Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Боядисване под капака
Смятам това лято да боядисам трабанта и под капака. За самия кош ясно че ще е с обикновена автомобилна боя, също и кутията на филтъра. С обикновена или с някаква специална (примерно термоустойчива или устойчива на масло и бензин) боя трабва да се боядисат следните неша:
-резервоар -кожух на двигателя -предно гърне -шумозаглушителя на парното (кривата метална тръба, която излиза от предното гърне)
Ще имам ли проблеми, ако боядисам бобините и остава небоядисана повърхността, от където взимат маса от планката?
Боядисването ще стане с компресор, не с четка или мече.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 14.05.2010 г. 21:52 ч. |
|
|
DrunBrun
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 18.04.2010 г. 12:39 ч. Мнения: 7 Местоположение: София
|
Re: Боядисване под капака
-резервоар - и него като коша; -кожух на двигателя - там не знам, може би боя за кожа; -предно гърне - сребърен бронз; -шумозаглушителя на парното (кривата метална тръба, която излиза от предното гърне) - сребърен бронз.
Ще имам ли проблеми, ако боядисам бобините и остава небоядисана повърхността, от където взимат маса от планката? - Не е желателно, ще затрудниш охлаждането им.
|
Събота, 15.05.2010 г. 01:44 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Боядисване под капака
Под кожух нямам предвид коженото кече, а ламаринения капак на двигателя. Пък за бобините де да знам - на другите коли са боядисани и не прегряват. Въпроса е дали няма да има проблеми с масата.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 15.05.2010 г. 10:27 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Боядисване под капака
Кожуха на двигателя, резервоара, металните части на парното може да ги боядисаш с обикновена боя. Моите са така и са екстра нито се е разтопила боята, нито нищо. Ти да не би да мислиш, че в Цвикау са боядисвали с термоустойчива боя. Колектора е добре да е с термоустойчива вече. Гърнетата търкчаш до метал и после със сребърен феролит и четка може да ги боядисаш. И там не вярвам да са ги боядисвали едно време с нещо термоустойчиво. Ето виж как станаха моите : http://ilirobus.snimka.bg/daily/korabi.465343.18538634
|
Понеделник, 17.05.2010 г. 10:26 ч. |
|
|
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Боядисване под капака
Браво Siso,направил си ги като нови!
|
Сряда, 19.05.2010 г. 11:07 ч. |
|
|
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
Re: Боядисване под капака
За съжаление сребърнитят феролит при висока температура прегаря. Смрадта е непоносима, а кълбетата дим съперничат на вулкана, ъ..., как му беше името... Бях си намазал гърнето на Фичката с феролит, чисто ново, но замина. Остана там където не се нагрява много, но пък там на места се отлюпва. За гърнетата след първото сигурно ще държи, предполагам не са толкова горещи. Всъщност на първото гърне на Трабанта горната част беше кожух за отоплението? Та може и да изкара по-дълго. Поздрав!
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Сряда, 19.05.2010 г. 12:17 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Re: Боядисване под капака
Предното гърне може да се намаже с феролит - няма проблем.Няма такова нещо като пушек и непоносима смрад. Ако се зачисти хубаво гърнето (както е направил siso) и се мине отгоре с два тънки пласта през няколко часа между слоевете държи без проблем (в моя случай 2 години).Това лято пак ще го минавам ,че след последната заварка го минах само на шприц и сега е на ръждиви петънца .
|
Сряда, 19.05.2010 г. 12:47 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Боядисване под капака
Предното гърне май не грее много, защото това отвън е кожуха за въздуха, а вътре има циркулация дори при спряно парно. На кабриото го боядисах преди 2-3 години с някаква зелена блажна боя и още не е паднала.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 19.05.2010 г. 17:33 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Re: Боядисване под капака
Боядисването лесно...аз на варела навремето една кутия на филтъра и разни дреболии мазах...не стана лошо...Ама както писах,боядисването е най-лесната част.С обезмасляването обаче те чака голям гърч.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Понеделник, 24.05.2010 г. 00:29 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Боядисване под капака
За обезмасляване имам накрайник на компресора за миене на двигатели, който може директно да пръска меглио.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 24.05.2010 г. 00:53 ч. |
|
|