Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Ремонт на двигател http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=5500 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | kiro [ Понеделник, 04.11.2013 г. 13:00 ч. ] |
Заглавие: | Ремонт на двигател |
Искам да попитам някой знае ли в Пловдив добър майстор за ремонт на двигател на Трабант,става въпрос за оригиналният ми двигател на който преди 4 години превъртя ремъчната шайба! |
Автор: | kiro [ Четвъртък, 14.11.2013 г. 17:46 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на двигател |
Понеже не можах да намеря майстор,реших да се заема аз.Засега двигателя е разглобен и в момента май трябва да си търся ремъчна шайба,защото отвора на шайбата е 24.4мм, оста е 24мм.Мерил съм го с шублер,луфта е много голям. За да не отварям нова тема искам да попитам каква помощна стойка ползвате за сглобяването на двигателя? |
Автор: | injenerra [ Четвъртък, 14.11.2013 г. 22:15 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на двигател |
2 трупчета, а за шайбата не могат ли да ти направят втулка? |
Автор: | niki_k [ Четвъртък, 14.11.2013 г. 22:36 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на двигател |
По просто и лесно е друга шайба. |
Автор: | Venci_002 [ Неделя, 24.11.2013 г. 00:04 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на двигател |
А защо е превъртяла шайбата и защо се налага да ремонтираш двигателя? |
Автор: | kiro [ Неделя, 24.11.2013 г. 10:05 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на двигател |
Не можах да разбера защо е превъртяла шайбата.За да превърти шайбата би трябвало да има проблем в турбината или сенератора-това са 2-те паразитни устройства които задвижва шайбата.Тези 2 устройства ги сложих на друг двигател и няма проблем досега вече 4 години. |
Автор: | Venci_002 [ Неделя, 24.11.2013 г. 21:30 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ремонт на двигател |
Е той въртящият момент се предава от КВ на шайбата чрез една шпонка,ако не се лъжа.За да превърти трябва тази шпонка да я няма. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |