Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
AZLK
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 29.01.2014 г. 20:43 ч. Мнения: 3 Местоположение: Пловдив
Automobile: два москвича
|
Въпрос относно 28H1-1
Здравейте!Стана така,че свалих карба на едно траби и го почистих външно само(подплавъка си се движи нормално,камерата си уплътнява нормално и не тече,продухах го със сгъстен въздух и т.н.)жигльори и подобни не съм барал.Монтирах го,но сега изпитвам затруднение със инсталирането му! Интересува ме на какво положение трябва да е отворена клапата на камерата?Стигнах до тук общо взето: http://prikachi.com/images/585/7623585b.jpg Бих бил благодарен ако някой постне снимка на това кое как е и от къде минава ако има налична.При разглобяването набързо го изкормих и даже снимка не направих кое как си беше при това към началото на тази година Излишно е да казвам,че за 1ви път се сблъсквам с тази машинария и съм абсолютен новобранец Благодаря предварително на отзовалите се!
|
Вторник, 23.09.2014 г. 19:28 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Въпрос относно 28H1-1
Колега,няма нищо сложно,ако помислиш малко!Късото маркуче показва с дължината си къде да го включиш!Жилото на гаста първо го закачи към педала в купето,после към карбуратора/не забравяй да закачиш пружинката към основата на въпросното жило.Регулирай го с кл.10 и законтри с гайката 13мм.Сивото жило е за смукача,него не можеш да сбъркаш,върни го до край от вътре на купето и го стегни и фиксирай на отворена до край клапа на карбуратора/тази на смукача/-ще я видиш на снимката!Успех!На студено/при паленето дръпни смукача до край и като запали го връщай постепенно за да паднат оборотите малко и да позагрее малко двигателя!
|
Вторник, 23.09.2014 г. 22:01 ч. |
|
|
zoro
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 20.10.2013 г. 22:27 ч. Мнения: 135 Местоположение: Силистра
Automobile: Trabant 1.3
|
Re: Въпрос относно 28H1-1
Колега как да го законтри с гайка 13мм като го няма капака на цилиндрите? колега виж тук: viewtopic.php?f=32&t=3040и тук: http://www.2takter.de/vergaser/
|
Сряда, 24.09.2014 г. 13:00 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Въпрос относно 28H1-1
Колега,то и изпускателния колектор го няма,но се предполага че човека ще ги монтира и тогава принципно съм описал как да захване жилата и евентуално да запали двигателя!
|
Сряда, 24.09.2014 г. 15:39 ч. |
|
|
zoro
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 20.10.2013 г. 22:27 ч. Мнения: 135 Местоположение: Силистра
Automobile: Trabant 1.3
|
Re: Въпрос относно 28H1-1
niki_k защо се палиш, спокойно, просто казах, че няма как да го законтри, човека каза, че е стигнал до тук просто обясни му как се поставя колектора капака и т.н., а не какво да законтря. Снимки искаше на монтиран не на свален карбуратор. А и между другото 3 пъти си проверих правописа. Дано си доволен! Между другото, преди "че" се слага запетая, човека е трябвало да го членуваш с пълен член, преди "за да" запетая, а да не говорим за интервалите между изреченията. Колега, моля като правите забележки поне бъдете точен в правописа, това извън темата и без сръдни моля!!! Лесно е да бъдеш съдник.
|
Сряда, 24.09.2014 г. 21:26 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Въпрос относно 28H1-1
Поставят се двете гарнитури на шпилките на цилиндрите/изпускателните отвори/,след което самата генерация и се стягат гайките,като преди тях се поставят шайбите.След това повдигаш предното гърне и с двата болта се захваща към изпускателния колектор.Там гарнитура няма,но внимавай при стягането на гайките да не счупиш някое от двете ушета,в смисъл не ги пренатягай!Вече може да сложиш ламаринения кожух/трябва да легне под турбината/,слагаш отгоре и нея,като предварително си вкарал вътре ремъка,тя влиза в един отвор на алуминиевия картер и е с шпилка стандартно,а отдолу я захващаш с шайба и гайка и стягаш.Да не забавиш да сложиш и гуменото уплътнение между турбината и ламаринения кожуж,поставя се на турбината,а ламарината го натиска отгоре !Затягаш и болтчетата държащи ламаринения кожух/6мм.-ви за кл.10/.Задния капак на ламаринения кожух се захваща с 2 пружини влизащи в отвори,постави и него.Сложи ремъка на шайбата на коляновия вал и на тази на алтернатора,опъни го и стегни и основния/долу на стойката/ и горния болтове.Поставяш кожухчето,кутията на въздушния филтър/стягаш я като не забравяш да сложиш двете ламаринени планки/.Сега си готов да закачиш жилата/гас,смукач/,ще ги видиш на снимката,вкарваш маркуча между въздушния филтър и карбуратора,закачаш бензиновия маркуч от резервоара и си готов да палиш.Успех!
|
Четвъртък, 25.09.2014 г. 07:51 ч. |
|
|
AZLK
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 29.01.2014 г. 20:43 ч. Мнения: 3 Местоположение: Пловдив
Automobile: два москвича
|
Re: Въпрос относно 28H1-1
Монтирах всичко както трябва,даже колата запали сравнително лесно,но от някъде около карба се появи някакъв теч Беше вечерно време станало и я оставих за сега. Огромни благодарности на всички,които отделиха време да ми помогнат и пожелания за безаварийни километри
|
Петък, 26.09.2014 г. 17:05 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|