Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Проблем с парното 
Автор Съобщение
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 01.09.2011 г. 13:40 ч.
Мнения: 52
Местоположение: с.Равно поле
Skype: ikata98
Мнение Re: Трабант
Здравейте, имам проблем с парното явно .. Паля колата тръгвам минавам няколко километра .. в колата само предното стъкло леко се е отвърнало а аз .. си замръзвам, много внимателно прегледах от 1-4 страница, така и не можах да разбера функцията на заграденото в под номер две и мога ли да сменя тази тръба и след това да изолирам с вата и двата маркуча Изображение и не мога да се сетя за коя ламарина говорите да се искриви за да може да не минава въздух, и можете ли да ми препоръчате вентилационна турбина от какво мога да сложа, и къде ще ми е най-удобно и лесно :)


Неделя, 02.02.2014 г. 05:51 ч.
Профил WWW
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 01.09.2011 г. 13:40 ч.
Мнения: 52
Местоположение: с.Равно поле
Skype: ikata98
Мнение Re: Трабант
Голеги стигнах до тук,
Изображение
Изображение
Изображение
моля кажете какво да направя на тези ламарини за да усиля парното.
и коя ламарина как да подвия за да ходи повече топъл въздух вътре в колата :)


Неделя, 02.02.2014 г. 17:39 ч.
Профил WWW
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч.
Мнения: 69
Местоположение: България
Мнение Re: Трабант
Първо хвани и изчисти тази гадна слама и боклуци, понеже вероятно е набита по въздуховодите. После вземаш нафта или Меглио и измиваш цилиндрите колкото се може по-добре. Това ще ти върне нормалната работа на парното. Може слама и боклуци да са набити и чак във въздуховодите които са вътре в купето. Системата на парното е толкова проста,че няма какво да и се чудиш. Само внимавай като монтираш кожуха на двигателя да се уплътни около турбината за да не губиш налягане на въздуха. И не забравяй задния капак на двигателя да го монтираш обратно.
Вече за подобряване КПДто на системата имаше няколко теми във форума. Прочети първо какво пишат хората, а после ще коментираме.

Виж например тази тема:
viewtopic.php?f=33&t=20


Неделя, 02.02.2014 г. 19:20 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч.
Мнения: 251
Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
Мнение Re: Проблем с парното
Здравей колега важно е за работата на парното е едно съвсем късо мъркуче се слага между колекторите и турбината за да може да се отвежда максимално голямо количество въздух към колекторите по снимките като гледам май липсва. И най - важното както казват колегите очисти всички сламарлаци и налепи. Значи ако не си ме разбрал обяснявам пак. Маркучето се набива между ламаринения кожух на колекторите от към турбината и ще видиш на ламаринения капак на двигателя от към турбината има едно отворче което съвпада идеално с колекторите и там се вкарва това мъркуче от опит знам, че е от значиние това иначе се пилее въздуха. Като гледам турбината си я свалил лесно ще го вкараш преди да сложиш турбината. Уплътнения около турбина маркучи и тръби всичко трябва да се ревизира и да е ОК :wink:

_________________
Напред с двутактовите ни зверове!
Изображение


Неделя, 02.02.2014 г. 21:48 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов