Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Маншон на рейката http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=3254 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | theultimate [ Неделя, 31.10.2010 г. 13:05 ч. ] |
Заглавие: | Маншон на рейката |
Това е може би от най-честите проблеми при трабант - скъсан маншон на рейката. Процедурата ми е ясна, но нямам нито условия, нито скоби. Имам два въпроса. Има ли нещо по-добро от нов унгарски маншон от магазина за трабант - примерно заместител от западна кола? Ако не - има ли някакъв чалъм, примерно да го намажа с нещо за да изкара повече време? Някъде в София има ли сервиз, където могат да ми го сменят? |
Автор: | ivanski [ Неделя, 31.10.2010 г. 14:50 ч. ] |
Заглавие: | Re: Маншон на рейката |
kiro го смени с някакъв стандартен, ставащ за повечето автомобили. Единствената промяна от оригинала е, че се връзва с две кабелни обувки отстрани за да не се изхлузва. Абе взимаш един трабантов и в първия магазин за авточасти ще ти дадат подобен. Унгарските за нищо не стават. |
Автор: | kiro [ Петък, 05.11.2010 г. 21:26 ч. ] |
Заглавие: | Re: Маншон на рейката |
Монтирах универсален за западни автомобили и засега съм много довоелен.С кабелна връзка се връзва само от лявата страна.Бях качил и снимка на маншонав темата . |
Автор: | Оги [ Понеделник, 08.11.2010 г. 11:27 ч. ] |
Заглавие: | Re: Маншон на рейката |
Вземи един български маншон, срежи го от едната страна по дължина целия, изхвърли стария, почисти и намажи с грес, за препоръчване е Литол 24. Нахлузи разпорения маншон така, че среза да остане отдолу и го завържи към кутията със свинска опашка или тел. От другата страна не връзвай нищо за да може рейката да минава свободно през него. Не е изключено и да забравиш че си имал проблем с тоз маншон. Значи това не е плътно затваряне, но и не е необходимо да е чак толкоз плътно. Важно е да пази от прах и кал греста или ако влезе вода от другия край - има откъде да изтече. Отдолу нагоре сам разбираш, че няма да протече вътре. Още повече е гофриран и отвътре и най-много да се оцапа до 2 рата витка. Виждал съм на маншон за рейка фабрично пробита дупка, която се оставя отдолу за да може да минава въздух през нея така че среза и свободния отвор не биха създали проблем. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |