Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Липса на Ток
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=5455
Страница 1 от 2

Автор:  vanchotrabanta [ Понеделник, 30.09.2013 г. 23:04 ч. ]
Заглавие:  Липса на Ток

Здравейте, наскоро ми попадна едно трабанче от дядо ми което той се чудише как да се отърве от него... и така се сдобих с нова придобивка . Проблема ми е следния. Когато сложа акумулатора и завъртя ключа няма никакъв признак, че има ток. На таблото несвети нищо до стартера недостига ток и нямам никаква идея как може да подкарам колата. Кабели се вижда че има, изглеждат в добро състояние. Нов съм и всяка помощ е добре дошла. Мерси предварително! :)

Автор:  Оги [ Вторник, 01.10.2013 г. 10:19 ч. ]
Заглавие:  Re: Липса на Ток

Ми... такова, тоз акумулатор зареден ли е...

Автор:  injenerra [ Вторник, 01.10.2013 г. 13:39 ч. ]
Заглавие:  Re: Липса на Ток

1. Ти как разбра, че до стартера не ходи ток?

2. Има един червен кабел от + клемата на АК към купето той е централното захранване на цялата инсталация виж да не се е измъкнал.

Автор:  vanchotrabanta [ Вторник, 01.10.2013 г. 13:50 ч. ]
Заглавие:  Re: Липса на Ток

акумулатора е зареден, от нашата кола го свалям а тя е в движение постоянно, този кабел от клемата които отива към купето изглежда здрав и то никъде няма ток не само до стартера

Автор:  niki_k [ Вторник, 01.10.2013 г. 16:50 ч. ]
Заглавие:  Re: Липса на Ток

Колега,почисти клемите/плюс и минус/ на кабелите ,както и масата от минус до кожуха на скоростната кутия/ключ 13/.

Автор:  vanchotrabanta [ Вторник, 01.10.2013 г. 17:13 ч. ]
Заглавие:  Re: Липса на Ток

ще го направя веднага щом се прибера, защото сега съм малко извън моето селище по работа. Ще пиша веднага щом мога. :)

Автор:  Младен Трабанта [ Вторник, 01.10.2013 г. 22:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Липса на Ток

Здравей колега значи огледай добре Трабантчето коя година е на колко волта е примерно ако е на 6 волта не може да се кара с масовите 12волтови акумулатори докато не се преработи инсталацията. След това огледай всички ел. вериги връзки и пр. и не на последно място виж полюсите +и - да не ги объркаш, че стават големи поражения по ел. инсталацията и съоръженията по колота! успех колега! пиши за резултати и да помагаме с квот можем [smilie=2beers]

Автор:  vanchotrabanta [ Вторник, 01.10.2013 г. 23:04 ч. ]
Заглавие:  Re: Липса на Ток

Трабанчето е от 89г. Как да разбера колко волта е ? аз пробвах с голям акомулатор 95А непомня колко волта беше. Ако без да искам свържа +са за - няма ли да искочат някакви искри при допир ?

Автор:  hrisvasilis [ Сряда, 02.10.2013 г. 10:57 ч. ]
Заглавие:  Re: Липса на Ток

Щом е 1989г е 12волтов акумулатор. Не знам какво си решил да свързваш, но по-добре не го прави. Намери си обикновен 12в акумулатор, сложи го, ако не свети контролната лампа на таблото, огледай кабелите отиващи към генератори и едни тънки над стартера дали са свързани.. И въобще eто едни от най-пълните електросхеми и по тях огледай как е инсталацията
Изображение Изображение ИзображениеИзображение

Автор:  vanchotrabanta [ Сряда, 02.10.2013 г. 13:37 ч. ]
Заглавие:  Re: Липса на Ток

Мерси много за схемите колега :) Досега съм пробвал с подобен на този акумулатор http://alkomstore.com/%D0%BF%D1%80%D0%B ... -agm-95-ah тъй като ние имаме 2 джипа и 2та са такива малко по големи отколко трябва. Четох че датчика на Хоул предпазва ел.система ако се объркат + и - така че дори и без да искам ако съм свързал полюсите некакто трябва не би трябвало да му има нещо? трабанта не е каран от 3-4г. някъде а преди това му бяха правени ремонти пак за паленето нещо,доколкото си спомням сменяха бубини ама незнам сега всичко в какво състояние е. :(

Автор:  Оги [ Сряда, 02.10.2013 г. 14:27 ч. ]
Заглавие:  Re: Липса на Ток

Ако забележиш, че клемата на "+" е по-голяма от "-" - няма да объркаш нищо. Датчика на Хол върши много различна работа от това дето си писал и не предпазва от нищо.

Автор:  Nasakoto [ Сряда, 02.10.2013 г. 20:53 ч. ]
Заглавие:  Re: Липса на Ток

Оловните клеми на акумулаторните кабели - оригинални ли са?
Ако да - директно секачките, и в кофата. Кербовката на клемата към кабела се прецаква, и се срива изведнъж (вчера палеше, днес - дори и габаритите не бачкат). Масово по бензиностанциите има китайски заместители, чат-пат по магазините за резервни части се намират и истински оловни български клеми за същите пари като китайските (5-6 лева). Като ги смениш, ако още не пали - спокойно, не си се минал, свиркай да мислим други варианти. :)

Автор:  injenerra [ Четвъртък, 03.10.2013 г. 13:25 ч. ]
Заглавие:  Re: Липса на Ток

Сега да обобщим:
взимаш един мултицет или една лампа със кабели /по-дълги около метър всеки/ и правиш следните измервания/проби:
1. На клемите на АК там отстрани където са кербовките;
2. - на скоростната кутия + на АК;
3. - някъде по купето /различно от скоростната кутия/ + на АК;
4. - на АК + на дебелия жиц на стартера;
5. - на АК + на горния край на най-десния предпазител;
6. - на АК + на клемите на контактния ключ /в положението за вадене на ключа трябва да има +/;
7. - на корпуса на бобините + на АК;
8. - на корпуса на бобините + на клемата на бобините където има мост между двете /черно със синьо мисля че беше кабелчето/

9. НАПИШИ КЪДЕ КАКВО СИ ИЗМЕРИЛ ЗА ДА ПОЛУЧИМ АДЕКВАТНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА СЪСТОЯНИЕТО!

Автор:  shotik [ Петък, 04.10.2013 г. 09:05 ч. ]
Заглавие:  Re: Липса на Ток

Разгледай схемата и работи по нея и ще стигнеш до повредата

http://images22.snimka.bg/004796626.jpg

http://images22.snimka.bg/004796627.jpg

Автор:  vanchotrabanta [ Неделя, 06.10.2013 г. 17:43 ч. ]
Заглавие:  Re: Липса на Ток

Здравейте отново! нямах интернет няколко дена и затова се забавих. Разгледах свързването на кабелите по обстойно и не знам защо кога и как червения кабел който отива от ''+'' към купето се беше извадил и забутал до други кабели... Свързах го и тока дойде, след това се опитах да запаля но не стана, защото недостигаше бензин до цилиндрите. Развих свещите сипах малко бензин и запали. Беше най-сладкия звук,който бях чувал :). Изфорсирах двигателя и започна да излиза пушак от уплътненията на ауспуха до двигателя :x . След няколко секунди изгасна( свърши бензина). Установих че кранчето за бензина или не пуска достатъчно бензин или бензина недостига до цилиндрите затова взех кранчето и ще потърся къде тука в Пловдив продават такива коркови шайби за да сменя старата много е изхабена вече и се надявам проблема с бензина да се реши. След което трябва да се захвана с спирачките, Колата не е карана 4-5 години някъде и според вас какво трябва да напрая първо? да сменя накладките или ? и дали трябва някакви уплътнения да сменя за да не изтича спирачната течност? и дали са се създали някакви други проблеми поради ръждата и дългото неизползване на спирачния апарат?

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/