Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук) 
Автор Съобщение
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч.
Мнения: 64
Местоположение: София
Мнение Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Днес се опитах да запаля Трабантчето,но не стана.Гледах дали свещите дават искра;проверих дали не е глътнало въздух или дали не е запушена някоя тръба към карбуратура.Кабелите са си наред.Брат ми който не е в БГ ми каза,че може да е избягала центровката,но проблема е че не знам как се прави защото съм нов и още не разбирам. :( Моля давайте предположения и съвети.

П.С Не се смейте ако съм казал някоя глупост защото още не разбирам.


Събота, 30.01.2010 г. 23:39 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Трабанта в София ли е? С електронно запалване ли е или с чукчета?

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 31.01.2010 г. 00:40 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч.
Мнения: 64
Местоположение: София
Мнение Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
трабанта е с датчик на хоул(електронно).И е от околностите на софия.
Добре...възможно ли е да се е откъснала някоя жичка при електрониката? :?:


Неделя, 31.01.2010 г. 17:52 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Щом дава искри не може да е откъсната жичка. Завърти волана на пълен десен. Погледни под калника и трябва да видиш метална капачка на двигателя отстрани- под нея е датчика на хол. Махни капачката. Цялата плочка е хваната от страни с два винта, като на плочката има канал за да може да я въртиш с цел регулировка. Виж в какво положение е. Обикновено като плочката се разхлаби отива в едната крайност и центровката отива подяволите. Попринцип центровката се прави със специален уред. Едва ли имаш такъв, така че си я направи на око да върви добре колата и да пали добре, пък ако имаш път към София пиши, имам такъв уред и мога да ти направя центровката.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 31.01.2010 г. 18:33 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Докторе, моите уважения но това не е Лада да иска смукач винаги.
И при минус 20 пак ще запали без смукач, може да няма мощност, да глъхне и трудно се форсира, но ще запали.
Нещо повече - аз винаги паля без смукач и след като запали колата тогава го дръпвам.


Неделя, 31.01.2010 г. 18:52 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч.
Мнения: 64
Местоположение: София
Мнение Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
не съм толкова зле че да не дърпам смукач.принципно колата не беше палена от 3 седмици,ама ше продължавам да опитвам.но въпреки това продължавайте да коментирате.накрая може да излязе нещо. :) .а и аз съм от софия,но колата е на село защото не е регистрирана.

П.С. Единият колега попита какм паля трабанта:е ми първо влизам в колата,пускам бензина дърпам смукача и въртя.върти върти ама не пали.


Неделя, 31.01.2010 г. 19:28 ч.
Профил
.
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
konstantin.atanasov написа:
не съм толкова зле че да не дърпам смукач.принципно колата не беше палена от 3 седмици,ама ше продължавам да опитвам.но въпреки това продължавайте да коментирате.накрая може да излязе нещо. :) .а и аз съм от софия,но колата е на село защото не е регистрирана.

П.С. Единият колега попита какм паля трабанта:е ми първо влизам в колата,пускам бензина дърпам смукача и въртя.върти върти ама не пали.


До тук е грешно действието по паленето!
Още при гасене смукача се оставя в издърпано положение и когато се стартира се оставя до тогава ,докато заработи мотора нормално,без да се подава газ с педала и след изминаване на 150 -200 метра да се връща постепенно или не повече от 15-30 сек на място.
Ако се е задавил мотора,се подава газ максимално,а смукача е върнат докрай.Още по-добре е да се свалят свещите и да се продухат газовете от обогатената горивна смес и тогава да се монтират свещите и по описаният начин да се стартира.

_________________
винаги може да се научи нещо ново


[Изображение


Неделя, 31.01.2010 г. 20:03 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Започвам с центровката, защото на повечето трабанти от години не е правена и все някога се разхлабват винтчетата и плочката отива в единия край. Това се установява бързо и лесно. Иначе моите два трабанта палят и без да е дърпан смукач при гасенето, просто трябва повече въртене - няколко оборота на двигателя, докато иначе палят в рамките на първия оборот.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 31.01.2010 г. 21:42 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч.
Мнения: 178
Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
Мнение Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Точно от най-малките неща най-боли глава.Щом върти значи има ток.
Няколко предположения да нахвърля на колегата:
-колата да не би да е задавена-почисти свещите;
-виж състоянието на чашката под резервоара-да не би да се е задръстила;
-кабелите на свещите-здрави ли са,самите свещи в какво състояние са ?
-нормално ли палеше преди или постепенно се влошаваше ?
Когато взех комбито собственика ми го пробута с четиритактово масло и загинали свещи.Работеше само първия цилиндър-но за неграмотен технически човек няма как да знае,че точно това спъва колата.Смених свещите,налях 2Т масло и пей сърце...

_________________
Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек
Strictly Old School


Неделя, 31.01.2010 г. 22:17 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч.
Мнения: 64
Местоположение: София
Мнение Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
значи преди известно време се откачи 1 от жичките на датчика на хол поради което работеше само единия цилиндър,но все пак колата палеше.свещите са bosch.преди палеше лесно макар със смукач.не ми се вярва чашката под резервоара да е запушена защото като издърпах маркуча от карбуратора потече бензин.после надух газта и пак потече бензин така че с маркучите всичко е наред.махнах свещите продухах го сложих ги обратно,но пак не палеше. :(

Палеше на смукач когато беше студена,ама като е загряла само като види ключа и пали.


Последна промяна konstantin.atanasov на Неделя, 31.01.2010 г. 22:39 ч., променена общо 2 пъти

Неделя, 31.01.2010 г. 22:24 ч.
Профил
N.Paunov
Аватар

Регистриран на: Вторник, 17.06.2008 г. 19:22 ч.
Мнения: 148
Местоположение: Димитровград
Skype: nikola.paunov
Automobile: 5xTt 600;4xWt 311
Мнение Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Преди да изгасиш мотора дърпаш смукача и след това гасиш.


Неделя, 31.01.2010 г. 22:28 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч.
Мнения: 64
Местоположение: София
Мнение Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
винаги се прави така.така ли?


Неделя, 31.01.2010 г. 22:32 ч.
Профил
N.Paunov
Аватар

Регистриран на: Вторник, 17.06.2008 г. 19:22 ч.
Мнения: 148
Местоположение: Димитровград
Skype: nikola.paunov
Automobile: 5xTt 600;4xWt 311
Мнение Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Лично аз все така го гася, за другите незнам.Но примерно ако караш градско и ти се налага 5 пъти да го гасиш и палиш естествено, че няма смисъл.Когато колата ще престои по-дълго без палене или както сега сутрините са студени е добре да се прави.


Неделя, 31.01.2010 г. 22:38 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Смукач се дърпа ако ще оставяш колата за повече от 2 часа .

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 31.01.2010 г. 23:49 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
doctorZizi написа:
А твоя Вг пали без смукач, защото си с ускорителна помпа- сигурен съм , че " риташ" педала на газта 2 - 3 пъти преди палене. Колегата не искам да го обидя - той просто каза, че не разбира нищо и аз се опитах да "подредим нещата" на старта.


Тук си прав - вартбурга е с ускорителна помпа и прицъквам 1-2 пъти газта преди да завъртя стартера, но не съм имал случай Трабант без смукач да не запали. Може да не запали "от четвърт", а да повърти повече, но пак ще запали. :)
Разбира се това със смукача преди гасене е желателно, пише го и по книжките. Но най-добре е всеки сам да усети как неговата кола пали най-добре .


Неделя, 31.01.2010 г. 23:54 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов