Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Свирене на спирачки 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Събота, 13.07.2013 г. 11:09 ч.
Мнения: 1
Местоположение: София
Мнение Свирене на спирачки
Колеги, моля ви за съвет ! При натискане на педала на спирачките започва люто свирене - като на метал с метал от предно дясно.Пет пъти свалям барабана - видимо всичко е наред . Карах го и на "голям" майстор - същата работа.Смени гумички и това онова...Свиренето остава, даже придърпва волана...


Събота, 13.07.2013 г. 11:22 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Свирене на спирачки
Свиренето е от некачествено феродо на накладките.
Това, което продават в магазина за Трабант са унгарски накладки с червено феродо. Не си взимай такова. Решението е да си свалиш 4-те предни накладки от двете колела и да ги занесеш да им залепят някъде, където се занимават хубаво феродо.
Или пък да вземеш накладки от някой колега тук, който вече е направил това. Ще ти излезе най-вероятно по-евтино от нови унгарски свирещи и неспиращи накладки.

След това ревизия на цилиндърчетата. И спирачните маркучи от помпата до колелата, особено гумените, които стареят и правят много номера !

На където ти придърпва при натискане - ляво/дясно търсиш проблема съоветно в колело на страната, към която придърпва.
Пример: При придърпване наляво - лявото колело спира повече от дясното/ дясното спира по-слабо от лявото.


Събота, 13.07.2013 г. 12:37 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Свирене на спирачки
+1 за некачествено феродо. Като разкарах унгарските накладки и си взех такива с лепено италиянско феродо, спряха проблемите със свирене, блокиране и прегряване.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 14.07.2013 г. 22:59 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Свирене на спирачки
Аз при свирене съм носил и барабана за престъргване.Винаги съм носил накладки за лепене и не съм имал проблем


Понеделник, 15.07.2013 г. 10:30 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Свирене на спирачки
Ще използвам темата,за да споделя случай от онзи ден!Сменявам накладки/задни/ на трабант-нови,закупени от магазин,няма да казвам от кой град,магазина е един от малкото специализирани останали за трабант.Даже не мога да твърдя че са унгарски,не за да обидя унгарците.Охлабвам ръчната,връщам цилиндърчето,като съм свалил накладките/старите/,раздвижвам и връщам двете лостчета за саморегулиране до край,слагам новите накладки-барабана не влиза!?Оказа се,че феродото е 5мм.дебело,при оригинално-4мм.е как да влезе?Наложи се престъргване на барабаните.Споделям за да няма и други "потърпевши."


Понеделник, 15.07.2013 г. 13:03 ч.
Профил
Trabant Power
Аватар

Регистриран на: Сряда, 15.02.2012 г. 22:23 ч.
Мнения: 110
Местоположение: Пловдив - България
Automobile: Трабант 601s
Мнение Re: Свирене на спирачки
niki_k написа:
Ще използвам темата,за да споделя случай от онзи ден!Сменявам накладки/задни/ на трабант-нови,закупени от магазин,няма да казвам от кой град,магазина е един от малкото специализирани останали за трабант.Даже не мога да твърдя че са унгарски,не за да обидя унгарците.Охлабвам ръчната,връщам цилиндърчето,като съм свалил накладките/старите/,раздвижвам и връщам двете лостчета за саморегулиране до край,слагам новите накладки-барабана не влиза!?Оказа се,че феродото е 5мм.дебело,при оригинално-4мм.е как да влезе?Наложи се престъргване на барабаните.Споделям за да няма и други "потърпевши."

преди време сменяхме с един приятел феродото на задните спирачки и имахме същия проблем, на който му предстои смяна на феродо и мисли да копува от специализиран магазин за трабант да вземе от по- светлите на цвят те са огънати и готови за коване, другите незнам какви са но са прави, по тъмни на цвят, много твърди и е много вероятно при коването да се счупи :)

_________________
Педала до метала и прекъсвача да откача


Понеделник, 15.07.2013 г. 16:31 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Свирене на спирачки
Случвало ми се е да имам проблем с монтиране на барабан отзад затова, че на задната накладка /на която е лостчето за ръчната/ феродото е дълго като на предната. Дебелината му е нормална, просто трябва да се отреже или изпили толкоз че да остане колкото е било дълго на старата накладка. Продават еднакви, защото от предната страна на задните барабани и на преди колела накладките са с дълго феродо, а само на таз, на която е закачена ръчната е по-късо. Производителите не си правят труд да произвеждат накладки с различни дължини.


Понеделник, 15.07.2013 г. 18:09 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Свирене на спирачки
Колкото за отзад.
Досега не съм имал проблем с това, че на тази накладка отзад, на която се закача ръчната е по-късо феродото. И от там да не може да се сложи барабана.
Слагал съм и накладка с нормална дължина на феродото точно там и пак си е пасвало всичко.
Все още не знам, защо задните и то точно тази челюст, която е описал Оги са по този начин направени, когато са ги монтирали в завода.

Друго гадно, което съм забелязал с купешките унгарски керемидено червени накладки е, че като мине време и свалиш барабана да видиш какво става вътре по самия барабан има един тънък черен напластен филм от праха на накладката и по самата нея.


Понеделник, 15.07.2013 г. 18:44 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч.
Мнения: 63
Местоположение: Варна
Мнение Re: Свирене на спирачки
Свиренето е от това че коефициентът на триене между феродото и барабана е твърде голям,което само по себе си е хубаво.Но да разкажа накратко какво премеждие преживях.Оригиналните ми накладки се втвърдиха,въпреки че не бяха много износени.Ефектът е едно неприятно блокиране на колелата при задействане на педала с малка сила;когато пък малко се затоплят(примерно намаляване на скоростта от 50 на 20) започват да спират като шейна.Купих от един магазин преналепени челюсти,като оставих моите;продавачът ми каза че феродото било руско,беше сиво на цвят;след има-няма пет хиляди км се получи абсолютно същото нещо,изведнъж,бях направо смаян.След това купих преналепени в Унгария челюсти и както казах в една друга тема,Трабантът спира по-добре отколкото като нов.Спирачките леко просвирват при по-рязко спиране и при спускане по стръмен наклон.


Събота, 23.11.2013 г. 22:28 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов