Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Преработка на трабант от 6 волта на 12 волта http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=559 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | wartburg_mashine [ Събота, 24.05.2008 г. 00:50 ч. ] |
Заглавие: | Преработка на трабант от 6 волта на 12 волта |
Добър вечер колеги може ли някой да даде подробна информация за преработката на трабанта от 6 волта на 12 волта или поне да пусне схема на 12 волтов трабант.Въпросът ми е най-вече какво става с кабелите които отиват към реле-регулатора на 6 волтовия тей като реле-регулатора на 12 волтовия е в генератора.Мерси предварително |
Автор: | theultimate [ Събота, 24.05.2008 г. 11:20 ч. ] |
Заглавие: | |
Ще ти опиша подробно преработката, понеже съм я правил: 1. Намираш си 12в акумулатор, алтернатор, моторче за чистачки+интервален включвател, всички крушки по колата( 2 за фара, 2 габарита, 5 на километража, 1 за осветлението в купето, 3 за осветлението на багажника, 6 за стоповете), реле за мигачи 2. От алтернатора има 2 кабела. D+ дебелия директно към акумулатора или към голямата клема на стартера. DF доколкото виждам при мене отива в контролната лампа. И с него и без него май е се тая, защото в кабриото нямам контролна лампа, пък си зарежда. 3. Сменяш моторчето за чистачки и включвателя. Ще видиш че и на двете има по един нов извод, който е свободен С еднаква номерация е и на двете места. Пускаш едно кабелче между двете. Не помня за какво беше, ама така получаваш още една допълнителна степен. Също така на ключа има извод за казанче за чистачки ако искаш да си сложиш и при натискане на бутона на вътре ще пръска вода. 4. Стартера и клаксона си работят, хубаво е да смениш релето за мигачите, защото старото цъка адски бързо и шумно. Много е вероятно като сменяш крушките за фаровете да се принудиш да смениш и стъклата, тъй като незнам дали някъде изобщо се продават 12 волтови крушки за стария модел фарове. |
Автор: | shotik [ Събота, 24.05.2008 г. 12:09 ч. ] |
Заглавие: | лампи |
Намират се лампи ,ако не намери да ми пише. |
Автор: | wartburg_mashine [ Събота, 24.05.2008 г. 17:39 ч. ] |
Заглавие: | |
Мерси много за информацията, имам 12 волтово трабантче така че засега лампи имам. |
Автор: | wartburg_mashine [ Неделя, 01.06.2008 г. 12:04 ч. ] |
Заглавие: | |
Здравейте колеги,седмица и малко отгоре успях да се справя с преработката на инасталацията благодарение на съветите на колегата Ултимейт.Искам само да допълня информацията на колегата че освен тези доработки,които той е описал при мен се наложи или да намеря ремък с дължина от 1050(оригиналният е 1000) милиметра или да срежа планката която захваща генератора защото го подпираше и оригиналният ремък не можеше да се сложи.Аз избрах да срежа планката и стана.Надявам се тази тема да е полезна и на други.Успех. |
Автор: | theultimate [ Неделя, 01.06.2008 г. 20:03 ч. ] |
Заглавие: | |
Ремъка е 10х1000. Може би си се опитал да сложиш планката от старото динамо, а тя е различна. |
Автор: | totofen [ Сряда, 07.03.2012 г. 16:22 ч. ] |
Заглавие: | Re: Преработка на трабант от 6 волта на 12 волта |
Абе колеги немога само да разбера какъв е тоя интервален включвател,алтернатор и акумулатор имам и остават крушките но траба е 1964-та.Ина4е днес го припатках на 6 волта потрака,изгасна и сега не включва киорава скорост някакви идеи? |
Автор: | Оги [ Сряда, 07.03.2012 г. 16:32 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Преработка на трабант от 6 волта на 12 волта | |||||||||
ключ за чистачките |
Автор: | azot4eto1 [ Неделя, 15.04.2012 г. 04:39 ч. ] |
Заглавие: | Re: Преработка на трабант от 6 волта на 12 волта |
колеги значи по това което прочетох ми трябват 2 бубини,динамо,крушки и реле за мигачите и чистачките,а да попитам от жигула стават ли,и динамото дали пасва на стойката или трябва да се преправя. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |