Автор |
Съобщение |
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Дави се, гасне
Привет на всички, имам един технически въпрос и моля за помощ. Траби се скапа!
Симптомите: седя си на светофара на обороти на празен ход, светва зелено и давам газ, коалата почва да се колебае дали да вдигне обороти или да угасне , в момента който ги вдигне е като изтребител, но като улицата е наклонена и няма мощ, гасне в този преходен момент.
Реших че проблема е в маркучите, защото дискотеката в момента на подаване на газ не индикира преминаване на бензин, когато оборотите се вдигнат вече си е ОК. Смених ги, махнах дискотеката, не се оправи. От въртенето ми падна акумулатора, сега пали с бутане, много лесно - придръпне и тръгва. То акумулатора ще го сменям. И днес както си работеше заби нос и спря Преди този проблем като ускоряваше се чуваше едно'весело' звънтене сега двигателя става един глух докато не вдигне обороти след това е екстра . С последния модел карбуратор съм. Помагайте защтото не ми се иска да го свалям и да го 4истя. Някакви идеи от какво става така? Тези течности за почистване които се слагат в бенза как ще реагират с маслото и ако има запушване ще се оправи ли?
|
Четвъртък, 05.06.2008 г. 10:39 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Почисти си наслояванията в чашката и филтъра на кранчето за бензина. Също така имай предвид, че ако караш с малко бензин -по-малко от 5-6 литра, понякога при наклон той не постъпва нормално в карбуратора, ако кранчето не е на "резерва".
Като начало почисти чашката и филтъра и провери как постъпва бензина при положения "отворено" и "резерва", като откачиш маркуча на бензинопровода от входния щуцер на карбуратора. Разбира се, трябва да имаш под ръка някакъв бидон или туба, за да не се излива бензина на земята. Трябва да има някой, който да ти помога за кранчето, докато ти държиш маркуча и бидона.
Трябва да спазваш техника за безопасност - никакъв огън, цигари, искри и т.н., докато имаш открит бензин. Внимавай и за близкостоящи лапетии с цигари, кибрити, пиратки и т.н. Колата да е на открито, а не в гараж, докато работиш по бензинопровода. Мисля, че с това нещата ще се оправят, но ако се окаже, че жигльорите са за почистване, по-добре отиди в сервиз, отколкото да добавяш разни "почистващи" примеси - може да скапеш и карбуратора, и двигателя.
Също така погледни дали жилото на смукача връща докрай - ако двигателят е загрял и работи на смукач, по този начин ще се дави и ще "мисли" дали да ускори или да изгасне. Провери жилото на смукача дали не е много обтегнато при върнато положение, почисти го, гресирай го леко и го раздвижи. Почисти и гресирай триещите се части на лоста на смукача. Същото можеш да направиш и с жилото на газта и лоста на дроселовата клапа - така и така си почнал. Резултатът ще е само положителен.
|
Четвъртък, 05.06.2008 г. 11:26 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Точно така.Провери бензиновите пътища как са .Аз имах много ядове с тъпото кранче.Измий резервоара хубаво и прочисти кранчето.
Като си махнал маркуча от карбуратора и си пуснал кранчето струята трябва да тече хубаво.Не на приливи и отливи .
На ресервоара за бензин капачката отгоре има една малка дупчица.Прочисти я с игла.
Нашите последния път, когато караха трабанта беше именно заради това.По магистралата от София до Пловдив става следното: колата се движи 3 минути и спира.Няма пускане на двигателя, абе нищо не става.Точно след 3 минути като по часовник въртиш ключа и пали.Върви 3 минути и гасне, още 3 и пали .И така 120 километра до Пловдив.Точно заради запушения отвор в капачката.Става вакуум и бензина не тече .Ама са разбрали чак в Пловдив .
Иначе и аз не разбирах нищо от карбуратора,но един ден го разглобих до съставните части.Четях голямата зелена книга.И го прочистих .
|
Четвъртък, 05.06.2008 г. 12:12 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
chronometer, siso
Благодаря, всичко което описвате съм го направил. Единствено не съм проверил клапата на дросела на смукача, но не мисля че е от това. Май ще се разглабя карба
|
Четвъртък, 05.06.2008 г. 13:52 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Между другото, провери ли дали не ти работи на един цилиндър?
Да не ти е сдала едната запалителна свещ и ти залудо да отваряш карбуратора?
|
Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:09 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Ускорителна помпа няма ли това чудо?
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:13 ч. |
|
|
xbs_pioneer
Зайо - байо
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч. Мнения: 407 Местоположение: третата след луната в дясно..
|
по4исти карба и резервоара и ще се оправи.. а резервоара филтъра ти е затла4ен...
_________________
|
Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:28 ч. |
|
|
milenskior
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Петък, 07.03.2008 г. 13:18 ч. Мнения: 49 Местоположение: гр. Оряхово
|
|
Четвъртък, 05.06.2008 г. 22:20 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
ре
Отново аз, разглобих карба и открих потенциалния проблем - запушила се беше емулсионната тръбичка. Причината: червения силикон с който уплътних карба преди 2 години.
Естествено възникват въпроси, защо силикона беше станал на пихтия и какво да ползвам сега за уплътненеие?
|
Понеделник, 16.06.2008 г. 16:51 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Защо ползваш силикон? Вместо гарнитура ли?
|
Понеделник, 16.06.2008 г. 18:12 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
една гарнитура е 60 стотинки сигурно е нямал гарнитура и затова е сложил силикон
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Понеделник, 16.06.2008 г. 18:17 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
силикон ужким за по-добро уплътнение, гарнитурите едни книжни... все масло през тях избива...
|
Понеделник, 16.06.2008 г. 18:42 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
ако слагаш силикон по много малко не по цели туби ама си направи сметката да уплатни
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Понеделник, 16.06.2008 г. 19:26 ч. |
|
|
mzeto
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:42 ч. Мнения: 18 Местоположение: Габрово
|
Силикон се слага навсякъде другаде само не и на карбуратора!!!! Ако толкова няма гарнитурки изрежи си една картон,ама недей маца със силикона
_________________ 2T Power Ваз 21061-1978 Moskvich 407 Turbo-1963 Член на Клуб Москвич България
|
Понеделник, 16.06.2008 г. 23:42 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Доколкото знам от майстори всички карбуратори изпускат по малко, колкото да се омажат. Ама на другите коли чистия бензин се изпарява, тука маслото събира прах и става гнус. Иначе гарнитурата на поплавковата камера ако е нова, няма как да изпуска от там, ако е спечена я смени, евтина е. Към двигателя доколкото си спомням са 2 хартиени гарнитури и една червена дебела. Там изпуска или ако не е стегнато или ако фланеца е изкривен. Това може да се провери със дългата страна на шублера - използваш го един вид като мастар да видиш дали повърхността е равна.
|
Понеделник, 16.06.2008 г. 23:58 ч. |
|
|