новият маншон пак се е скъсал,защото е унгарски ментак,се връщаш пак тук и пускаш обява,че търсиш оригинален немски маншон втора употреба.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Вторник, 19.08.2008 г. 23:29 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
На Ауди 100 1980г. му сложихме маншони от трабант стария модел и пасваха перфектно. Което значи че и обратното е възможно. Взимаш един маншон и обикаляш магазините за западни коли и можеш да си намериш нещо малко по-скъпо но което няма да сменяш повече.


Сряда, 20.08.2008 г. 09:57 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
ivan написа:
... гресира се с графитна грес...


Гресира се с ЛИТИЕВА грес, щото графитната е калциева и поема на карамба влага от въздуха, т.е. ръждата си яде и под нея, освен това е за ниски натоварвания и температури (до 60 градуса).

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Сряда, 20.08.2008 г. 10:38 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Забравих да пиша за модела-1985г. с три камъка е към скоростната кутия.Тези камъни не съм ги звалял досега и незнам колко тръдно излизат,дали не трябва със скоба!


Сряда, 20.08.2008 г. 13:09 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение 
Вижте какво намерих за графитната грес.

http://www.qmisx6000.com/index.php?content=prd#8



Графитна Грес ( температурен диапазон от +500° до +2500°С )

Описаниe
Това е специален смазочен материал за прилагане при екстремно високи температури. Той бе създаден да гарантира доброто смазване и безаварийна експлоатация и при такива уредби, където традиционните греси се овъгляват и чрез своите ерозионни остатъци могат да доведат до щети. Продуктът се базира на синтетично без съдържание на пепел основно "масло-носител", което поддържа суспензно състояние на едно високо концентрирано супермикронизирано, можещо да преминава през сито с малки отвори, мегалитово, твърдо смазочно вещество (MSL).
Продуктът MSL се препоръчва при всички бавновъртящи се работни елементи, изложени на високи температури.

Приложение

Начинът на действие се базира на абсолютно нов принцип. Благодарение на финно съгласуваното съотношение между синтетичното масло носител и MSL се получава не само една добра способност за пенетрация и превъзходно разпределение на смазочното средство, но и подобрено смазочно действие. При това синтетичното масло служи само като носител на твърдото смазочно средство и го транспортира до подлежащите на смазване повърхности. При работни температури над обхвата на изпаряване на маслото носител, MSL остава върху повърхностите, като гарантира смазването.

Предимства:

Твърдото смазочно средство MSL предлага в сравнение с другите подобни продукти за високи температури (напр. молибденов дисулфид) значителни предимства. Въпреки че молибденовият дисулфид притежава добри високотемпературни качества до около 370°С, при по-високи температури, чрез оксидацията се получават твърди причиняващи корозия остатъци, които могат да доведат до повреда в лагера. MSL може да се използва без да се получават гореспоменатите отрицателни явления дори при температури от 2000°С! При температури над 2500°С MSL просто се разпада на безобиден въглероден двуокис и не оставя никакви опасни отпадъци. Сега за пръв път може правилно да осъществите смазването на проблемните места, където от високата температура другите смазочни средства отказват и от тях не остава нищо друго освен изгорял въглен и пепел, водещи до корозия.

_________________
Който не напредва, изостава.


Сряда, 20.08.2008 г. 13:10 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Marto_RT написа:
... MoS<sub>2</sub> притежава добри високотемпературни качества до около 370°С, при по-високи температури, чрез оксидацията се получават твърди причиняващи корозия остатъци, които могат да доведат до повреда в лагера. MSL може да се използва без да се получават гореспоменатите отрицателни явления дори при температури от 2000°С! ...


Няма стоманен лагер, който да работи при температура, по-висока от 130 градуса. Това е максималната работна температура на всички стандартни лагери от масовите производители. Тия търгаши ми говорят за лагер, дето можел да работи на 370 градуса, като смазката била ограничаващият фактор. Пълни глупости! Какво става с якостта на стоманата при тази температура? Какви ще са допуските на този лагер? А баснословните 2000 градуса - смях, смях. Я да си припомним при каква температура се топи чистото желязо? Май беше 1538 градуса. А стоманата - и по-рано (справка - желязо-въглеродната диаграма). Значи според тези господа излиза, че лагера може да работи като лагер много след като е станал на шкембе чорба. Казано с други думи, че винаги когато поискам, мога да ходя по морето, само дето вместо мойте бели маратонки и изтъркани джинси трябва да обуя свръхтехнологичната и строго секретна обувка с кодовото име "гуменботуш", която е непромокаема, увеличава плаваемостта и затова човек не потъва и ходи по повърхността на водата. Вярно е, бохав съм, ама чак толкова не съм.

Марто, нямам нищо против теб и това горе не е насочено към теб. Но нЕкои търгаши почнаха да се оливат. Мислете и не им вярвайте сляпо. :)

Мир и [smilie=respect]

P.S. Това няма нищо общо с графитната грес. Тя е минерално масло, със сгъстител сапун на калциева основа и около 10% графитен прах

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Сряда, 20.08.2008 г. 14:02 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Глей го па тоя...остави хората да си продадат стоката. [smilie=drunk]

Ако наистина вярваш,че тоя дето кара траба ще усети разлика между литиева и калциева грес в рамките на експлоатационния ресурс на колата...си в грешка.Мотора ще блокира далеч преди каренцето да го изяде ръждата,която се развива под греста. :)

Сега сериозно-руснаците днес са последните останали производители,които продават некасуловани лагери.Капачките им са отделно,лагера идва наблъскан с консервационна грес.Трябва да я измиеш с газ/керосин,да си сложиш каквато смазка там ще слагаш-според това за какво ще ползваш лагера и да му затвориш капачките.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 20.08.2008 г. 16:19 ч.
Профил ICQ
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Ми да си я продават... ама не на нас. И да не ми говорят че слоновете летят и че имат водна помпа за Трабант 601. :mehehehehe:
(А слоновете май наистина могат да летят... ама зависи от цвета на хапчето... [smilie=hic] )

А за руснаците... не си прав. И китайците произвеждат некапсуловани лагери. Точно такъв 6009 сложих на предната лява главина. Определено е по-удобно, особено когато възела в който е лагера е качествено уплътнен (както е на Варгата).

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Сряда, 20.08.2008 г. 16:29 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Санта....ти си непоправим клошар. Какво ще спестиш от едно трансмисионно масло или от някаква грес и от разни такива консумативи, дето общо струват някаква малка двуцифрена сума годишно? Виж, нещата, които може да счупиш, са много. Това че твоя служебен трабант не е правил разлика между приста и кастрол, между видинки и мишелин, между олио и хубава грес - проблема е в ТВОЯ телевизор, който общо взето никога не предава добре.


Четвъртък, 21.08.2008 г. 17:20 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Оо...пести се,пести се...Едно е да оставиш два лева в масларницата,друго-20.Особено когато и в двата случая плучаваш едно и също.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Четвъртък, 21.08.2008 г. 20:03 ч.
Профил ICQ
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
ЕЕЕй колеги какво ми направихте тематааа!!!/???Кажете ми трудно ли се избива каренцето с трите камъка и в крайна сметка -каква грес да сложа?


Четвъртък, 21.08.2008 г. 22:47 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение 
Ако е било мазно излиза на ръка или с леко почукване с алуминиево парче. Слагай някаква хубава грес и не се бой.Моят Трабант го карам 10 години с графитна грес и няма ръжда така,че избирай сам.


Четвъртък, 21.08.2008 г. 23:13 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов