Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Проблем с Трабант 601 http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=5435 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | daksy72 [ Сряда, 11.09.2013 г. 20:42 ч. ] |
Заглавие: | Проблем с Трабант 601 |
Здравейте колеги-преди два дни ми се сбъдна мечтата да си купя трабант.Колата няма ръжди,има доста работа по нея,но с времето мисля че ще изчезнат.-купих я от възрастно семейство, лошото е че са я бракували.Но по големия проблем е че никога не съм карал такъв автомобил.Помъчих се да го запаля...и успях,но радостта ми беше кратка.Колата пали,работи няколко секунди и гасне.Къде да търся проблема.Стояла е в гараж,но не е карана от доста време.Благодаря предварително.Ето и малко снимки на колицата. http://daksy.snimka.bg/automobiles/trabant.774826 |
Автор: | fraxinus [ Сряда, 11.09.2013 г. 21:24 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Трабант 601 |
Тъй ,скубеш маркуча за бензина до карбуратора и гледаш тече ли -хубава плътна струйка. |
Автор: | air123 [ Сряда, 11.09.2013 г. 21:34 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Трабант 601 |
Здравей от мен, като за начало влез в "Техническата част" раздел : "Полезно(и вредно)", след това в раздел : "Книги, чертежи, схеми". Има доста информация за експлоатация и ремонт, по точно изтегли и прочети книжките които са качени. Трябва да имаш представа каква е колата и как е устроена. Колкото до изгасването на колата: 1Има ли достатъчно гориво?/да не е на резерва/ 2 Филтъра /чашката/почистени ли са? 3 От кранчето тече ли гориво като отвориш?/има ли дебит/ 4 стига ли гориво до карбуратора? и тн............. Като за начало почни от това. Поздрави |
Автор: | trabifans [ Четвъртък, 12.09.2013 г. 11:35 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Трабант 601 |
Здравей колега и честито за новата придобивка. Ще имаш малко работа докато накараш машинката да тръгне както трябва, но това си е напълно нормално, тъй като както си писал тя не е палена от доста време. Като за начало както и другите колеги те съветват провери първо тече ли нормално горивото до карбуратора. Долу под резервоара има една пластмасова чашка, развий я и почисти филтърчето (то най- вероятно ще е задръстено с боклуци). След това ще ти се наложи май да свалиш карбуратора и да му продухаш хубаво жигльорите, понеже от дългия престой на сухо се образува една коричка от маслото в горивото, която запушва жигльорите. Ако регулировките на карбуратора са били пипани от предишните собственици, може да се наложи да потърсиш човек (който наистина разбира от това, защото регулировките на карба и на запалването са основни за трабанта, много е изписано за тях, много са споровете, но малко са хората които наистина могат да ти ги направят както трябва) който да регулира тихите обороти, другите винтове не е препоръчително да се пипат, дано не са били пипани и от предишния собственик. И накрая, но не на последно място е центровката на запалването. За нея също е изписано доста във форума (ако искаш потърси инфо. ако искаш намери майстор да я направи) но да знаеш, че тя е от съществено значение за правилната работа на ДВГ. Хубаво е да му сложиш и едни добри свещи (аз съм доволен от NGK ВР 6HS) |
Автор: | 2tpower_ [ Сряда, 02.10.2013 г. 21:12 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Трабант 601 |
Колега мога да съдействам,и аз съм от Добрич.Ако искаш може да си дадеш телефона на лично и да се разберем кога и къде да се видим и да го погледна.Ще ми бъде приятно да се запознаем и да помогна. |
Автор: | Venci_002 [ Събота, 23.11.2013 г. 20:16 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с Трабант 601 |
Ще мине малко време докато се сработиш с двутактовата машинка,но за сметка на това после ще ти е много лесно.Не знам от кой модел е карбураторът,но при всички Трабанти е необходимо смукачът да се остави части4но издърпан след запалването за няколко минути,или сто метра път.При карбуратора 28НВ4-1 и по-старите междинното положение на смукача се усеща по едно леко щракване;при издърпване докрай също усещаш преминаването през това положение. Имай предвид освен това че в момента по бензиностанциите бензин не се продава,продава се само нафта.Това го констатирах Май месец когато открих сезона.Това ми създаваше големи проблеми докато се сработя с двутактовата машина,работеща с нафта;тайната се оказа в това че трябва да подаваш малко газ при празен ход на двигателя(например като чакаш на светофар) през първите един-два километра,в противен случай двигателят угасва.Обърни въздушния филтър да смуче отдолу макар че още не е много студено,това намалява този проблем до известна степен. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |