Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Първи цилиндър
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=3734
Страница 1 от 1

Автор:  fraxinus [ Вторник, 10.05.2011 г. 22:32 ч. ]
Заглавие:  Първи цилиндър

Интересно ми е има ли разлика в качеството на сместа която получават двата цилиндъра.Казвали са ми че при кофти смес трабанта по лесно маже свещта на първи цилиндър/макар аз да не съм забелязъл такова нещо/.
Освен това по книга предварението на първи цилиндър е различно от това на втори пак заради качеството на сместа , та искам да по питам по принцип първи цилиндър по богата смес ли получава нормално от втори.

Интересува ме чисто практично защото като разглобих единия двигател мислех да му сменям буталата за това не ги маркирах ,но сега реших да ги оставя същите. По едното нагара е повече от другото съответно би ли могло да се ориентирам кое е.

Автор:  fraxinus [ Вторник, 10.05.2011 г. 23:05 ч. ]
Заглавие:  Re: Първи цилиндър

Съгласен съм че 1ви логично се охлажда по малко ,но на страница 102 в книгата има дадена една диаграма от която поне аз разбирам че ако си със стар модел карбуратор предварението е 4мм за двата цилиндъра ,а ако си с карб от последните на 1ви е 4 а на втори 3.Температурата не се променя.

Автор:  theultimate [ Вторник, 10.05.2011 г. 23:53 ч. ]
Заглавие:  Re: Първи цилиндър

И на мен ми е интересна теорията, че първи цилиндър трябва да има повече предверение на запалването, понеже работел на по-различна смес. Колкото пъти съм го пробвал, никога не върви като хората.

Автор:  Ivaka [ Четвъртък, 12.05.2011 г. 16:24 ч. ]
Заглавие:  Re: Първи цилиндър

Наистина единия цилиндър обогатява повече(1ви), това явление го има и при Вартбурга.
По книжка дават 4мм за 1ви и 3 за втори, но аз съм против тази практика с различното предварение.
Правят се двата на 3.5мм преди ГМТ и траби става пушка.

Автор:  Младен Трабанта [ Четвъртък, 12.05.2011 г. 22:42 ч. ]
Заглавие:  Re: Първи цилиндър

Да съгласен съм за предваренията да са еднакви, но като съм виждал разглобен двигател на траби вътре е абсулютна симетрия нали шибри, канали и пр. Според мен не се охлаждат равномерно двата цилинъра и от там различни температури и съответно различни изгаряния. Коментирали сме го много с моя човек и съм напълно съгласен с тази теория!

Автор:  Ivaka [ Петък, 13.05.2011 г. 12:01 ч. ]
Заглавие:  Re: Първи цилиндър

Младене, и при Вартбурга всичко си е уж симетрично, но никак не са малко бройките при които първи цилиндър работи на по-богата смес от останалите(затова винаги той цапа свещ, при разни хора дето не прибират смукача по 5 минути).
Но хич да не ви пука, двата цилиндъра на еднакво предварение и газ...
Иначе неравномерното пълнене е една от причините за придърпването което понякога се появява при нашите машини на ниски обороти.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/