Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Въпрос за запалка... http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=305 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | Reni80 [ Четвъртък, 20.03.2008 г. 14:06 ч. ] |
Заглавие: | Въпрос за запалка... |
Купихме си запалка за трабанта,но незнаем как се монтира точно. Моля,ако някой има опит да ми каже... |
Автор: | theultimate [ Четвъртък, 20.03.2008 г. 14:39 ч. ] |
Заглавие: | |
На мене ми подариха цокъл за запалка от фиат, предполагам че твоя е подобен. Червения проводник, който излиза от дъното на цокъла е за +12 волта и се връзва към най-десния бушон. Има кафяв проводник за маса - връзва се към произволна метална част от купето. Също така имам и жълт прододник за осветлението който се връзва към един от двата бушона за габарити. В никакъв случай не се опитвай да я монтираш на пласмасата, която покрива дупката за радио на таблото, защото е супер чуплива и по-вероятно е да се разпадне. Най-лесно се освобождава място на таблото, като си сложиш електрическо казанче за чистачките и разкараш помпичката |
Автор: | TTT [ Четвъртък, 20.03.2008 г. 14:50 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Опитайте се да спрете да пушите. Поне в колата. Откакто спрях, колата ми мирише на хубаво, а не на ... |
Автор: | Reni80 [ Четвъртък, 20.03.2008 г. 15:05 ч. ] | ||||||||||||||||||
Заглавие: | |||||||||||||||||||
Тя не е предназначена за това |
Автор: | porostorm [ Четвъртък, 20.03.2008 г. 15:09 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Въпрос за запалка... | |||||||||
|
Автор: | Reni80 [ Четвъртък, 20.03.2008 г. 15:11 ч. ] | ||||||||||||||||||
Заглавие: | Re: Въпрос за запалка... | ||||||||||||||||||
Мерси,ама тази съм я купила вече...,трябва да стане някак . |
Автор: | boycho [ Четвъртък, 20.03.2008 г. 15:30 ч. ] |
Заглавие: | |
кой е бушона за габаритите |
Автор: | theultimate [ Четвъртък, 20.03.2008 г. 16:43 ч. ] |
Заглавие: | |
Не виждам добре цвета на кабелите. Ако са червен и черен, червения е +, черния маса, ако са черен и кафяв - черния е +, кафявия - маса. А за това кой е бушона....качил съм книгата. Има една страничка, ня която пише всички бушони. |
Автор: | boycho [ Четвъртък, 20.03.2008 г. 21:25 ч. ] |
Заглавие: | |
аз книгата имам даже на хартия ама там май пиче от къде за къде са.а и има друг проблем ако запалката дърпа ток ще източи акумулатора защото като го изгасиш траба има навсякъде ток(фарове,крушки ) |
Автор: | Torsi [ Четвъртък, 20.03.2008 г. 22:20 ч. ] |
Заглавие: | |
Не ги слушай! Червения кабел се включва към габаритите, а черния към маса.Т.е тези кабели са за осветлението на запалката...Там отгоре има една крушка и те са за нея...Целта е да се включва осветлението когато са вкл. и фаровете...А иначе за да свържеш и самата запалка трябва да прекараш два кабела -от акумулатора за + и за -....И ги връзваш както следва + в щекера който е в центъра на запалката а "-" в щекера в края на запалката...Ако искаш може да вземеш тока от заводската запалка на траанта-тя се намира точно пред лоста за отваряне на капака, и кабела и е свързан с един бушон и всичко е направено както си трябва...Просто трябва да го усължиш.... Това е ...Успех |
Автор: | theultimate [ Четвъртък, 20.03.2008 г. 23:10 ч. ] |
Заглавие: | |
Може и да си прав на връзването, на моята запалка излизат отделни кабели за всичко. Ама това с взимането на ток от акумулатора е пълна дивотия. Оправдано е само за нещо с огромен ток като усилвател или халогени. Всичко друго се взима от десния бушон - аз от там съм взимал ток за парно, аларма, радио и изобщо сумати консуматори. Клемата е достатачно голяма за да събере общо 10 квадрата жици и от двете страни. |
Автор: | fraxinus [ Петък, 21.03.2008 г. 00:04 ч. ] |
Заглавие: | |
Ако все пак си решиш да вземаш ток от самия акумулатор задължително си го прекарай през бушонче. Въобще каквото и да се накичва в ел.уредбата трябва да си мине през бушонче. Струват стотинки ,но спестяват много неприатности. |
Автор: | Torsi [ Неделя, 23.03.2008 г. 01:52 ч. ] | ||||||||||||||||||
Заглавие: | |||||||||||||||||||
Аз съм със същата и знам как се монтира...Просто тези две кабелчета са за осветлението и а кабелите за тока към самата запалка се свързват отделно както съм написал по-горе |
Автор: | ivan [ Неделя, 23.03.2008 г. 20:49 ч. ] |
Заглавие: | |
Мойта запалка е в пепелника(не пуша а и не се пуши в мойта кола)ползвам я само като жак |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |