Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
проблем с високата скорост
Автор |
Съобщение |
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
проблем с високата скорост
Здравейте колеги ,искам да попитам за проблем който имам, се надявам на идеи При достигане на 95км/ч трабанта почва да гърми и рязко губи мощност.Очевидно "огладнява".Карам със стария тип карбуратор , тристепенен.Горивото до него си достига на хубава струйка ,почистен е карба , нивото до колкото си спомням го мерих и регулирах/махнах излишните шайби които някой е сложил/ центровка има-онзи ден я проверявах. Колата иначе си има мощност при ускорение и по баир,пали , държи обороти и в градски условия не се усеща никак че има проблем.Това е и причината да си я карам до сега така.Ако ускорявам плавно и дръпна смукача може да вдигне 120 но на върнат смукач не повече от 90.Разбира се може да съм пропуснал нещо и моля някой ако знае да ме насочи за да не разглобявам и сглобявам карбуратори излишно.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Събота, 05.11.2011 г. 21:04 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: проблем с високата скорост
Колега,изглежда че проблемите ти са 2 според мен-единия свързан с бензина,а другия с токовете.При затворен смукач на топъл двигател,спираш притока на въздух и той би трябвало да загасне.Правя извод-отнякъде смуче въздух за да продължи да работи и даже да ускорява!Търси в тази посока.Другия проблем с токовете,предполагам си с чукчета/не си уточнил/-възможно е пробито чукче,или с малка хлабина-както и да се е разкачила пружинка на"крилцата",или износени гърбици,тези които отварят чукчетата и оттам при високи обороти се измества центровката.Става дума за центробежния регулатор.Ако си с електронно запалване-нямам идея откъде може да е пукането,ако центровката е точна,или по-точно не трябва изобщо да го има!
|
Събота, 05.11.2011 г. 22:03 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: проблем с високата скорост
Чукчетата са нови. Карбуратора е от старите ,те не са като другите с клапа затваряща притока ,а обогатяват сместа по друг начин,увличат повече гориво без да ограничават въздуха. Експлозиите според мен са от бедна смес а не от центровка.Уж съм спазил всички изисквания при центровката, с пластина съм мерил хлабината,но няма как да знам какво става при високи обороти и колко е точно предварението тогава. Вероятно все пак си прав и от някъде смуче въздух.Когато го монтирах този карб с един майстор изправихме фланеца на плоча шмиргел,смених гарнитурата , да кажем че не е от там ,остава от семерингите-лошо .Все си мисля че на празен ход би се демонстрирало повече от колкото при макс. обороти.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Събота, 05.11.2011 г. 22:45 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: проблем с високата скорост
Този карбуратор наистина не ми е познат/по-стария модел/.Но какъвто и да е,при бедна смес свещите след по-дълъг преход/извънградско/ не би трябвало да са керемидено червени,а по-светли,а при мн.богата смес-черни/по-тъмни/.Провери и това. Виж и пластините на центробежния регулатор да не са клеясали и да не се движат!
|
Неделя, 06.11.2011 г. 00:14 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: проблем с високата скорост
Мерси колега ,все пак се оказаха чукчетата.като ги смених се оправи.Те са си го писали че се сменят на 10 000км ама кой да помни.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Неделя, 20.11.2011 г. 21:50 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: проблем с високата скорост
Зависи от чукчетата. По принцип ако центровката е направена като хората, тя се проверява на 10 000, а чукчета се сменят на да кажем 30 000. На моят вартбург чукчетата са на над 100 000км (може би 120-140 000) и не ги сменям за нищо!
|
Петък, 17.02.2012 г. 14:31 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|