Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Опори за задния капак на Трабс комби http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=291 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | chronometer [ Вторник, 18.03.2008 г. 16:59 ч. ] |
Заглавие: | Опори за задния капак на Трабс комби |
Откъде могат да се намерят нови и на каква цена? Подлежат ли старите на ремонт? Тъй като са на принципа на газовия амортисьор, едва ли, но все пак да попитам. В Пловдив, в магазина на ул. "Васил Априлов" предлагат един чифт, който първо изглежда така, все едно е цапцаросан от някоя автоморга и второ - струва колкото половин Трабант. Дайте някакъв съвет. |
Автор: | Santa [ Вторник, 18.03.2008 г. 19:04 ч. ] |
Заглавие: | |
На абсолютно всяко комби,дори и руско,амортисьорите за задна врата струват неприлично много пари.Нали не мислиш,че източногерманците са ги измислили тия амртисьори...взели са ги на готово от вече съществуваща кола.Просто технологията на изработка на тоя амортисьор е такава,че няма какда е евтин. Изход...ами подпираш капака с една летва и си свиркаш... |
Автор: | Gosho [ Вторник, 18.03.2008 г. 19:13 ч. ] |
Заглавие: | |
Остави ;етва , направо земаш някой клон , по възможност не обрулен Сега по сериозно - един приятел си купува миналата година за фиеста 20 лв броя Ако не ти се дават 40 лв има малко по интелигентен вариянт от летвата . Прави се малък отвор так където свърша вътрешната част при отворено положение и се връзва за конче тъъъъънко болтче или пиронче което след като си отвориш мушваш в дупчицата и работата заспива |
Автор: | theultimate [ Вторник, 18.03.2008 г. 20:04 ч. ] |
Заглавие: | |
Ксерокса на който работех имаше амортисьор да го подържа отворен като го отвориш примерно заради заседнала хартия. В тънкия край на амортисьора имаше подвижно закрепена планка с дължина колкото тялото на амортисьора, която се запъва в него, като защита да падне и също така да не го сменяш ако изпусне. Нещо от тоя сорт е като черното и сивото е амортисьора, а червеното - планката. Мисля че при правилно изпълнене ще ти свърши едната работа. Все пак пробвай да потърсиш от моргата амортисьор от друга кола със същата дължина, не вярвам да ти вземат скъпо. |
Автор: | chronometer [ Сряда, 19.03.2008 г. 12:33 ч. ] |
Заглавие: | |
[quote="Gosho"]Остави ;етва , направо земаш някой клон , по възможност не обрулен Сега по сериозно - един приятел си купува миналата година за фиеста 20 лв броя Ако не ти се дават 40 лв има малко по интелигентен вариянт от летвата . Прави се малък отвор так където свърша вътрешната част при отворено положение и се връзва за конче тъъъъънко болтче или пиронче което след като си отвориш мушваш в дупчицата и работата заспива [/quote] А колата Фиеста ли е, или Трабант? Имаш предвид, че опори от Фиеста стават на Трабант, или просто ме ориентираш за цената? Колкото до метода с пирончето - отдавна е приложен, но това е кърпена работа. Да не говорим, че точно когато човек е подпрял с гръб капака установява, че пирончето е изгубено. |
Автор: | Teo [ Сряда, 19.03.2008 г. 12:51 ч. ] |
Заглавие: | |
Орентира те за цената На Опел Кадет Хечбек също е 20лв парчето ПП - освен дължина гледай и нютоните!!! |
Автор: | Santa [ Сряда, 19.03.2008 г. 13:08 ч. ] |
Заглавие: | |
И ладовите бяха някъде там... |
Автор: | chronometer [ Сряда, 19.03.2008 г. 15:21 ч. ] |
Заглавие: | |
[quote="Teo"]Орентира те за цената На Опел Кадет Хечбек също е 20лв парчето ПП - освен дължина гледай и нютоните!!![/quote] А на опората за Трабса нютоните колко са? И освен тях и дължината не трябва ли да се гледа и закрепването? |
Автор: | Teo [ Сряда, 19.03.2008 г. 20:03 ч. ] |
Заглавие: | |
Да и 3-те неща трябва да гледаш Когато копувах за Опела гледаха в каталог какви точно са, та може из каталози да има информация за Трабанта на колко нютуна е. Ако няма никъде такава - в форума има колеги, които имат такива - те да споделят какви данни има по техните амортисиори Като се замисля, че и мен това ме чака..... |
Автор: | Santa [ Сряда, 19.03.2008 г. 21:59 ч. ] |
Заглавие: | |
Като не паснат нютоните-слагате оловни тежести,докато започне да се затваря и готово... Само да не клекне задницата преди да започне да се затваря вратата... |
Автор: | орлича [ Сряда, 19.03.2008 г. 23:11 ч. ] |
Заглавие: | |
Имам нови немски амортесьори за Трабант, но не са ГДР производство. Ето това пише на тях: TYP 16-4 380N 35/90 Купувал съм ги оттам. Твърдостта им е много важна, тъй като както се знае, пантите на комбито са много слаби и при по-твърди ще се счупят на 10-тото затваряне на капака. |
Автор: | Teo [ Четвъртък, 20.03.2008 г. 00:39 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Огромни благодарности |
Автор: | chronometer [ Четвъртък, 20.03.2008 г. 16:59 ч. ] |
Заглавие: | |
На оригиналните опори пише GF10-010031-200, IFA-DDR. Ако приемем, че числото двеста означава нютоните, излиза, че новите немски опори /с 380 нютона/ са почти два пъти "по-натопорчени". Да не се налага да сменяме и пантите? |
Автор: | nenich [ Събота, 25.10.2008 г. 22:23 ч. ] |
Заглавие: | |
Гледам че темата е старичка но имам опит в решаването на този проблем и затова реших да си кажа мнението . Та отидох на моргата, намерих един FORD ще излъжа за модела ама май беше ескорт модел. На задния му капак подпорите идеално паснаха като дължина на Трабито. Пък са и маслени - повдигането на капака стана много добре на две зони (в началото бързо към края забавя). Половин година го ползвам без проблеми. Имаше само малко преработване на горното закрепване (към капака). Налойи се да му направя ябълковидно болтче и там. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |