Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Задвижваният диск на съединителя
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=5830
Страница 1 от 1

Автор:  Venci_002 [ Вторник, 17.06.2014 г. 18:37 ч. ]
Заглавие:  Задвижваният диск на съединителя

Каква трябва да бъде дебелината на феродовите накладки на нов диск на съединителя?

Автор:  MSTT [ Вторник, 17.06.2014 г. 19:00 ч. ]
Заглавие:  Re: Задвижваният диск на съединителя

2,5 мм х 2 + 1,0-1,2 мм основата на диска.

Автор:  REVOLTAR [ Четвъртък, 19.06.2014 г. 17:15 ч. ]
Заглавие:  Re: Задвижваният диск на съединителя

Зависи от версията. Версията без демперни пружини е по-дебела. Моя износен е по-дебел отколкото на новиямодел чисто нов. Въпросът е до колко е допустимо да се износи?

Автор:  MSTT [ Четвъртък, 19.06.2014 г. 19:00 ч. ]
Заглавие:  Re: Задвижваният диск на съединителя

Имам два чисто нови DDR феродови диска,дебелината на феродото е еднаква и на двата(2,5 мм).
Дебелината на основата я измерих 1,0 мм на диска със демпфери и 1,2 мм на този без.
Твоят диск или е кован с българско феродо(то е по-дебело от немското),или е унгарски.
Допуска в книгата е описан само за диска без демпфери: до 50 000 км.
Иначе логично е да се смени преди да стигне главите на нитовете,
защото след това започва да дере по притискателния диск.
Горната част на главата се намира на 1,25 мм(1/2)
от повърхността на новия феродов диск,
съответно допуска е максимум 1 мм.

Автор:  Venci_002 [ Четвъртък, 26.06.2014 г. 14:36 ч. ]
Заглавие:  Re: Задвижваният диск на съединителя

Аз имам няколко диска,единият от които е пренакован с дебело 4 милиметра накладки.Очевидно не стана когато тръгнах да го монтирвам.Спрях се на един,който е с демпфери(както и пренакования) с дебелина на накладките 3 милиметра и очевидно оригинално феродо:)Хайде разбери сега къде е истината.В този смисъл да ви попитам - трябва ли диафрагмата да стане равнинна при монтиране на нов диск когато завинтиш болтчетата докрай?
Относно допустимото износване на накладките - караш докато почне да буксува:)При мен така стана.Нитовете са алуминиеви,тъй че не се притеснявайте.

Автор:  Venci_002 [ Четвъртък, 18.09.2014 г. 20:13 ч. ]
Заглавие:  Re: Задвижваният диск на съединителя

Последно установих - дебелината на накладките е 3 милиметра.Монтирах такъв диск и съединителят работи идеално.Дебелината на ламарината между двете накладки обаче не е 1 милиметър.Измерих я 0.5 милиметра ако не се лъжа.

Автор:  Оги [ Петък, 19.09.2014 г. 17:29 ч. ]
Заглавие:  Re: Задвижваният диск на съединителя

Ако тази дебелина представлява интерес- по-добре измери разстоянието м/у двете накладки понеже ламарината е огъната, а това на пръв поглед не се забелязва. Самата ламарина действа като пружина при отпускането на притискателния диск върху феродовия. :idea:

Автор:  Venci_002 [ Събота, 25.10.2014 г. 12:36 ч. ]
Заглавие:  Re: Задвижваният диск на съединителя

Имах го предвид това.Стиснах накладките с пръсти и като се прибраха измерих с точност до няколко десети.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/