Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
И така, след много проблеми с празния ход реших да разглобя целия карбуратор на трабант 601 модел 28h1-1
Изображение

Ето какво се установи. Основата на поплавковата камера е видимо крива :( Наложи се намеса. Не стана идеално, но по-добре е от преди.
Преди
Изображение

Сега
Изображение

Преди
Изображение

Сега
Изображение

Ръба на семеринга на дроселовата клапа странно как, но е премачкан. Жалко не се вижда много добре от снимката.
Изображение

Стар и нов семеринг. Немският е с размери 8х16х7мм. Този който намерих е 8х16х6мм
Изображение

Набит нов семеринг в карбуратора.
Изображение

За съжаление от другата страна на др. клапа не намерих О-пръстена :( Нямаше и как да купя в неделя и засега ще кара така. Ето вътрешния диаметър какъв е според шублера. Предполага се че пръстенчето е с тези размери 6,5/8/2мм. За дебелината не съм многосигурен. Забравих да премеря :evil:
Изображение

Прословутият Еко винт. СКрит под сивата пластмасова тапа. Единственият винт, който не разглобих.
Изображение

Целият карбуратор пръснат на части..
Изображение

Регулиране на дроселовата клапа, за да не заклинва. Става с руски индикаторен часовник, подпрян плътно до стената на карбуратора. За целта трябва помощник. Няма кой да си играе да прави приставки.. Регулиране на 0,08мм.
Изображение

Промиването беше само с бензин. Няколко пъти. Със спринцовка в отворите. Продухване със сгъстен въздух.
Карбуратора в момента държи нормални обороти. Колата сякаш върви малко по-добре.

Недостатък, който забелязах. Започна да пълни лампите на разходомера почти до горе като се подаде газ. Преди не го правеше, а и нямам и идея от какво може да е. Ако някой е имал подобен проблем нека сподели как го е решил.

_________________
Изображение


Четвъртък, 05.08.2010 г. 12:56 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Поздравления и адмирации за положения труд и снимков материал. Снимката със всички часи ми харесва.

Относно проблема с пълненето на светодиодите - полека с газта :). [smilie=2beers]


Четвъртък, 05.08.2010 г. 14:16 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Благодаря колега. Проблема е, че с малко газ ги пълни диодите.Нещо което преди разглобяването не го правеше :evil:

_________________
Изображение


Четвъртък, 05.08.2010 г. 14:20 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч.
Мнения: 251
Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
Мнение Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Провери си положението на дроселовата клапа данеби рано да ти отваря втория жигльор трябва горе долу около половин ход на дроселовата клапа тогава да отваря и да почне да убогатява горивоподаването. Освен това си сложил нова симерина на дроселовата клапа по рано ти е смучило допълнителен въздух от там и е беднило сместа :wink:

_________________
Напред с двутактовите ни зверове!
Изображение


Четвъртък, 05.08.2010 г. 15:25 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Да Младене, по съвет на доктор Зизи ще погледна игления клапан отново и ще проверя и положението на клапата.

_________________
Изображение


Петък, 06.08.2010 г. 12:28 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Много добър материал колега БРАВО
Можеш ли допълнително да кажеш кой жигльор къде стои, защото аз направих глупостта да не си запиша и като бях разглобил един карбуратор и ........

А относно улея на другия край на дроселовата клапа - трябва ли да има гумичка или не (никъде не го пише) според мене трябва да има, но аз като сложих една от магазина и почти не влезе в тялото на карбурата и накрая я махнах

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Петък, 06.08.2010 г. 14:35 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
За жигльорите виж от сайта http://www.2takter.de/vergaser/ първия раздел Technische Daten всичко що е с наименование düse Примерно-Hauptdüse HD 113 където 113 е надписа и на жигльора. По схемата се ориентирай кой къде е.

За гумичка не знам трябва ли да има. Би следвало. Аз нищо не намерих..

_________________
Изображение


Петък, 06.08.2010 г. 14:57 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 01.09.2011 г. 13:40 ч.
Мнения: 52
Местоположение: с.Равно поле
Skype: ikata98
Мнение Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Искам да попитам само как точно си измил така хубаво карбуратора ?


Петък, 12.10.2012 г. 23:49 ч.
Профил WWW
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Каракачана написа:
Искам да попитам само как точно си измил така хубаво карбуратора ?

Ами написал съм го в първия пост.
hrisvasilis написа:
Промиването беше само с бензин. Няколко пъти. Със спринцовка в отворите. Продухване със сгъстен въздух.

Сега бих пробвал и с промиване в ултразвукова вана.

_________________
Изображение


Събота, 13.10.2012 г. 18:59 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Изображение
Размери на уплътнителя: 8х12х2мм

_________________
Изображение


Четвъртък, 03.07.2014 г. 16:29 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Колега,информацията как да се справим с разглобяване,ремонт и почистване на този вид карбуратор е много ценна,както и за размера на семеринга на оста на дроселовата клапа и на уплътнението/"О"/пръстена от последната снимка!Само ще доуточня-стандартно от другата страна на оста на дроселовата клапа няма гумено,или каквото да е уплътнение!Разчита се на това да няма и не трябва да има луфт м/ду оста и основата на карбуратора!


Петък, 04.07.2014 г. 06:32 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Да Ники, прав си за оста, че няма О пръстен. По-късно прочетох технологията за възстановяване на немски карбуратори и там пише, че като се износи тялото е негодно, понеже от там влиза въздух и бърка празния ход. Немците предлагат и решение но не си струва вече

_________________
Изображение


Петък, 04.07.2014 г. 07:37 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
За разходомера помисли дали като си оправил поплавъковата камера не си променил нивото горивото без да искаш.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Понеделник, 07.07.2014 г. 12:32 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Въпрос, да не отварям нова тема.

Ситуацията е следната :

Оборотите на празен ход са ниски и ако го оставя без да ритвам газта - гасне.
Ако обаче предницата е по-високо от задницата - с две думи, колата седи на наклон и чакам на светофар, или както е в случая - спрял съм на улицата да отворя вратата за да вляза в гаража - Воала, имам точния празен ход, който иначе на равно нямам.

Викам си - нивото на горивото. Проверих го - по книга е.

Въпроса е - ниско или високо е нивото на горивото в поплавъковата камера да прави така с празния ход ?
Или ако не е от нивото на горивото, от какво друго може да е ?


Четвъртък, 10.07.2014 г. 00:00 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
ivanski написа:
Въпрос, да не отварям нова тема.

Ситуацията е следната :

Оборотите на празен ход са ниски и ако го оставя без да ритвам газта - гасне....


Имал съм подобни ядове с карбураторен автомобил, и проблемът беше в игления клапан - беше наранен, и като спреш на празен ход, започва да вдига нивото, понеже не може да спре притока на бензин, губи обороти и след около 30-тина секунди гасне поради преобогатяване на сместа. След това пали малко трудно, но като запали - няма проблеми до следващия светофар, където филмът се повтаря.

Накратко: как ти е конусната част на игления клапан на карбуратора? Ако е наранена (не е правилен конус) - търси следващият клапан. :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Четвъртък, 10.07.2014 г. 23:10 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов