Автор |
Съобщение |
pantata
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 18.03.2009 г. 19:07 ч. Мнения: 14
|
Проблем с втори цилиндър
Здравейте колеги .Имам следния проблем вчера както си карам и изгубих 2 цилиндър.т.е пробива ми свеща.Смених бобина кабели ,лули и свещи и пак сущата работа пали работи на 2 цил. изминавам 300-400 метра и пак започва да работи на един цил.С електронно запалване е ферарито ,центровката е добре .А ток има постоянно само дето като поработи малко и краи със свеща пробива.
|
Сряда, 26.01.2011 г. 21:24 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Re: Проблем с втори цилиндър
Свеща с нова ли я сменяш или с карана.Може блока с управлението да е заминал,когато е студен някой елемент работи и когато загрее прекъсва.Другият възможен вариант проблема да е от карбуратор,провери си поплавъка дали е на размер.Ако електрониката не работи не пуска искра и свеща се намокря или идва много гориво и пак намокря свеща,това обаче става при студен двигател.Аз преди години за две седмици смених 10 свещи на първи цилиндър и след профилактика и реглаж на карбуратор нещата се оправиха. Не си писал от къде си,някой колега с опит на близо може да помогне.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Сряда, 26.01.2011 г. 23:32 ч. |
|
|
pantata
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 18.03.2009 г. 19:07 ч. Мнения: 14
|
Re: Проблем с втори цилиндър
И аз се съмнявам в блока за управление или датчика на Хол.Относно свещите са нови .
|
Четвъртък, 27.01.2011 г. 10:13 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Проблем с втори цилиндър
И моите съмнения са в електронния блок,или датчика на Хол.Когато ти зацапа свеща,колега сложи на маса нова свещ и нека някой ти завърти на стартер.Гледай дали изобщо има искра и ако има каква е на цвят.Не трябва да е синя и слаба,а бледо жълта.Ако липсва такава/искра/,първо смени платката на коленовия вал и пробвай пак.Ако пак я няма а си сигурен че платката е здрава/датчика на Хол/,значи че в кутията/ел.блок/ имаш изголял транзистор-там са 2 за всеки цилиндър.
|
Петък, 28.01.2011 г. 22:53 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Re: Проблем с втори цилиндър
Приятел,наясно ли си с нещата или трупаш само мнения? 1.Датчикът на Хол работи или не работи,когато не работи колата не пали изобщо. 2.Ако пробие или прекъсне транзистор от управлението на някой цилиндър той не работи.Човека ясно е написал,че и двата цилиндъра работят и след известно време втори спира.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Петък, 28.01.2011 г. 23:41 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Проблем с втори цилиндър
Датчика на Хол може да подава импулс и само на единия цилиндър.Както и ако има проблем с електр.блок,колата може да запали на 2 цилиндъра и да изчезне единия.Когато пипне пластмасовата кутия на ел.блок-единия транзистор е много топъл-имал съм такъв случай,затова пиша,а не трупам мнения! А сега се сетих и за още една причина да му зацапва свеща-вода в бензина!
|
Събота, 29.01.2011 г. 10:04 ч. |
|
|
pantata
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 18.03.2009 г. 19:07 ч. Мнения: 14
|
Re: Проблем с втори цилиндър
Вчера забелязах ,че транзистора за втори цилиндър пари много като работи двигателя,и като го замерих ми даваше някви глупости ,които изобщо не отговарят на изискванията за здрав транзистор.Смених го с нов обаче и новия също грее много ,докато този за първи цилиндър си е студен. Относно др. елементи в платката са добре-диодите са здрави измерил съм ги,има и още два транзистора ,които също са здрави.Не мога да си обясня само защо грее транзистора.
|
Събота, 29.01.2011 г. 11:26 ч. |
|
|
pantata
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 18.03.2009 г. 19:07 ч. Мнения: 14
|
Re: Проблем с втори цилиндър
първото нещо беше да си сменя бобина,кабели,лоли и свещи
|
Събота, 29.01.2011 г. 11:33 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Re: Проблем с втори цилиндър
Ники,пак ти казвам,че трупаш мнения.Датчика не подава импулси на двата цилиндъра,на изхода му се редуват 12V и 0V.Във горният блок ако е немски онова бялото с многото крачета от едната страна командва на кой цилиндър да се подаде команда за искра.Датчика ако е заминал не сменя 12 и 0 и е само 12 или 0 или някакво междинно,което не може да командва горният блок. За да грее мощният транзистор нещо го товари (минава голям ток през него) виж дали няма протрит кабел някъде или си размени бобините.Възможно е и управлението му да го държи отпушен.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Събота, 29.01.2011 г. 13:27 ч. |
|
|