Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Клапа за парно 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч.
Мнения: 178
Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
Мнение Клапа за парно
Здравейте.Дойде зимата,а с това и пускане на парното.Днес отворих капака за да видя как стоят нещата.Кутията в която се намират двете клапи (студен и топъл въздух) беше сцепена там където се притяга към купето.Но не това ми е болежката.След като я свалих видях,че голямата клапа която разпределя въздуха (прозорец-под) стоеше отворена,а лостчето не беше дръпнато т.е. трябва да духа на прозореца...да ама не.Много се ядосах и човърках,но взе че се мръкна.Понеделник почвам пак офанзива.Да попитам някой пипал ли е такова нещо.Не изглежда сложно,но със сигурност е разшлякано всичко от годините.

_________________
Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек
Strictly Old School


Събота, 11.12.2010 г. 22:07 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Клапа за парно
Ми тя системата за разпределяне е семпла.

Като съвет мога да ти дам да махнеш тръбата за свеж въздух, понеже в движение се охлажда въпросната кутия и с това бързо спада създадената температура.

Освен това хубаво измий двигател, кожуси и другите елементи, които съставят отоплението на купето и охлаждането на мотора, понеже това влиза вътре и се диша .


:wink:


Събота, 11.12.2010 г. 22:13 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч.
Мнения: 178
Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
Мнение Re: Клапа за парно
Смъкнах "фунията" която разпределя въздуха за прозореца.Наслоявана прах и мръсотии колкото си искаш.Измих я с Медикс.Може би като реша проблема с клапата ще сложа някакъв самоделен филтър между нея и "фунията".
Изображение

_________________
Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек
Strictly Old School


Неделя, 12.12.2010 г. 17:37 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Клапа за парно
По-сложния въпрос е как да се измие кривата метална тръба дето се води шумозаглушител на парното. От вътре има някаква вата, дето с годините е станала черна. Иначе като филтър пробвай с женски чорапогащник от пазара - доста коли, които нямат филтър купе си слагат такъв.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 12.12.2010 г. 19:57 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Клапа за парно
theultimate написа:
По-сложния въпрос е как да се измие кривата метална тръба дето се води шумозаглушител на парното. От вътре има някаква вата, дето с годините е станала черна.


Водоструйка.
Или пък силна струя с маркуча .
Може и малко шампоан да му се лисне.


Неделя, 12.12.2010 г. 20:07 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч.
Мнения: 178
Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
Мнение Re: Клапа за парно
Почистих с гел-веро и телчица всичките тръби,но без шумозаглушителя на парното (червото).
Завариха ми сцепеното на разпределителя на студен и топъл възхух (кутията която е при двигателя).След това видях какво е дереджето с клапата.Имаше откачена пружинка и лоста които бута се вее из въздуха без да прави нещо смислено.Трудно се пипа такова нещо,защото си постоянно с главата надолу.Мисля си,че доста Трабанти са като моя,но на никого не му се пъха под кормилото и да ръчка.А от това ръчкане струята въздух се позасили т.е. като искаш на прозореца да духа няма да пуска и в краката.

_________________
Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек
Strictly Old School


Понеделник, 13.12.2010 г. 14:07 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Клапа за парно
Сега се сещам, че може да се изолират гумените тръби с някаква изолация или вата та да не губят темепратура при движение, когато под капака духа студено.
Дори да се намокрят не е фатално.

Един познат си беше изолирал така дългата гумена тръба на парното и каза, че имало ефект. :)


Сряда, 15.12.2010 г. 21:48 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Клапа за парно
Основния проблем е слабата струя. Трабанта загрява значително по-бързо от кола с водно охлаждане, но няма вентилатор. Извънградско с 80 струята става, но в града е зле. Всичко трябва да е на 100% уплътнено - всички въздуховоди трябва да са налични и вързани със скоби. Това, което липсва най-често е гуменото уплътнение между перката и кожуха на мотора както и един 2-3см въздуховод от кожуха на двигателя близо до перката до кожуха на колектора.

От там нататък е труд и творчество. Най-полезно е да се приспособи перка. Трабант делукс има такава перка, IFA също, май става и от някакъв УАЗ, също съм чувал и от стари автобуси. Важното е да е перка в отделен корпус (прилича на турбо) . Има добър ефект като се изолира предното гърне с минерална/каменна вата. Проблема е как да се предпази след това от водата, иначе доста ръждясва.

Също за засилване на въздушния поток задния капак на двигателя се задънва и отдолу с ламаринка и болтчета.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Сряда, 15.12.2010 г. 22:34 ч.
Профил
Wing Tsun Fighter
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч.
Мнения: 225
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Клапа за парно
Трабантовото парно си е малко с характер. Колкото повече газ му се дава, толкова по-топло става. Както каза Васко, вътре може да стане сауна, но когато пуснеш по инерция, вътре може да стане по студено от вънка. Тъй че това не е едно от най-добрите отопления.

_________________
Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.


Сряда, 15.12.2010 г. 23:39 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч.
Мнения: 178
Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
Мнение Re: Клапа за парно
Проблем е и когато чакаш някого дълго време вътре.Не можеш да държиш дълго с работещ двигател.Скоби съм накичил на всички тръби,но ако присадя парно от по-стария модел Трабанти дали ще се подобри-в стария модел кожух има някакъв вид топлообменник ли...


Прикачени файлове:
52[1].jpg
52[1].jpg [ 46.9 KiB | Прегледано 15104 пъти ]

_________________
Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек
Strictly Old School
Четвъртък, 16.12.2010 г. 16:35 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч.
Мнения: 178
Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
Мнение Re: Клапа за парно
Да тесни са.Като гледам и на други снимки едната траба която идва от колекторите липсва.

_________________
Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек
Strictly Old School


Четвъртък, 16.12.2010 г. 18:44 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Клапа за парно
Като чакаш някой спасението е само перка. На изгасен мотор духа топло докато изстине гърнето. При мен 15-20 миунти беше стабилно топло в колата и още извесно време ставаше яко си с яке. Но това с вата на гърнето.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 16.12.2010 г. 18:48 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение Re: Клапа за парно
А провери ли дали тази къса тръба я имаш в желязния кожух на двигателя?
http://www.trabantwelt.de/Trabant-601/Gummis+Dichtprofile/Luftschlauch-Motorgehaeuse-Kruemmer-Trabant-601::283.html?XTCsid=73dbb7dcf100bd9f35c170825c6271b2

_________________
Шофьори от стомана карат коли от картон
Klubburinn Skynsemin ræður


Петък, 17.12.2010 г. 13:38 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Клапа за парно
Това е от кожуха към колектора нали?

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 17.12.2010 г. 13:58 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Клапа за парно
орлича написа:
А провери ли дали тази къса тръба я имаш в желязния кожух на двигателя?
http://www.trabantwelt.de/Trabant-601/Gummis+Dichtprofile/Luftschlauch-Motorgehaeuse-Kruemmer-Trabant-601::283.html?XTCsid=73dbb7dcf100bd9f35c170825c6271b2


Мисля, че е между кожуха на колектора и перката на мотора.

Не съм много сигурен, на другия ми трабант имаше остатъци от гумена тръба там .
За първи път го виждам това.


Петък, 17.12.2010 г. 17:41 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов