Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Автор |
Съобщение |
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
И така, след много проблеми с празния ход реших да разглобя целия карбуратор на трабант 601 модел 28h1-1Ето какво се установи. Основата на поплавковата камера е видимо крива Наложи се намеса. Не стана идеално, но по-добре е от преди. Преди Сега Преди Сега Ръба на семеринга на дроселовата клапа странно как, но е премачкан. Жалко не се вижда много добре от снимката. Стар и нов семеринг. Немският е с размери 8х16х7мм. Този който намерих е 8х16х6мм Набит нов семеринг в карбуратора. За съжаление от другата страна на др. клапа не намерих О-пръстена Нямаше и как да купя в неделя и засега ще кара така. Ето вътрешния диаметър какъв е според шублера. Предполага се че пръстенчето е с тези размери 6,5/8/2мм. За дебелината не съм многосигурен. Забравих да премеря Прословутият Еко винт. СКрит под сивата пластмасова тапа. Единственият винт, който не разглобих. Целият карбуратор пръснат на части.. Регулиране на дроселовата клапа, за да не заклинва. Става с руски индикаторен часовник, подпрян плътно до стената на карбуратора. За целта трябва помощник. Няма кой да си играе да прави приставки.. Регулиране на 0,08мм. Промиването беше само с бензин. Няколко пъти. Със спринцовка в отворите. Продухване със сгъстен въздух. Карбуратора в момента държи нормални обороти. Колата сякаш върви малко по-добре. Недостатък, който забелязах. Започна да пълни лампите на разходомера почти до горе като се подаде газ. Преди не го правеше, а и нямам и идея от какво може да е. Ако някой е имал подобен проблем нека сподели как го е решил.
_________________
|
Четвъртък, 05.08.2010 г. 12:56 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Поздравления и адмирации за положения труд и снимков материал. Снимката със всички часи ми харесва. Относно проблема с пълненето на светодиодите - полека с газта .
|
Четвъртък, 05.08.2010 г. 14:16 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Благодаря колега. Проблема е, че с малко газ ги пълни диодите.Нещо което преди разглобяването не го правеше
_________________
|
Четвъртък, 05.08.2010 г. 14:20 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Провери си положението на дроселовата клапа данеби рано да ти отваря втория жигльор трябва горе долу около половин ход на дроселовата клапа тогава да отваря и да почне да убогатява горивоподаването. Освен това си сложил нова симерина на дроселовата клапа по рано ти е смучило допълнителен въздух от там и е беднило сместа
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Четвъртък, 05.08.2010 г. 15:25 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Да Младене, по съвет на доктор Зизи ще погледна игления клапан отново и ще проверя и положението на клапата.
_________________
|
Петък, 06.08.2010 г. 12:28 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Много добър материал колега БРАВО Можеш ли допълнително да кажеш кой жигльор къде стои, защото аз направих глупостта да не си запиша и като бях разглобил един карбуратор и ........
А относно улея на другия край на дроселовата клапа - трябва ли да има гумичка или не (никъде не го пише) според мене трябва да има, но аз като сложих една от магазина и почти не влезе в тялото на карбурата и накрая я махнах
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Петък, 06.08.2010 г. 14:35 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
За жигльорите виж от сайта http://www.2takter.de/vergaser/ първия раздел Technische Daten всичко що е с наименование düse Примерно-Hauptdüse HD 113 където 113 е надписа и на жигльора. По схемата се ориентирай кой къде е. За гумичка не знам трябва ли да има. Би следвало. Аз нищо не намерих..
_________________
|
Петък, 06.08.2010 г. 14:57 ч. |
|
|
Каракачана
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 01.09.2011 г. 13:40 ч. Мнения: 52 Местоположение: с.Равно поле
Skype: ikata98
|
Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Искам да попитам само как точно си измил така хубаво карбуратора ?
|
Петък, 12.10.2012 г. 23:49 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Ами написал съм го в първия пост. Сега бих пробвал и с промиване в ултразвукова вана.
_________________
|
Събота, 13.10.2012 г. 18:59 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Размери на уплътнителя: 8х12х2мм
_________________
|
Четвъртък, 03.07.2014 г. 16:29 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Колега,информацията как да се справим с разглобяване,ремонт и почистване на този вид карбуратор е много ценна,както и за размера на семеринга на оста на дроселовата клапа и на уплътнението/"О"/пръстена от последната снимка!Само ще доуточня-стандартно от другата страна на оста на дроселовата клапа няма гумено,или каквото да е уплътнение!Разчита се на това да няма и не трябва да има луфт м/ду оста и основата на карбуратора!
|
Петък, 04.07.2014 г. 06:32 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Да Ники, прав си за оста, че няма О пръстен. По-късно прочетох технологията за възстановяване на немски карбуратори и там пише, че като се износи тялото е негодно, понеже от там влиза въздух и бърка празния ход. Немците предлагат и решение но не си струва вече
_________________
|
Петък, 04.07.2014 г. 07:37 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
За разходомера помисли дали като си оправил поплавъковата камера не си променил нивото горивото без да искаш.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Понеделник, 07.07.2014 г. 12:32 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Въпрос, да не отварям нова тема.
Ситуацията е следната :
Оборотите на празен ход са ниски и ако го оставя без да ритвам газта - гасне. Ако обаче предницата е по-високо от задницата - с две думи, колата седи на наклон и чакам на светофар, или както е в случая - спрял съм на улицата да отворя вратата за да вляза в гаража - Воала, имам точния празен ход, който иначе на равно нямам.
Викам си - нивото на горивото. Проверих го - по книга е.
Въпроса е - ниско или високо е нивото на горивото в поплавъковата камера да прави така с празния ход ? Или ако не е от нивото на горивото, от какво друго може да е ?
|
Четвъртък, 10.07.2014 г. 00:00 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1
Имал съм подобни ядове с карбураторен автомобил, и проблемът беше в игления клапан - беше наранен, и като спреш на празен ход, започва да вдига нивото, понеже не може да спре притока на бензин, губи обороти и след около 30-тина секунди гасне поради преобогатяване на сместа. След това пали малко трудно, но като запали - няма проблеми до следващия светофар, където филмът се повтаря. Накратко: как ти е конусната част на игления клапан на карбуратора? Ако е наранена (не е правилен конус) - търси следващият клапан.
_________________ Hard to the core !
|
Четвъртък, 10.07.2014 г. 23:10 ч. |
|
|