Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Проблем с клемореда на Траби???
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=6321
Страница 1 от 1

Автор:  Trabi fen224 [ Събота, 10.09.2016 г. 09:43 ч. ]
Заглавие:  Проблем с клемореда на Траби???

Здравейте колеги от скоро имам трабант.От самото начало имам проблеми с него,но се спрявих с тях.Та сегашния проблем е следния колата пали нормално но когато върна ключа не угасва и затова съм пренуден да спирам бензина и така угасва.На какво се дължи това.Благодаря предварително.

:D

Автор:  орлича [ Събота, 10.09.2016 г. 13:11 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с клемореда на Траби???

Какво точно се случва, когато върнеш ключа? Светва ли червената лампа за зареждането? От празни обороти ли изключваш двигателя?
Ако няма други аномалии, то проблемът е сигурно в клемореда зад контактния ключ. Докато отстраниш проблема в никакъв случай недей да гасиш двигателя от клемата на акумулатора! Платката на електронното запалване ще изгори веднага.

Автор:  Trabi fen224 [ Събота, 10.09.2016 г. 16:56 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с клемореда на Траби???

Благодаря за вниманието колега.Та за проблема когато дам на контакт лампата светва и си паля нормално,но когато искам да изгася двигателя връщам ключа но нищо не се получава,а лампата не светва повече.Та въпроса ми е как се сваля клемореда и може ли да се отремонтира или продават ли се някъде. :D

Автор:  niki_k [ Неделя, 11.09.2016 г. 07:40 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с клемореда на Траби???

Колега,клеморедите за трабант са 2 модела.За по стария модел-с болтчета са захванати жиците,за по новия мод.се надяват с клеми.Ако трабанта ти е с елестронно-втория модел.Попитай в магазин "Далия"-В.Търново/без да им правя реклама/-работят с Еконт и са точни според мен.Тел им е 062605110.

Автор:  Trabi fen224 [ Понеделник, 12.09.2016 г. 15:27 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с клемореда на Траби???

Да разбрах моя е от по-старите с болчета.Та въпроса ми е как се отваря и може ли да се ремонтира.

Автор:  Venci_002 [ Понеделник, 26.09.2016 г. 20:36 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с клемореда на Траби???

Да,отваря се и може да се ремонтира.След това обаче трябва внимателно да го свържеш по схемата.Имай предвид че много трудно се работи под таблото.Трябва да извадиш седалката.

Автор:  pronto1997 [ Вторник, 27.09.2016 г. 21:25 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с клемореда на Траби???

а дали не е по- лесно да свали клемореда, да го ремонтира или подмени с нов и тогава да го върне на мястото му, вместо да работи под таблото. Убеден ли си , че клемореда е правилно свързан? Може би е крайно време да напишеш кога е произведен Трабанта, за да не се гадае какво, къде, кои и.т.н.

Автор:  shotik [ Четвъртък, 29.09.2016 г. 22:15 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с клемореда на Траби???

Когато е загрят двигателя , на много километри от производството , не са сменявани сегменти и има луфтове, може да се стигне до това положение.
Дори и без да е на "контакт" самата горивна смес се самовъзпламенява и работи на принципа на дизелов двигател .
Това ми се случи много отдавна , когато купих първият Трабант, карах в планина по нагорно и изключих от "контакт" извадих ключа , а двигателя си работи, слагам ключа. пак на "контакт " ,пак изключвам и след като не загасна дадох на "скорост" при натиснат педал на съединителя , натискам и спирачката , отпускам съединителя и двигателя изгасна.
Замислих се тогава защо стана така и след като си спомних какво съм учил за двигателите и техните повреди, разбрах ,че е станало това, което описах.
Затова ,колега, опиши какво е станало и при какви условия , за да може да се даде отговор, има много неща за които да се пише.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/