Въпрос за българско електронно
Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Въпрос за българско електронно
Опитваме се да монтираме едно българско електронно запалване на колегата Steetboy. Проблема е че кабелите към датчика на Хол са отрязани и не са същите цветове. На оригиналното немско запалване са черно, зелено, кафяво. Тук са синьо, зелено, кафяво. Тъпо ми се струва да ги връзвам на късмет, явно трябва да се мерят токове. Та въпроса ми е - какво трябва да има като ток на трите проводника.
Това, което мисля че трябва да покаже е - маса (най-вероятно на кафявия), едно постоянно захранване, и едно което се включва от време на време като трябва да има искра? А на оригиналното запалване кой кабел на какво отговаря?
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 26.04.2010 г. 15:49 ч. |
|
|
koce
Кара Wartburg 20 години.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
Re: Въпрос за българско електронно
Това е немското на Вартбург. На единия извод като се свържат бобините и се даде контакт трябва да има 6 волта, а другите 2 са за датчиците. Може и да се разменят само че ще трябва и кабелите за свещите да се разменят. Тук токовият 15g е черно и бяло. Разликата на Вартбурга е само че има 3 датчика. Маса няма.
|
Понеделник, 26.04.2010 г. 16:14 ч. |
|
|
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
Re: Въпрос за българско електронно
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Понеделник, 26.04.2010 г. 18:41 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Въпрос за българско електронно
На датчика на хол с оригиналните цветове са подредени кафяв>зелен>черен отпред назад спрямо посоката на колата. Твоите цветове трябва съобразиш с това какъв цвят от твоите за какъв от оригиналните са навързани - за да се подредят. Може би ще се наложи да разплетеш връзките за да паснеш цветовете. Не си спомням точно кой за какво беше, но на единия трябва да има постоянен +12v, другия -12v, третия сигнал +12v който се променя рязко до 0 при въртене на кол. вал на 180 гр. Момента на скок или спад е момент на искрата в съответния цилиндър. Ако не ме лъже паметта променливия трябва да е средния /зелен/. Работи' само с волтметър или мултицет. Използуването на крушка води до повреди. Пожелавам успех !
|
Вторник, 27.04.2010 г. 11:40 ч. |
|
|
S7r33tBoY
FingerBoard-BG
Регистриран на: Четвъртък, 29.01.2009 г. 03:46 ч. Мнения: 74 Местоположение: София, Дружба-2
Skype: bobbcho
Automobile: Трабант 601Т
|
Re: Въпрос за българско електронно
Ами нищо не гръмна Мерси отново !
_________________ Моето Трабси
|
Сряда, 05.05.2010 г. 14:14 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Въпрос за българско електронно
Оказа се, че синьото е вместо черното, всичко друго е същото. Мерси за отговорите.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 05.05.2010 г. 18:17 ч. |
|
|