Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

проблем с високата скорост
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=4093
Страница 1 от 1

Автор:  fraxinus [ Събота, 05.11.2011 г. 21:04 ч. ]
Заглавие:  проблем с високата скорост

Здравейте колеги ,искам да попитам за проблем който имам, се надявам на идеи
При достигане на 95км/ч трабанта почва да гърми и рязко губи мощност.Очевидно "огладнява".Карам със стария тип карбуратор , тристепенен.Горивото до него си достига на хубава струйка ,почистен е карба , нивото до колкото си спомням го мерих и регулирах/махнах излишните шайби които някой е сложил/ центровка има-онзи ден я проверявах.
Колата иначе си има мощност при ускорение и по баир,пали , държи обороти и в градски условия не се усеща никак че има проблем.Това е и причината да си я карам до сега така.Ако ускорявам плавно и дръпна смукача може да вдигне 120 но на върнат смукач не повече от 90.Разбира се може да съм пропуснал нещо и моля някой ако знае да ме насочи за да не разглобявам и сглобявам карбуратори излишно.

Автор:  niki_k [ Събота, 05.11.2011 г. 22:03 ч. ]
Заглавие:  Re: проблем с високата скорост

Колега,изглежда че проблемите ти са 2 според мен-единия свързан с бензина,а другия с токовете.При затворен смукач на топъл двигател,спираш притока на въздух и той би трябвало да загасне.Правя извод-отнякъде смуче въздух за да продължи да работи и даже да ускорява!Търси в тази посока.Другия проблем с токовете,предполагам си с чукчета/не си уточнил/-възможно е пробито чукче,или с малка хлабина-както и да се е разкачила пружинка на"крилцата",или износени гърбици,тези които отварят чукчетата и оттам при високи обороти се измества центровката.Става дума за центробежния регулатор.Ако си с електронно запалване-нямам идея откъде може да е пукането,ако центровката е точна,или по-точно не трябва изобщо да го има!

Автор:  fraxinus [ Събота, 05.11.2011 г. 22:45 ч. ]
Заглавие:  Re: проблем с високата скорост

Чукчетата са нови.
Карбуратора е от старите ,те не са като другите с клапа затваряща притока ,а обогатяват сместа по друг начин,увличат повече гориво без да ограничават въздуха.
Експлозиите според мен са от бедна смес а не от центровка.Уж съм спазил всички изисквания при центровката, с пластина съм мерил хлабината,но няма как да знам какво става при високи обороти и колко е точно предварението тогава.
Вероятно все пак си прав и от някъде смуче въздух.Когато го монтирах този карб с един майстор изправихме фланеца на плоча шмиргел,смених гарнитурата , да кажем че не е от там ,остава от семерингите-лошо :( .Все си мисля че на празен ход би се демонстрирало повече от колкото при макс. обороти.

Автор:  niki_k [ Неделя, 06.11.2011 г. 00:14 ч. ]
Заглавие:  Re: проблем с високата скорост

Този карбуратор наистина не ми е познат/по-стария модел/.Но какъвто и да е,при бедна смес свещите след по-дълъг преход/извънградско/ не би трябвало да са керемидено червени,а по-светли,а при мн.богата смес-черни/по-тъмни/.Провери и това.
Виж и пластините на центробежния регулатор да не са клеясали и да не се движат!

Прикачени файлове:
DSCN1087.jpg
DSCN1087.jpg [ 137.07 KiB | Прегледано 7568 пъти ]

Автор:  fraxinus [ Неделя, 20.11.2011 г. 21:50 ч. ]
Заглавие:  Re: проблем с високата скорост

Мерси колега ,все пак се оказаха чукчетата.като ги смених се оправи.Те са си го писали че се сменят на 10 000км ама кой да помни.

Автор:  Ivaka [ Петък, 17.02.2012 г. 14:31 ч. ]
Заглавие:  Re: проблем с високата скорост

Зависи от чукчетата. По принцип ако центровката е направена като хората, тя се проверява на 10 000, а чукчета се сменят на да кажем 30 000. На моят вартбург чукчетата са на над 100 000км (може би 120-140 000) и не ги сменям за нищо!

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/