Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Как се сменя маншон на кормилната кутия?
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=751
Страница 1 от 2

Автор:  kiro [ Четвъртък, 17.07.2008 г. 12:58 ч. ]
Заглавие:  Как се сменя маншон на кормилната кутия?

Интересуваме дали се сваля предния ресор?Иначе горе-долу си спомням как се правеше!

Автор:  ivan [ Четвъртък, 17.07.2008 г. 13:57 ч. ]
Заглавие: 

Не се сваля нищо само се сваля гайката на хебела и тои се избива

Автор:  fraxinus [ Четвъртък, 17.07.2008 г. 17:47 ч. ]
Заглавие: 

Голямо блъскане пада трябва с лост да се натисне.

Автор:  kiro [ Четвъртък, 17.07.2008 г. 22:38 ч. ]
Заглавие: 

Навремето Shotik беше обяснил подробно как се прави тази манипулация,ам къде се изгуби този специалист по трабантите -незнам!

Автор:  ivanski [ Петък, 18.07.2008 г. 09:35 ч. ]
Заглавие: 

Не трябва лост и с блъскане не става.
Има скоби за тая работа,чертежи може да намериш на последните страници на ,,Аз ремонтирам трабант''

Със скоба за лагери не става, пробвах и се строши скобата па и хич не може да се захване добре .
Трябва ти голяма скоба за ябълковидни болтове.Вехтите трабантджии имат такива работи.
kiro ,тъй като вече си сменял маншона може да отвиеш голямата гайка и да опиташ с ръце .Ако при сглобяването е мазано грес не трябва скоба и излиза доста лесно.
Ресора за тая операция не е нужно да се сваля.Иначе в ,,Аз ремонтирам Трабант'' си пише подробно .

Сещам се ,че имаше начини да се блъска и с някви дървени трупчета .Но според мен така много се прецаква кормилната кутия .

Автор:  gron [ Петък, 18.07.2008 г. 18:36 ч. ]
Заглавие: 

какви лостове какви трупчета.
прави се от двама души
сваляте резервоара като го затваряте предварително. след това охлабвате гайката да се изравни с челото - има контра на шайбата разконтряте.
втория човек в колата завърта волана плътно надясно и задържа.
след това с чук поне 800 грама може и килограм удряте но през парче от по мек метал месинг бронз алумин.
с резки отсечени удари най много 2 3 пъти, трябва да охлаби и развивате и сменяте.
разстоянието между гайката и калника е достатъчно за замах

Автор:  kiro [ Петък, 25.07.2008 г. 08:52 ч. ]
Заглавие: 

Маншона е сменен успешно!Благодаря на всички за съветите! :)

Автор:  boycho [ Понеделник, 15.09.2008 г. 17:07 ч. ]
Заглавие: 

за маншона на кормилната кутия става въпрос нали? на мен ми се скъса итърсех как се сменя ама нещо не можах да разбера.а тази скоба на струг ли се прави и долу горе колко пари излиза

Автор:  theultimate [ Понеделник, 15.09.2008 г. 21:46 ч. ]
Заглавие: 

Все пак не се ли продава на битака някаква скоба, с която да стане без чук и разглабяне на половината кола?

Автор:  montoya [ Понеделник, 15.09.2008 г. 23:09 ч. ]
Заглавие: 

Скобата се прави на фреза.Става и за ябълковидните болтове.Не е лошо да се свали цялата кутия да се измие с бензин и да се гресира както трябва.

Автор:  kiro [ Петък, 26.02.2010 г. 18:24 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се сменя маншон на кормилната кутия?

Пак ми се скъса маншона на крмилната кутия и трябва да го сменя.
Искам само да попитам дали трябва да разкачам ябълковидният болт на дясното колело към шенкела?

Автор:  gron [ Петък, 26.02.2010 г. 20:01 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се сменя маншон на кормилната кутия?

не .

Автор:  kiro [ Петък, 26.02.2010 г. 21:57 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се сменя маншон на кормилната кутия?

Съжалявам ,че пак повдигам темата,но един майстор ми беше казал ,че на маншона преди монтажа е трябвало да се направят дупки.Верно ли е това и ако да,какви трябва да са дупките?

Автор:  gron [ Петък, 26.02.2010 г. 22:17 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се сменя маншон на кормилната кутия?

е това не го бех чУвал. и на мен ми е интересно къде трябва да се направят.
че аз го слагах 1 към 1 по описания начин.
а и гледам в другата тема търсиш оригинален немски. предполагам си даваш сметка че от разпада на ГДР /за съжаление :cry: / минаха 20 години. и да е нов - каучука ще е остарял. така че взимаш и слагаш каквото има на пазара.
ако имаш време потърси някаква замяна от друг автомобил. все пак са подобни неща

Автор:  montoya [ Петък, 26.02.2010 г. 22:45 ч. ]
Заглавие:  Re: Как се сменя маншон на кормилната кутия?

Предполагам идеята на "майстора" е,че когато се сгъва и разгъва маншона трябва да влиза или излиза въздух.Това ще е вярно само ако става много бързо.Когато се пробие маншона ще изтича от него грес и ще влизат мизерии.

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/