Автор |
Съобщение |
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Клапа за парно
Здравейте.Дойде зимата,а с това и пускане на парното.Днес отворих капака за да видя как стоят нещата.Кутията в която се намират двете клапи (студен и топъл въздух) беше сцепена там където се притяга към купето.Но не това ми е болежката.След като я свалих видях,че голямата клапа която разпределя въздуха (прозорец-под) стоеше отворена,а лостчето не беше дръпнато т.е. трябва да духа на прозореца...да ама не.Много се ядосах и човърках,но взе че се мръкна.Понеделник почвам пак офанзива.Да попитам някой пипал ли е такова нещо.Не изглежда сложно,но със сигурност е разшлякано всичко от годините.
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
|
Събота, 11.12.2010 г. 22:07 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Клапа за парно
Ми тя системата за разпределяне е семпла. Като съвет мога да ти дам да махнеш тръбата за свеж въздух, понеже в движение се охлажда въпросната кутия и с това бързо спада създадената температура. Освен това хубаво измий двигател, кожуси и другите елементи, които съставят отоплението на купето и охлаждането на мотора, понеже това влиза вътре и се диша .
|
Събота, 11.12.2010 г. 22:13 ч. |
|
|
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Re: Клапа за парно
Смъкнах "фунията" която разпределя въздуха за прозореца.Наслоявана прах и мръсотии колкото си искаш.Измих я с Медикс.Може би като реша проблема с клапата ще сложа някакъв самоделен филтър между нея и "фунията".
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
|
Неделя, 12.12.2010 г. 17:37 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Клапа за парно
По-сложния въпрос е как да се измие кривата метална тръба дето се води шумозаглушител на парното. От вътре има някаква вата, дето с годините е станала черна. Иначе като филтър пробвай с женски чорапогащник от пазара - доста коли, които нямат филтър купе си слагат такъв.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 12.12.2010 г. 19:57 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Клапа за парно
Водоструйка. Или пък силна струя с маркуча . Може и малко шампоан да му се лисне.
|
Неделя, 12.12.2010 г. 20:07 ч. |
|
|
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Re: Клапа за парно
Почистих с гел-веро и телчица всичките тръби,но без шумозаглушителя на парното (червото). Завариха ми сцепеното на разпределителя на студен и топъл възхух (кутията която е при двигателя).След това видях какво е дереджето с клапата.Имаше откачена пружинка и лоста които бута се вее из въздуха без да прави нещо смислено.Трудно се пипа такова нещо,защото си постоянно с главата надолу.Мисля си,че доста Трабанти са като моя,но на никого не му се пъха под кормилото и да ръчка.А от това ръчкане струята въздух се позасили т.е. като искаш на прозореца да духа няма да пуска и в краката.
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
|
Понеделник, 13.12.2010 г. 14:07 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Клапа за парно
Сега се сещам, че може да се изолират гумените тръби с някаква изолация или вата та да не губят темепратура при движение, когато под капака духа студено. Дори да се намокрят не е фатално. Един познат си беше изолирал така дългата гумена тръба на парното и каза, че имало ефект.
|
Сряда, 15.12.2010 г. 21:48 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Клапа за парно
Основния проблем е слабата струя. Трабанта загрява значително по-бързо от кола с водно охлаждане, но няма вентилатор. Извънградско с 80 струята става, но в града е зле. Всичко трябва да е на 100% уплътнено - всички въздуховоди трябва да са налични и вързани със скоби. Това, което липсва най-често е гуменото уплътнение между перката и кожуха на мотора както и един 2-3см въздуховод от кожуха на двигателя близо до перката до кожуха на колектора.
От там нататък е труд и творчество. Най-полезно е да се приспособи перка. Трабант делукс има такава перка, IFA също, май става и от някакъв УАЗ, също съм чувал и от стари автобуси. Важното е да е перка в отделен корпус (прилича на турбо) . Има добър ефект като се изолира предното гърне с минерална/каменна вата. Проблема е как да се предпази след това от водата, иначе доста ръждясва.
Също за засилване на въздушния поток задния капак на двигателя се задънва и отдолу с ламаринка и болтчета.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 15.12.2010 г. 22:34 ч. |
|
|
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Re: Клапа за парно
Трабантовото парно си е малко с характер. Колкото повече газ му се дава, толкова по-топло става. Както каза Васко, вътре може да стане сауна, но когато пуснеш по инерция, вътре може да стане по студено от вънка. Тъй че това не е едно от най-добрите отопления.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Сряда, 15.12.2010 г. 23:39 ч. |
|
|
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Re: Клапа за парно
Проблем е и когато чакаш някого дълго време вътре.Не можеш да държиш дълго с работещ двигател.Скоби съм накичил на всички тръби,но ако присадя парно от по-стария модел Трабанти дали ще се подобри-в стария модел кожух има някакъв вид топлообменник ли...
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
|
Четвъртък, 16.12.2010 г. 16:35 ч. |
|
|
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Re: Клапа за парно
Да тесни са.Като гледам и на други снимки едната траба която идва от колекторите липсва.
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
|
Четвъртък, 16.12.2010 г. 18:44 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Клапа за парно
Като чакаш някой спасението е само перка. На изгасен мотор духа топло докато изстине гърнето. При мен 15-20 миунти беше стабилно топло в колата и още извесно време ставаше яко си с яке. Но това с вата на гърнето.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 16.12.2010 г. 18:48 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Клапа за парно
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Петък, 17.12.2010 г. 13:38 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Клапа за парно
Това е от кожуха към колектора нали?
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 17.12.2010 г. 13:58 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Клапа за парно
Мисля, че е между кожуха на колектора и перката на мотора. Не съм много сигурен, на другия ми трабант имаше остатъци от гумена тръба там . За първи път го виждам това.
|
Петък, 17.12.2010 г. 17:41 ч. |
|
|