Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Втулка на скоростния лост 
Автор Съобщение
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Втулка на скоростния лост
Изображение

Трябва ли да има луфт между втулката и рамото? Мека ли трябва да е втулката (моята вкаменила ли се е или заводски си е така)? При мен има значителен луфт и от това че втулката е твърда се получава едно неприятно тракане и ми подскача лоста.


Вторник, 27.05.2008 г. 12:07 ч.
Профил
.
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение втулка
Втулката е гумена и трябва да е сравнително мека ,ако е много твърда няма да можеш да я монтираш в скобата на ск.кутия.

_________________
винаги може да се научи нещо ново


[Изображение


Вторник, 27.05.2008 г. 13:14 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
А луфт трябва ли да има?


Вторник, 27.05.2008 г. 13:46 ч.
Профил
.
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение умерен
Трябва да има малко луфт,не може да е стегнато ,нали трябва да се върти за да превключваш скоростите.

_________________
винаги може да се научи нещо ново


[Изображение


Вторник, 27.05.2008 г. 18:22 ч.
Профил ICQ
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 334
Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
Мнение 
Тази "фтулка" и тази под нея (пак на лоста) има ли ги някъде нови(к'ви пари са?)...Как се подменят... ???


Вторник, 27.05.2008 г. 19:40 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение 
Има едно звънене при мен над 70км/ч на 4та от лоста не е приятно но не мога да разбера точно от къде е . И мен ме съмнява точно тая втулка

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Вторник, 27.05.2008 г. 20:23 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 103
Местоположение: София
Мнение 
theultimate написа:
А луфт трябва ли да има?
Айде да вземеш да дойдеш, че бая неща ти се насъбраха. Май точно тая гума я има в боклуците.


Сряда, 28.05.2008 г. 00:23 ч.
Профил ICQ WWW
.
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение втулки
То не е само от тази втулка трябва да видиш и тези на купето и при конт.ключ да не са износени.Най лесно може да вземеш шлаух с 1 мм по малък отвор от дебелината на лоста,отрязваш по 10-15 см 3 парчета ,потопяваш ги в кореселин за около 2 часа и те ще омекнат и набъбнат малко.Сваляш лоста,като преди това си белезал на него местата на които се търка във втулките и нанизваш шлауха на белязаните места равномерно разпределени от средата на маркировката.Оставяш го да изветрее докато се втвърди и монтираш лоста,като във втулките сложиш малко грес ,за по лесно движение.Така ще уплътни и няма да ти трака.

_________________
винаги може да се научи нещо ново


[Изображение


Сряда, 28.05.2008 г. 08:09 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Аз смених и другата втулка на картинката иначе положението беше трагично - чуваше се яко тракане, сега е поне скърцане. Иначе и втулките в купето са ми хлабави, но не чак толкова, пък и поне са меки. Тая долу я смених лесно, понеже я намерих в комплект с металната част - отвинтваш 2 болтчета и си готов. Ролката се сменя също не особено трудно, трябва да се извади лоста. Обаче тази между купето и моторния отсек и тази на кормилната колонка се сменят гадно, а и дълбоко се съмнявам да се продават още.


Сряда, 28.05.2008 г. 09:19 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Смених втулката днеска. Струва 5лв, тази долу е 2лв. Луфта е по-малък от преди, а тракането като че ли изчезна (преди беше много твърда и тракаше в метала). Определено си струва.


Събота, 31.05.2008 г. 15:39 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов