Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Въпрос относно 28H1-1 http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=5930 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | AZLK [ Вторник, 23.09.2014 г. 19:28 ч. ] |
Заглавие: | Въпрос относно 28H1-1 |
Здравейте!Стана така,че свалих карба на едно траби и го почистих външно само(подплавъка си се движи нормално,камерата си уплътнява нормално и не тече,продухах го със сгъстен въздух и т.н.)жигльори и подобни не съм барал.Монтирах го,но сега изпитвам затруднение със инсталирането му! ![]() ![]() ![]() Благодаря предварително на отзовалите се! |
Автор: | zoro [ Сряда, 24.09.2014 г. 13:00 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос относно 28H1-1 |
Колега как да го законтри с гайка 13мм като го няма капака на цилиндрите? колега виж тук: viewtopic.php?f=32&t=3040 и тук: http://www.2takter.de/vergaser/ |
Автор: | niki_k [ Сряда, 24.09.2014 г. 15:39 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос относно 28H1-1 |
Колега,то и изпускателния колектор го няма,но се предполага че човека ще ги монтира и тогава принципно съм описал как да захване жилата и евентуално да запали двигателя! |
Автор: | zoro [ Сряда, 24.09.2014 г. 21:26 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос относно 28H1-1 |
niki_k защо се палиш, спокойно, просто казах, че няма как да го законтри, човека каза, че е стигнал до тук просто обясни му как се поставя колектора капака и т.н., а не какво да законтря. Снимки искаше на монтиран не на свален карбуратор. А и между другото 3 пъти си проверих правописа. Дано си доволен! Между другото, преди "че" се слага запетая, човека е трябвало да го членуваш с пълен член, преди "за да" запетая, а да не говорим за интервалите между изреченията. Колега, моля като правите забележки поне бъдете точен в правописа, това извън темата и без сръдни моля!!! Лесно е да бъдеш съдник. ![]() |
Автор: | niki_k [ Четвъртък, 25.09.2014 г. 07:51 ч. ] | ||
Заглавие: | Re: Въпрос относно 28H1-1 | ||
Поставят се двете гарнитури на шпилките на цилиндрите/изпускателните отвори/,след което самата генерация и се стягат гайките,като преди тях се поставят шайбите.След това повдигаш предното гърне и с двата болта се захваща към изпускателния колектор.Там гарнитура няма,но внимавай при стягането на гайките да не счупиш някое от двете ушета,в смисъл не ги пренатягай!Вече може да сложиш ламаринения кожух/трябва да легне под турбината/,слагаш отгоре и нея,като предварително си вкарал вътре ремъка,тя влиза в един отвор на алуминиевия картер и е с шпилка стандартно,а отдолу я захващаш с шайба и гайка и стягаш.Да не забавиш да сложиш и гуменото уплътнение между турбината и ламаринения кожуж,поставя се на турбината,а ламарината го натиска отгоре !Затягаш и болтчетата държащи ламаринения кожух/6мм.-ви за кл.10/.Задния капак на ламаринения кожух се захваща с 2 пружини влизащи в отвори,постави и него.Сложи ремъка на шайбата на коляновия вал и на тази на алтернатора,опъни го и стегни и основния/долу на стойката/ и горния болтове.Поставяш кожухчето,кутията на въздушния филтър/стягаш я като не забравяш да сложиш двете ламаринени планки/.Сега си готов да закачиш жилата/гас,смукач/,ще ги видиш на снимката,вкарваш маркуча между въздушния филтър и карбуратора,закачаш бензиновия маркуч от резервоара и си готов да палиш.Успех!
|
Автор: | AZLK [ Петък, 26.09.2014 г. 17:05 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос относно 28H1-1 |
Монтирах всичко както трябва,даже колата запали сравнително лесно,но от някъде около карба се появи някакъв теч ![]() Огромни благодарности на всички,които отделиха време да ми помогнат и пожелания за безаварийни километри ![]() |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |