Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Проблем http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=5552 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | 2tpower_ [ Понеделник, 09.12.2013 г. 22:15 ч. ] |
Заглавие: | Проблем |
Тоя Трабант ми взе здравето вече....значи проблема е следния:преди няколко дни както си го карах на 3-та и почна да патка и това ме наведе на мисълта,че се дължи на недостиг на гориво и тръгнах да се прибирам и започна да предърпва и да патка постоянно и на всички предавки,във високите обороти е добре няма паткания,прекъсвания и т.н. обаче на ниски и средни обороти патка,прекъсва и предърпва постоянно.Чистих кранчето и продухвах карбуратора преди седмица защото ми правеше мизерии и не му отиваше гориво както трябва и гаснеше.Вече не знам и аз възможно ли е да е от прекалено много масло защото пуши доста?Смених му и свещите сложих Дензо,имам си понятие от нещата занимавал съм се с много машини,но просто тая кола ми взе акъла вече.Давайте съвети къде да търся проблема.Трабанта иначе е с електронно но проблема не е свързан с запалването и с токовете. |
Автор: | 2tpower_ [ Понеделник, 09.12.2013 г. 22:22 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
Иначе двигателя има сравнително добра компресия,освен това на малки обороти работи на един цилиндър.Още преди да сложа тия свещи ми праваше проблеми и работеше на един цилиндър. |
Автор: | ivanski [ Понеделник, 09.12.2013 г. 22:33 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
Ми ти сам си отговори на въпроса. Щом не е в запалване и токове проблема е в горивоподаващата система. Карбуратор не се чисти с продухване. Всъщност чисти се с продухване, ама като си го свалил от колата, измит хубаво отвсякъде и жигльорите един по един се вадят и продухват, както и каналите в самия карбуратор. Само гледай като развиваш някакъв регулировъчен винт да го завиваш на същите обороти, на които е бил завит/отвит. Проблема може и да ти се дължи на един гумен О-пръстен на големия винт при последните карбуратори - 28 Н 1-1. Стария О-пръстен спира да уплътнява с годините и почват подобни неща да се случват. |
Автор: | 2tpower_ [ Понеделник, 09.12.2013 г. 22:40 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
Така е и аз си мисля,че проблема е в карбуратора и тия дни ще го сваля да му направя една пълна профилактика. |
Автор: | niki_k [ Понеделник, 09.12.2013 г. 23:12 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
А най-простия отговор на проблема ти може да се нарича-стар некачествен бензин,пълен с вода!Отвий утайника и го изсипи на сух асвалт.Бензина попива,водата остава на капки!Зимата може да се сложи 1/3 спирт в утайника.Успех! |
Автор: | 2tpower_ [ Понеделник, 09.12.2013 г. 23:27 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
Може и да си прав найстина случвало ми се е да заредя некачествен бензин пълен с вода,обаче не съм го гледал този на Трабанта.Утре ще проверя и това и ще сваля и карбуратора. |
Автор: | K.I.P. [ Вторник, 10.12.2013 г. 19:05 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
С какво масло караш колега? Не съм сигурен , но може и от маслото да го прави този номер. |
Автор: | ivanski [ Вторник, 10.12.2013 г. 19:48 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Проблем | |||||||||
И като ти каже, че кара с Приста какво - да сипе Лики Моли и ще се оправи ли ? Какво се втилявате в тия масла не мога да разбера. Има лоши има и хубави, но със сигурност тоя проблем не е от маслото в бензина. Проблема е или в карбуратор или в самия бензин, както каза Ники. |
Автор: | K.I.P. [ Вторник, 10.12.2013 г. 20:04 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
Абе влияя се от маслото, защото преди баща ми имаше този проблем , реши да пробва някаква приста полусинтетика и тя колата си движеше нормално и по едно време стана същото , като на колегата. Чистиш свещи , пак ги зацапва. Пак започва да сеца когато му падне и така докато не го изгори тоя бензин. След това колата си пееше със другото масло. Всъщност той не е имал зацапване на свещите , така че най-вероятно е друго. Моят съвет е да си провери всичко по горивната система от-до, според мен може да има и запушване някъде, или подкрепям тезата на Ники. |
Автор: | deso [ Вторник, 10.12.2013 г. 20:43 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
За придърпването на мен ми правеше Трабанта такъв проблем и то,защото горивопровода беше наден от няколко маркучета,кое от кое по скапани.Бензина не отиваше на силна струйка до карбуратора.Отделно карбуратора беше затлачен от мръсотия,която се махна след като го разглобих част по част.Смених чукчетата с нови,които се оказаха още по-голям боклук като правеха лош контакт.Задното ми гърне от паткане накрая се изду и така си и замина колата ... |
Автор: | 2tpower_ [ Сряда, 11.12.2013 г. 22:28 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
Карам го с масло Инса 2т,ползвал съм го това масло и смея да твърдя,че е доста добрo и съм доволен от него.Времето е студено и нещо настинах и все още не съм тръгнал да го правя.Проблемите са в карбуратора и в бензина това е ясно.Иначе тръбопровода не е запушен с оригиналния маркуч си е и няма ядове,кранчето също не е запушено.Проблема си е в карбуратора чакам да се постопли малко времето и ще го сваля и ще му направя пълна профилактика измиване,чистене,продухване и настройка.Даже на едни вторични има един доста добър Трабант и мисля да му сваля карба и да го взема.И направо ще го ревизирам него и ще сваля моя и ще сложа този и така. |
Автор: | ot6elnik_mm [ Четвъртък, 12.12.2013 г. 13:34 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
за маслото зарежи не карай с приста има на кастрол малко по скъпо но си струва. колкото до паткането ако не е някоя гарнитура по главата или цилиндъра възможно е да е ламаринените бъбреци които разпределят горивната смес в кой цилиндър да влиза,понякога тази ламарина се забива и засяда в чопчето на вала и прожинката не може да я притисне достатъчно добре за да уплътни цилиндъра който не засмуква в момента .а за карборатора той или захранва и двата цилиндъра или не.но когато шибара не затвори добре то буталото не може да засмуче с необходимата сила и така няма достатъчно горивна смес.ти замерваш компресия на згъстяване а те интересува на засмукване .свали двете свещи и заварти на стартер при отворена дроселова клапа и наблюдавай през двата цилиндъра да излиза бяла газообразна смес обикновено излиза от единия когато имаш проблем с шибара .аз съм си го патил това. |
Автор: | 2tpower_ [ Петък, 13.12.2013 г. 15:37 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
Значи колега нямам проблеми вече с цилиндрите работи си на двата цилиндъра.Днес го палих и го карах в снега пак паткаше но вървеше много добре.Тия дни ще сваля карбуратора и ще му направя една профилактика и ще видим какво ще стане. |
Автор: | 2tpower_ [ Сряда, 25.12.2013 г. 04:22 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
Днес Трабанта роди.....Проблем с горивото нямам вече,работи си на 1 цилиндър и днес си правих доста експерименти,но единия цилиндър просто не иска да работи като хората и работи когато си иска.Последно като проработи,сложих и на другия цилиндър лулата запали с 300 зора и паткаше като ненормален....и гаснеше и т.н. и накрая не успях да го запаля и ми падна акумулатора от прекалено много въртене.Утре ще свалям главата и цилиндъра защото просто няма толкова компресия колкото другия.Ясно е,че може цилиндъра да е надран,да има счупен сегмент и т.н. утре ще се разбере,също така и ще проверя и вала как е.Ако някой е имал подобни проблеми може да сподели,все пак имам опит и понятие от нещата,но все пак бих се радвал,ако някой сподели.Иначе въпросния цилиндър цапа свещи и е пределно ясно,че просто трябва да се отвори.То така или иначе и другия ще свалям после и ще сменям сегменти,може и бутала и да правя шлайф на цилиндрите.Утре ще измеря и диаметъра на буталото,до колкото знам номиналния размер е 72мм.Давайте съвети и изказвайте мнение като по опитни с тия машинки не,че има нещо сложно или толкова особенно,но все пак ще са ми от полза вашите съвети.Мерси предварително и весели празници |
Автор: | орлича [ Сряда, 25.12.2013 г. 12:32 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем |
Колега, с какъв карбуратор си? Ако постоянно ти зацапва свещите може да е от прекалено богата смес или от разместен/дефектен поплавък. Преди да разглобиш целия двигател, просто свали си карбуратора и го инспектирай основно. Свещите също трябва да са с правилното топлинно число 225, иначе прави подобни проблеми. Ако по-горе изброените неща са в ред, на твое място бих прегледал много внимателно долната платка на електронното - там остта на шайбата понякога има луфт или пластмасовото палче също може да се износи и да се получава разцентровка. |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |