Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Маншон на рейката 
Автор Съобщение
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Маншон на рейката
Това е може би от най-честите проблеми при трабант - скъсан маншон на рейката. Процедурата ми е ясна, но нямам нито условия, нито скоби. Имам два въпроса. Има ли нещо по-добро от нов унгарски маншон от магазина за трабант - примерно заместител от западна кола? Ако не - има ли някакъв чалъм, примерно да го намажа с нещо за да изкара повече време? Някъде в София има ли сервиз, където могат да ми го сменят?

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 31.10.2010 г. 13:05 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Маншон на рейката
kiro го смени с някакъв стандартен, ставащ за повечето автомобили.

Единствената промяна от оригинала е, че се връзва с две кабелни обувки отстрани за да не се изхлузва.
Абе взимаш един трабантов и в първия магазин за авточасти ще ти дадат подобен.

Унгарските за нищо не стават.


Неделя, 31.10.2010 г. 14:50 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Маншон на рейката
Монтирах универсален за западни автомобили и засега съм много довоелен.С кабелна връзка се връзва само от лявата страна.Бях качил и снимка на маншонав темата .


Петък, 05.11.2010 г. 21:26 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Маншон на рейката
Вземи един български маншон, срежи го от едната страна по дължина целия, изхвърли стария, почисти и намажи с грес, за препоръчване е Литол 24. Нахлузи разпорения маншон така, че среза да остане отдолу и го завържи към кутията със свинска опашка или тел. От другата страна не връзвай нищо за да може рейката да минава свободно през него. Не е изключено и да забравиш че си имал проблем с тоз маншон.
Значи това не е плътно затваряне, но и не е необходимо да е чак толкоз плътно. Важно е да пази от прах и кал греста или ако влезе вода от другия край - има откъде да изтече. Отдолу нагоре сам разбираш, че няма да протече вътре. Още повече е гофриран и отвътре и най-много да се оцапа до 2 рата витка.
Виждал съм на маншон за рейка фабрично пробита дупка, която се оставя отдолу за да може да минава въздух през нея така че среза и свободния отвор не биха създали проблем.


Понеделник, 08.11.2010 г. 11:27 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов