Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Проблем с парното http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=5643 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | Каракачана [ Неделя, 02.02.2014 г. 05:51 ч. ] |
Заглавие: | Re: Трабант |
Здравейте, имам проблем с парното явно .. Паля колата тръгвам минавам няколко километра .. в колата само предното стъкло леко се е отвърнало а аз .. си замръзвам, много внимателно прегледах от 1-4 страница, така и не можах да разбера функцията на заграденото в под номер две и мога ли да сменя тази тръба и след това да изолирам с вата и двата маркуча и не мога да се сетя за коя ламарина говорите да се искриви за да може да не минава въздух, и можете ли да ми препоръчате вентилационна турбина от какво мога да сложа, и къде ще ми е най-удобно и лесно |
Автор: | Каракачана [ Неделя, 02.02.2014 г. 17:39 ч. ] |
Заглавие: | Re: Трабант |
Голеги стигнах до тук, моля кажете какво да направя на тези ламарини за да усиля парното. и коя ламарина как да подвия за да ходи повече топъл въздух вътре в колата |
Автор: | smehurkotot [ Неделя, 02.02.2014 г. 19:20 ч. ] |
Заглавие: | Re: Трабант |
Първо хвани и изчисти тази гадна слама и боклуци, понеже вероятно е набита по въздуховодите. После вземаш нафта или Меглио и измиваш цилиндрите колкото се може по-добре. Това ще ти върне нормалната работа на парното. Може слама и боклуци да са набити и чак във въздуховодите които са вътре в купето. Системата на парното е толкова проста,че няма какво да и се чудиш. Само внимавай като монтираш кожуха на двигателя да се уплътни около турбината за да не губиш налягане на въздуха. И не забравяй задния капак на двигателя да го монтираш обратно. Вече за подобряване КПДто на системата имаше няколко теми във форума. Прочети първо какво пишат хората, а после ще коментираме. Виж например тази тема: viewtopic.php?f=33&t=20 |
Автор: | Младен Трабанта [ Неделя, 02.02.2014 г. 21:48 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с парното |
Здравей колега важно е за работата на парното е едно съвсем късо мъркуче се слага между колекторите и турбината за да може да се отвежда максимално голямо количество въздух към колекторите по снимките като гледам май липсва. И най - важното както казват колегите очисти всички сламарлаци и налепи. Значи ако не си ме разбрал обяснявам пак. Маркучето се набива между ламаринения кожух на колекторите от към турбината и ще видиш на ламаринения капак на двигателя от към турбината има едно отворче което съвпада идеално с колекторите и там се вкарва това мъркуче от опит знам, че е от значиние това иначе се пилее въздуха. Като гледам турбината си я свалил лесно ще го вкараш преди да сложиш турбината. Уплътнения около турбина маркучи и тръби всичко трябва да се ревизира и да е ОК |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |