Принудителен празен ход-придърпва
Автор |
Съобщение |
Marto_RT
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч. Мнения: 73 Местоположение: Radanovo
|
Принудителен празен ход-придърпва
Здравейте
благодаря за съветите,много ми помогнаха. Също и за книгата "Аз ремонтирам Трабант"-който я е преснимал доста се е потрудил.
Може ли някой да ми каже защо пущинката придърпва като отпусна газта на 3-та предавка с нормална скорост. Аз мисля че е от карба но там съм малко бос и не смея да пипам.
_________________ Който не напредва, изостава.
|
Петък, 13.06.2008 г. 11:59 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
И при мен го има това и на двата трабанта. Става на всички предавки от първа до трета, ама на трета най-осезаемо се усеща. Караш на трета с 50 примерно, пускаш газта и придърпва. Опитваш се да задържаш - ептем зле. Много ще се радвам ако някой има смислено обяснение защо става така. По едно време бях с някаква по-различна центровка, мисля че с по-малко предверение - в ниски обороти вървеше като змей, нагоре умираше, но нямаше грам придърпване.
|
Петък, 13.06.2008 г. 12:20 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Двигателят е слабичък и не задържа ефективно. Като ускори оборотите вследствие на инерцията /при отпуснат педал на газта/, карбураторът му изплюва ударно количество гориво, което му стига само да придърпа и отново да започне да забавя. И така - докато не му подадеш газ. Всички Трабанти го правят. Аз затова не използвам двигателя за забавяне на скоростта - придърпва на тласъци и снабдяването с гориво не е адекватно, а оттам и мазането, което може да доведе до блокаж. Пусна ли газта в движение, натискам съединителя, освен ако не съм на 4-та - там за това има грижата фрайлауфа.
|
Петък, 13.06.2008 г. 14:26 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Оффф...човек...карба ти няма принудителен празен ход.Освен това мотора ти няма компресия,достатъчна да удържи коалта при отпускане на газта.Ако беше 4Т,щеше да започне да спира.Ама тук нито може да спре,нито гориво стига достатъчно...и за това тресе и придърпва.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 13.06.2008 г. 21:36 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Затуй натискайте съединител и забавяйте със спирачка ,двигателчето не се използва за забавяне.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Неделя, 15.06.2008 г. 10:19 ч. |
|
|
nKaLiZaTuRa
Продавач-консултант
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч. Мнения: 78
|
Голям маиатап.......
дВУТАКТОВИТЕ СА ТАКА засилваш засилваш и изключваш- даваш почивка на мотора, и икономия и всичко... аз и 4Т кола така карам...
това е така двутактовите се карат само зимата на скорост на заледено!
Вартбург-а и Трабанта имат ФРАИЛАУФ (свободен ход) устроиство изшпълняващо точно тази функция при отнемане педала на ауспух
Колата трябва да върви плавно като лодка 1.во задължение на Шофера !
2. да стига там за където е тръгнала другото са подробности
_________________ nur ........ Wartburg ........ http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html
|
Сряда, 23.07.2008 г. 21:17 ч. |
|
|
Marto_RT
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч. Мнения: 73 Местоположение: Radanovo
|
nKaLiZaTuRa, можеш ли да ми обясниш защо като карам и реша да изключа мотора, не угасва веднага, ами около 10 секунди работи без запалване и почва да гори в гърнето. Аз мисля, че защото маховика е много засилен, и затова. Пък може и двигателя ми да е доста износен и затова маховика да го влачи.
_________________ Който не напредва, изостава.
|
Понеделник, 04.08.2008 г. 12:42 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Пак същото - ниска компресия. На един 4т мотор с голяма компресия му трябва голяма сила да преодолее вакуума. Трабанта му е ниска компресията, лесно преодолява вакуума и за това като изфорсираш и угасиш не гасне веднага. Аз съм свикнал като почне да придърпва (най-често на 3та с 45 се случва) или давам газ ако може или натискам съединител. На 4т кола това е пълна дивотия, само се хабят спирачки и съединител, вместо да се възползваш от това ценно качество, което за съжаление липсва при нас.
|
Понеделник, 04.08.2008 г. 14:46 ч. |
|
|