Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Задвижваният диск на съединителя http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=5830 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | Venci_002 [ Вторник, 17.06.2014 г. 18:37 ч. ] |
Заглавие: | Задвижваният диск на съединителя |
Каква трябва да бъде дебелината на феродовите накладки на нов диск на съединителя? |
Автор: | MSTT [ Вторник, 17.06.2014 г. 19:00 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задвижваният диск на съединителя |
2,5 мм х 2 + 1,0-1,2 мм основата на диска. |
Автор: | REVOLTAR [ Четвъртък, 19.06.2014 г. 17:15 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задвижваният диск на съединителя |
Зависи от версията. Версията без демперни пружини е по-дебела. Моя износен е по-дебел отколкото на новиямодел чисто нов. Въпросът е до колко е допустимо да се износи? |
Автор: | MSTT [ Четвъртък, 19.06.2014 г. 19:00 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задвижваният диск на съединителя |
Имам два чисто нови DDR феродови диска,дебелината на феродото е еднаква и на двата(2,5 мм). Дебелината на основата я измерих 1,0 мм на диска със демпфери и 1,2 мм на този без. Твоят диск или е кован с българско феродо(то е по-дебело от немското),или е унгарски. Допуска в книгата е описан само за диска без демпфери: до 50 000 км. Иначе логично е да се смени преди да стигне главите на нитовете, защото след това започва да дере по притискателния диск. Горната част на главата се намира на 1,25 мм(1/2) от повърхността на новия феродов диск, съответно допуска е максимум 1 мм. |
Автор: | Venci_002 [ Четвъртък, 26.06.2014 г. 14:36 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задвижваният диск на съединителя |
Аз имам няколко диска,единият от които е пренакован с дебело 4 милиметра накладки.Очевидно не стана когато тръгнах да го монтирвам.Спрях се на един,който е с демпфери(както и пренакования) с дебелина на накладките 3 милиметра и очевидно оригинално феродо:)Хайде разбери сега къде е истината.В този смисъл да ви попитам - трябва ли диафрагмата да стане равнинна при монтиране на нов диск когато завинтиш болтчетата докрай? Относно допустимото износване на накладките - караш докато почне да буксува:)При мен така стана.Нитовете са алуминиеви,тъй че не се притеснявайте. |
Автор: | Venci_002 [ Четвъртък, 18.09.2014 г. 20:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задвижваният диск на съединителя |
Последно установих - дебелината на накладките е 3 милиметра.Монтирах такъв диск и съединителят работи идеално.Дебелината на ламарината между двете накладки обаче не е 1 милиметър.Измерих я 0.5 милиметра ако не се лъжа. |
Автор: | Оги [ Петък, 19.09.2014 г. 17:29 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задвижваният диск на съединителя |
Ако тази дебелина представлява интерес- по-добре измери разстоянието м/у двете накладки понеже ламарината е огъната, а това на пръв поглед не се забелязва. Самата ламарина действа като пружина при отпускането на притискателния диск върху феродовия. |
Автор: | Venci_002 [ Събота, 25.10.2014 г. 12:36 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задвижваният диск на съединителя |
Имах го предвид това.Стиснах накладките с пръсти и като се прибраха измерих с точност до няколко десети. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |