Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Проблем с втори цилиндър 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 18.03.2009 г. 19:07 ч.
Мнения: 14
Мнение Проблем с втори цилиндър
Здравейте колеги .Имам следния проблем вчера както си карам и изгубих 2 цилиндър.т.е пробива ми свеща.Смених бобина кабели ,лули и свещи и пак сущата работа пали работи на 2 цил. изминавам 300-400 метра и пак започва да работи на един цил.С електронно запалване е ферарито ,центровката е добре .А ток има постоянно само дето като поработи малко и краи със свеща пробива.


Сряда, 26.01.2011 г. 21:24 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение Re: Проблем с втори цилиндър
Свеща с нова ли я сменяш или с карана.Може блока с управлението да е заминал,когато е студен някой елемент работи и когато загрее прекъсва.Другият възможен вариант проблема да е от карбуратор,провери си поплавъка дали е на размер.Ако електрониката не работи не пуска искра и свеща се намокря или идва много гориво и пак намокря свеща,това обаче става при студен двигател.Аз преди години за две седмици смених 10 свещи на първи цилиндър и след профилактика и реглаж на карбуратор нещата се оправиха.
Не си писал от къде си,някой колега с опит на близо може да помогне.

_________________
Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.


Сряда, 26.01.2011 г. 23:32 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 18.03.2009 г. 19:07 ч.
Мнения: 14
Мнение Re: Проблем с втори цилиндър
И аз се съмнявам в блока за управление или датчика на Хол.Относно свещите са нови .


Четвъртък, 27.01.2011 г. 10:13 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Проблем с втори цилиндър
И моите съмнения са в електронния блок,или датчика на Хол.Когато ти зацапа свеща,колега сложи на маса нова свещ и нека някой ти завърти на стартер.Гледай дали изобщо има искра и ако има каква е на цвят.Не трябва да е синя и слаба,а бледо жълта.Ако липсва такава/искра/,първо смени платката на коленовия вал и пробвай пак.Ако пак я няма а си сигурен че платката е здрава/датчика на Хол/,значи че в кутията/ел.блок/ имаш изголял транзистор-там са 2 за всеки цилиндър.


Петък, 28.01.2011 г. 22:53 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение Re: Проблем с втори цилиндър
niki_k написа:
И моите съмнения са в електронния блок,или датчика на Хол.Когато ти зацапа свеща,колега сложи на маса нова свещ и нека някой ти завърти на стартер.Гледай дали изобщо има искра и ако има каква е на цвят.Не трябва да е синя и слаба,а бледо жълта.Ако липсва такава/искра/,първо смени платката на коленовия вал и пробвай пак.Ако пак я няма а си сигурен че платката е здрава/датчика на Хол/,значи че в кутията/ел.блок/ имаш изголял транзистор-там са 2 за всеки цилиндър.

Приятел,наясно ли си с нещата или трупаш само мнения?
1.Датчикът на Хол работи или не работи,когато не работи колата не пали изобщо.
2.Ако пробие или прекъсне транзистор от управлението на някой цилиндър той не работи.Човека ясно е написал,че и двата цилиндъра работят и след известно време втори спира.

_________________
Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.


Петък, 28.01.2011 г. 23:41 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Проблем с втори цилиндър
Датчика на Хол може да подава импулс и само на единия цилиндър.Както и ако има проблем с електр.блок,колата може да запали на 2 цилиндъра и да изчезне единия.Когато пипне пластмасовата кутия на ел.блок-единия транзистор е много топъл-имал съм такъв случай,затова пиша,а не трупам мнения!
А сега се сетих и за още една причина да му зацапва свеща-вода в бензина!


Събота, 29.01.2011 г. 10:04 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 18.03.2009 г. 19:07 ч.
Мнения: 14
Мнение Re: Проблем с втори цилиндър
Вчера забелязах ,че транзистора за втори цилиндър пари много като работи двигателя,и като го замерих ми даваше някви глупости ,които изобщо не отговарят на изискванията за здрав транзистор.Смених го с нов обаче и новия също грее много ,докато този за първи цилиндър си е студен. Относно др. елементи в платката са добре-диодите са здрави измерил съм ги,има и още два транзистора ,които също са здрави.Не мога да си обясня само защо грее транзистора.


Събота, 29.01.2011 г. 11:26 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Сряда, 18.03.2009 г. 19:07 ч.
Мнения: 14
Мнение Re: Проблем с втори цилиндър
първото нещо беше да си сменя бобина,кабели,лоли и свещи


Събота, 29.01.2011 г. 11:33 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение Re: Проблем с втори цилиндър
Ники,пак ти казвам,че трупаш мнения.Датчика не подава импулси на двата цилиндъра,на изхода му се редуват 12V и 0V.Във горният блок ако е немски онова бялото с многото крачета от едната страна командва на кой цилиндър да се подаде команда за искра.Датчика ако е заминал не сменя 12 и 0 и е само 12 или 0 или някакво междинно,което не може да командва горният блок.
За да грее мощният транзистор нещо го товари (минава голям ток през него) виж дали няма протрит кабел някъде или си размени бобините.Възможно е и управлението му да го държи отпушен.

_________________
Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.


Събота, 29.01.2011 г. 13:27 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов