Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=3056 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | hrisvasilis [ Четвъртък, 05.08.2010 г. 12:56 ч. ] |
Заглавие: | Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 |
И така, след много проблеми с празния ход реших да разглобя целия карбуратор на трабант 601 модел 28h1-1 Ето какво се установи. Основата на поплавковата камера е видимо крива ![]() Преди Сега Преди Сега Ръба на семеринга на дроселовата клапа странно как, но е премачкан. Жалко не се вижда много добре от снимката. Стар и нов семеринг. Немският е с размери 8х16х7мм. Този който намерих е 8х16х6мм Набит нов семеринг в карбуратора. За съжаление от другата страна на др. клапа не намерих О-пръстена ![]() ![]() Прословутият Еко винт. СКрит под сивата пластмасова тапа. Единственият винт, който не разглобих. Целият карбуратор пръснат на части.. Регулиране на дроселовата клапа, за да не заклинва. Става с руски индикаторен часовник, подпрян плътно до стената на карбуратора. За целта трябва помощник. Няма кой да си играе да прави приставки.. Регулиране на 0,08мм. Промиването беше само с бензин. Няколко пъти. Със спринцовка в отворите. Продухване със сгъстен въздух. Карбуратора в момента държи нормални обороти. Колата сякаш върви малко по-добре. Недостатък, който забелязах. Започна да пълни лампите на разходомера почти до горе като се подаде газ. Преди не го правеше, а и нямам и идея от какво може да е. Ако някой е имал подобен проблем нека сподели как го е решил. |
Автор: | Dexter_lab [ Четвъртък, 05.08.2010 г. 14:16 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 |
Поздравления и адмирации за положения труд и снимков материал. Снимката със всички часи ми харесва. Относно проблема с пълненето на светодиодите - полека с газта ![]() ![]() |
Автор: | hrisvasilis [ Четвъртък, 05.08.2010 г. 14:20 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 |
Благодаря колега. Проблема е, че с малко газ ги пълни диодите.Нещо което преди разглобяването не го правеше ![]() |
Автор: | Младен Трабанта [ Четвъртък, 05.08.2010 г. 15:25 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 |
Провери си положението на дроселовата клапа данеби рано да ти отваря втория жигльор трябва горе долу около половин ход на дроселовата клапа тогава да отваря и да почне да убогатява горивоподаването. Освен това си сложил нова симерина на дроселовата клапа по рано ти е смучило допълнителен въздух от там и е беднило сместа ![]() |
Автор: | hrisvasilis [ Петък, 06.08.2010 г. 12:28 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 |
Да Младене, по съвет на доктор Зизи ще погледна игления клапан отново и ще проверя и положението на клапата. |
Автор: | j_totkow [ Петък, 06.08.2010 г. 14:35 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 |
Много добър материал колега БРАВО Можеш ли допълнително да кажеш кой жигльор къде стои, защото аз направих глупостта да не си запиша и като бях разглобил един карбуратор и ........ А относно улея на другия край на дроселовата клапа - трябва ли да има гумичка или не (никъде не го пише) според мене трябва да има, но аз като сложих една от магазина и почти не влезе в тялото на карбурата и накрая я махнах |
Автор: | hrisvasilis [ Петък, 06.08.2010 г. 14:57 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 |
За жигльорите виж от сайта http://www.2takter.de/vergaser/ първия раздел Technische Daten всичко що е с наименование düse Примерно-Hauptdüse HD 113 където 113 е надписа и на жигльора. По схемата се ориентирай кой къде е. За гумичка не знам трябва ли да има. Би следвало. Аз нищо не намерих.. |
Автор: | Каракачана [ Петък, 12.10.2012 г. 23:49 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 |
Искам да попитам само как точно си измил така хубаво карбуратора ? |
Автор: | hrisvasilis [ Събота, 13.10.2012 г. 18:59 ч. ] | ||||||||||||||||||
Заглавие: | Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 | ||||||||||||||||||
Ами написал съм го в първия пост.
Сега бих пробвал и с промиване в ултразвукова вана. |
Автор: | hrisvasilis [ Четвъртък, 03.07.2014 г. 16:29 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 |
![]() Размери на уплътнителя: 8х12х2мм |
Автор: | niki_k [ Петък, 04.07.2014 г. 06:32 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 |
Колега,информацията как да се справим с разглобяване,ремонт и почистване на този вид карбуратор е много ценна,както и за размера на семеринга на оста на дроселовата клапа и на уплътнението/"О"/пръстена от последната снимка!Само ще доуточня-стандартно от другата страна на оста на дроселовата клапа няма гумено,или каквото да е уплътнение!Разчита се на това да няма и не трябва да има луфт м/ду оста и основата на карбуратора! |
Автор: | hrisvasilis [ Петък, 04.07.2014 г. 07:37 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 |
Да Ники, прав си за оста, че няма О пръстен. По-късно прочетох технологията за възстановяване на немски карбуратори и там пише, че като се износи тялото е негодно, понеже от там влиза въздух и бърка празния ход. Немците предлагат и решение но не си струва вече |
Автор: | fraxinus [ Понеделник, 07.07.2014 г. 12:32 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 |
За разходомера помисли дали като си оправил поплавъковата камера не си променил нивото горивото без да искаш. |
Автор: | ivanski [ Четвъртък, 10.07.2014 г. 00:00 ч. ] |
Заглавие: | Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 |
Въпрос, да не отварям нова тема. Ситуацията е следната : Оборотите на празен ход са ниски и ако го оставя без да ритвам газта - гасне. Ако обаче предницата е по-високо от задницата - с две думи, колата седи на наклон и чакам на светофар, или както е в случая - спрял съм на улицата да отворя вратата за да вляза в гаража - Воала, имам точния празен ход, който иначе на равно нямам. Викам си - нивото на горивото. Проверих го - по книга е. Въпроса е - ниско или високо е нивото на горивото в поплавъковата камера да прави така с празния ход ? Или ако не е от нивото на горивото, от какво друго може да е ? |
Автор: | Nasakoto [ Четвъртък, 10.07.2014 г. 23:10 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Пълно разглобяване на карбуратор 28H 1-1 | |||||||||
Имал съм подобни ядове с карбураторен автомобил, и проблемът беше в игления клапан - беше наранен, и като спреш на празен ход, започва да вдига нивото, понеже не може да спре притока на бензин, губи обороти и след около 30-тина секунди гасне поради преобогатяване на сместа. След това пали малко трудно, но като запали - няма проблеми до следващия светофар, където филмът се повтаря. Накратко: как ти е конусната част на игления клапан на карбуратора? Ако е наранена (не е правилен конус) - търси следващият клапан. ![]() |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |