Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Дави се, гасне 
Автор Съобщение
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Дави се, гасне
Привет на всички, имам един технически въпрос и моля за помощ. Траби се скапа!
Симптомите: седя си на светофара на обороти на празен ход, светва зелено и давам газ, коалата почва да се колебае дали да вдигне обороти или да угасне :(, в момента който ги вдигне е като изтребител, но като улицата е наклонена и няма мощ, гасне в този преходен момент.
Реших че проблема е в маркучите, защото дискотеката в момента на подаване на газ не индикира преминаване на бензин, когато оборотите се вдигнат вече си е ОК. Смених ги, махнах дискотеката, не се оправи. От въртенето ми падна акумулатора, сега пали с бутане, много лесно - придръпне и тръгва. То акумулатора ще го сменям. И днес както си работеше заби нос и спря :( Преди този проблем като ускоряваше се чуваше едно'весело' звънтене сега двигателя става един глух докато не вдигне обороти след това е екстра :). С последния модел карбуратор съм. Помагайте защтото не ми се иска да го свалям и да го 4истя. Някакви идеи от какво става така? Тези течности за почистване които се слагат в бенза как ще реагират с маслото и ако има запушване ще се оправи ли?


Четвъртък, 05.06.2008 г. 10:39 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
Почисти си наслояванията в чашката и филтъра на кранчето за бензина. Също така имай предвид, че ако караш с малко бензин -по-малко от 5-6 литра, понякога при наклон той не постъпва нормално в карбуратора, ако кранчето не е на "резерва".
Като начало почисти чашката и филтъра и провери как постъпва бензина при положения "отворено" и "резерва", като откачиш маркуча на бензинопровода от входния щуцер на карбуратора. Разбира се, трябва да имаш под ръка някакъв бидон или туба, за да не се излива бензина на земята. Трябва да има някой, който да ти помога за кранчето, докато ти държиш маркуча и бидона.
Трябва да спазваш техника за безопасност - никакъв огън, цигари, искри и т.н., докато имаш открит бензин. Внимавай и за близкостоящи лапетии с цигари, кибрити, пиратки и т.н. Колата да е на открито, а не в гараж, докато работиш по бензинопровода. Мисля, че с това нещата ще се оправят, но ако се окаже, че жигльорите са за почистване, по-добре отиди в сервиз, отколкото да добавяш разни "почистващи" примеси - може да скапеш и карбуратора, и двигателя.
Също така погледни дали жилото на смукача връща докрай - ако двигателят е загрял и работи на смукач, по този начин ще се дави и ще "мисли" дали да ускори или да изгасне. Провери жилото на смукача дали не е много обтегнато при върнато положение, почисти го, гресирай го леко и го раздвижи. Почисти и гресирай триещите се части на лоста на смукача. Същото можеш да направиш и с жилото на газта и лоста на дроселовата клапа - така и така си почнал. Резултатът ще е само положителен.


Четвъртък, 05.06.2008 г. 11:26 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Точно така.Провери бензиновите пътища как са .Аз имах много ядове с тъпото кранче.Измий резервоара хубаво и прочисти кранчето.
Като си махнал маркуча от карбуратора и си пуснал кранчето струята трябва да тече хубаво.Не на приливи и отливи .
На ресервоара за бензин капачката отгоре има една малка дупчица.Прочисти я с игла.

Нашите последния път, когато караха трабанта беше именно заради това.По магистралата от София до Пловдив става следното: колата се движи 3 минути и спира.Няма пускане на двигателя, абе нищо не става.Точно след 3 минути като по часовник въртиш ключа и пали.Върви 3 минути и гасне, още 3 и пали .И така 120 километра до Пловдив.Точно заради запушения отвор в капачката.Става вакуум и бензина не тече .Ама са разбрали чак в Пловдив .

Иначе и аз не разбирах нищо от карбуратора,но един ден го разглобих до съставните части.Четях голямата зелена книга.И го прочистих .


Четвъртък, 05.06.2008 г. 12:12 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение 
chronometer, siso
Благодаря, всичко което описвате съм го направил. Единствено не съм проверил клапата на дросела на смукача, но не мисля че е от това. Май ще се разглабя карба :(


Четвъртък, 05.06.2008 г. 13:52 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
Между другото, провери ли дали не ти работи на един цилиндър?
Да не ти е сдала едната запалителна свещ и ти залудо да отваряш карбуратора?


Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:09 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Ускорителна помпа няма ли това чудо?

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:13 ч.
Профил ICQ
Зайо - байо
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч.
Мнения: 407
Местоположение: третата след луната в дясно..
Мнение 
по4исти карба и резервоара и ще се оправи.. а резервоара филтъра ти е затла4ен...

_________________
Изображение


Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:28 ч.
Профил ICQ
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Петък, 07.03.2008 г. 13:18 ч.
Мнения: 49
Местоположение: гр. Оряхово
Мнение 
Santa написа:
Ускорителна помпа няма ли това чудо?

Няма!


Четвъртък, 05.06.2008 г. 22:20 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение ре
Отново аз, разглобих карба и открих потенциалния проблем - запушила се беше емулсионната тръбичка. Причината: червения силикон с който уплътних карба преди 2 години.

Естествено възникват въпроси, защо силикона беше станал на пихтия и какво да ползвам сега за уплътненеие?


Понеделник, 16.06.2008 г. 16:51 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Защо ползваш силикон? Вместо гарнитура ли?


Понеделник, 16.06.2008 г. 18:12 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
една гарнитура е 60 стотинки сигурно е нямал гарнитура и затова е сложил силикон

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Понеделник, 16.06.2008 г. 18:17 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение 
:roll: силикон ужким за по-добро уплътнение, гарнитурите едни книжни... все масло през тях избива...


Понеделник, 16.06.2008 г. 18:42 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
ако слагаш силикон по много малко не по цели туби ама си направи сметката да уплатни

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Понеделник, 16.06.2008 г. 19:26 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:42 ч.
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
Мнение 
Силикон се слага навсякъде другаде само не и на карбуратора!!!! Ако толкова няма гарнитурки изрежи си една картон,ама недей маца със силикона :)

_________________
2T Power
Ваз 21061-1978
Moskvich 407 Turbo-1963
Член на Клуб Москвич България


Понеделник, 16.06.2008 г. 23:42 ч.
Профил WWW
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Доколкото знам от майстори всички карбуратори изпускат по малко, колкото да се омажат. Ама на другите коли чистия бензин се изпарява, тука маслото събира прах и става гнус. Иначе гарнитурата на поплавковата камера ако е нова, няма как да изпуска от там, ако е спечена я смени, евтина е. Към двигателя доколкото си спомням са 2 хартиени гарнитури и една червена дебела. Там изпуска или ако не е стегнато или ако фланеца е изкривен. Това може да се провери със дългата страна на шублера - използваш го един вид като мастар да видиш дали повърхността е равна.


Понеделник, 16.06.2008 г. 23:58 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов