Автор |
Съобщение |
mariocnc
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 18.06.2010 г. 21:14 ч. Мнения: 3 Местоположение: Дупница
Skype: mariocnc
Automobile: трабант
|
Смяна на кормилни щанги
Здравейте, от известно време по време на движение усещам силни вибрации на волана. Казаха ми, че трябва да си сменя кормилните щанги с болтовете. Дайте съвет какво е необходимо за това освен частите.
|
Петък, 18.06.2010 г. 21:30 ч. |
|
|
koce
Кара Wartburg 20 години.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
Re: Смяна на кормилни щанги
Здравей колега. Първо отиди да ти балансират предните гуми. Може да имаш и крива джанта. Спомни си дали вибрациите са започнали след смяна на гума или джанта. Успех.
|
Събота, 19.06.2010 г. 10:08 ч. |
|
|
mariocnc
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 18.06.2010 г. 21:14 ч. Мнения: 3 Местоположение: Дупница
Skype: mariocnc
Automobile: трабант
|
Re: Смяна на кормилни щанги
Казаха ми го вече това, но като хванеш щангата и я размърдаш се усеща и вижда, че бие. Затова не си балансирах гумите.
|
Събота, 19.06.2010 г. 10:26 ч. |
|
|
shotik
.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
Re: Смяна на кормилни щанги
Потърси в раздел "полезно" и прочети материали ,които са побликувани там за трабантите,след това прецени ,дали можеш да го направиш и дали имаш условия и инструменти за работа .Също помисли и за резервни части ,в случай ,че трябва да смениш някоя от частите.
_________________ винаги може да се научи нещо ново
[
|
Събота, 19.06.2010 г. 11:55 ч. |
|
|
m_stoilkov
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 30.06.2010 г. 16:11 ч. Мнения: 6 Местоположение: Казанлък
Skype: mitko.soilkov
|
Re: Смяна на кормилни щанги
Дано не ставам досаден ама ми стана интересен форума Ви и си припомних времето когато имах трабант и малък скромен сервиз за тия машинки.Значи колега провери дали наистина са накрайниците на кормилните щанги или са разбити шенкелите.Накрайниците се вадят със скоба внимателно да не се нарани резбата в случай че ше използвашн па същите но ремонтирани(има вариант в Казанлък ги правят по свестни от тия в търговската мрежа )Ако ли не си купи нови и лсед това задължително стенд.Ако са ти разбити шенкелите там нещата са малко по сложни и се иска специален инструмент (раздвижен райбер).Вдигния на трупче предницата и виж долния и горния шенкел дали нямат луфтове.Вижда се много ясно ако са разбити .Накрайниците с ръка осуквай и виж дали се мърдат лесно.После вземи една щанга и се опитай да надигаш самата щанга нагоре за да видиш дали има луфт в самия накрайник.Ако нешо друго мога да ти помогна на драго сърце.Поздрави.
|
Неделя, 04.07.2010 г. 12:40 ч. |
|
|
mariocnc
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 18.06.2010 г. 21:14 ч. Мнения: 3 Местоположение: Дупница
Skype: mariocnc
Automobile: трабант
|
Re: Смяна на кормилни щанги
Днес най-накрая след толкова време и обикаляне по майстори за да намеря нужните скоби за ябълковидните болтове и хебела, след като се снабдих със скоба за ябълковидните болтове и една за лагери, която мислех, че става започнах ремонта. Бързо демонтирах ябълковидните болтове, но цялден се занимавах с хебела щото скобата бе с нужната дължина но се отваряше при натягането и изпускаше шебела. Стигна се до там, че свалих кормилната кутия и откачих оста от кормилото за да сваля всичко. Трудно беше на обратно щото трябваше да разглобя и таблото с ключа за палене за да натъкмя оста на обратно. В крайна сметка се оказа, че наистина удърите във волана са се получавали от разбити ябълковидни болтове. Вече ги няма!!!!! Бих помогнал със съвет точно как става на всеки който има нужда.
|
Събота, 24.07.2010 г. 19:38 ч. |
|
|