Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Боядисване
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=27
Страница 1 от 2

Автор:  ЧеФи [ Понеделник, 11.02.2008 г. 16:22 ч. ]
Заглавие:  Боядисване

Решил съм да боядисам Трабанта.И сега подучух че ако е в камера може да се стопят дуропластите.Та ше кажете ли аджеба дали това е вярно?И изобщо всичко свързано с боядисването на един трабант?Кои какво е правил,как го е подготвил и така............. 8)

Автор:  theultimate [ Понеделник, 11.02.2008 г. 16:59 ч. ]
Заглавие: 

Нищо му няма. Тая камера дето нагрява на няколко стотин градуса е за прахово боядисване. Обикновените камери нагряват около 40-50 градуса, тоест все едно колата е на яко слънце, само че няма прах и боклуци, за разлика от варианта да я оставиш да съхне на поляната.

Автор:  ЧеФи [ Понеделник, 11.02.2008 г. 17:16 ч. ]
Заглавие: 

Ами аз напримерно изкам да боядисам Траба с българска боя-емайллак.И ми се изка да се пръсне с допалнителен слой безцветен лак,за да блести повече.Изобщо има ли смисал в това и каква марка :roll: боя ми препоръчвате вие.

Автор:  Krap4enski [ Понеделник, 11.02.2008 г. 17:17 ч. ]
Заглавие: 

Кажи какви пари ще ти излезе боядисването и съхненето в камерата проверил ли си?

Автор:  ЧеФи [ Понеделник, 11.02.2008 г. 17:38 ч. ]
Заглавие: 

Еми имам няколко познати бояджи,ще проверя при всички и ще реша при кои и за какви пари.Така че за сега нямам окончателен отговор.

Автор:  tsveto [ Понеделник, 11.02.2008 г. 22:37 ч. ]
Заглавие: 

Аз също искам да си боядисам трабанта,но в същия цвят само,че металик(външно).Ходих при бояджия и тои ми каза,че неможело същият цвят и да е металик,много ми стана чудно защо може да е така.А пак за цената ми каза,че зависело от много работи и неми каза общо заето цена. Интересно ми е колко горе долу би излязал един трабант с боята труда и куп други подготовки.....?

Автор:  Torsi [ Понеделник, 11.02.2008 г. 22:49 ч. ]
Заглавие: 

tsveto написа:
Аз също искам да си боядисам трабанта,но в същия цвят само,че металик(външно).Ходих при бояджия и тои ми каза,че неможело същият цвят и да е металик,много ми стана чудно защо може да е така.А пак за цената ми каза,че зависело от много работи и неми каза общо заето цена. Интересно ми е колко горе долу би излязал един трабант с боята труда и куп други подготовки.....?


С обикновена бг боя около 30лв за боя и 60-70 за работа -100лв
с вносна боя -200лв
металик 350-400лв.. сам решаваш

Автор:  wartburg_mashine [ Понеделник, 11.02.2008 г. 23:14 ч. ]
Заглавие: 

само за сведение искам да кажа че българската боя има лак в нея и не е необходимо допълнително лак.А блясъка на самата боя зависи от няколко фактора подготовка преди боядисване,самото боядисване,и естествено от боята между другото аз съм с боя българска за шест лева литъра и има доста добър гланц и блясък,а колко дълго ще седи този блясък зависи вече от собственика.

Автор:  Santa [ Вторник, 12.02.2008 г. 00:32 ч. ]
Заглавие: 

Комунизма си отиде,с него и ниските цени.Няма да намериш бояджия,дето да ти подготви колата и да я пръсне за по-малко от 200 лева.Или поне не в София.Камерата е в граници от 200 нагоре до...безкрай.Към това си сложи 2 литра боя,шкурки,разредители,кит (не е евтин) и т.н. и юе ги докараш до 500-600 лева.
Тоя трабант заслужава ли толкова?

Автор:  jopeto [ Вторник, 12.02.2008 г. 11:58 ч. ]
Заглавие: 

Ми хора аз пресметнах, че няма смисъл да инвестирам 500 лв в боя и за това купих най- обикновена авто емайлак и с мечето цялата операция излиза 15 лв. Ама си купете финно малко мече (да не е дунапренено) и разредете боята хубаво с АМБ за да разлее добре.А който има компресор и чисто помещение със същата боя ще го направи още по-лесно и бързо.

Автор:  ЧеФи [ Сряда, 13.02.2008 г. 15:31 ч. ]
Заглавие: 

Last_Trabi_Fan написа:
Само един въпрос - защо всички се юрват да боядисват трабантите без да обръщат нужното внимание на необходимото първоначално изкърпване на носещата метална част - бомбета на амортисьори, магаре, прагове, греди, дъно и калници. Справка - Ивайлининьо и "синия пръдльо". Противно на широко разпространеното мнение, че трабантът "не гние", практиката познава доста случай на трабанти тръгнали в различни посоки по време на движение. Така че дайте предложения и за свестни тенекеджии в близост до София, които да се занимават успешно с тънки ламарини и да не РЕЖАТ глави :lol:
Поне според мен това би трябвало да е правилният път - изкърпване и дори подсилване, солидно обмазване с грундове, боди и прочие от всички възможни страни на металните части /това би включвало и демонтаж на калниците/ и едва след това опираме до боядисването.

Аз съм го казвал и преди да се прецака форума.Че първо ще разглобя моя трабант,ще почистя цялото копе от ръжди и стара боя.След това ще се закърпят някой дупчици,ще мина целия под от горната и долната страна с Боди,подкалниците също,и други неща.Ще го боядисам целия отвън,отвътре,и коша.Ще правя преработки и подобрения на купето,по интериора и ............ Ама имам и въпрос дали може след като се мине с няколко ръце Боди пода от долната част,дали може да се боядиса с боя? :wink:

Автор:  theultimate [ Сряда, 13.02.2008 г. 16:22 ч. ]
Заглавие: 

На кутията пише, че може. Лично за мен няма смисъл да се боядисва нещо, което не се вижда. По-добре за тия пари намажи с бодито още една ръка.

Автор:  ЧеФи [ Сряда, 13.02.2008 г. 18:33 ч. ]
Заглавие: 

Ами аз така и така ще ги инвестирам и в боди и в боя. 1 от причините да избера да го боядисвам и от долу с боя след като нанеса 2 слоя Боди.Боята е светла.и така лесно ще си личат драскотините и ще ги поправям за да не стане ражда. :lol:

Автор:  xbs_pioneer [ Неделя, 17.02.2008 г. 12:56 ч. ]
Заглавие: 

Боядисването в камера не вреди по никакъв начин на траба, даже става по красива и опъната боята.. моя е боядисан така.. като преди това е ударен слой шприцкит и всички кривинки са обработени.. Няма мръдване просто е станало идеално.. А боята ми излезе 70лв за почти 2 литра.. Лака и втвърдитела са в самата боя... С камери работа и всичко ми излезе 400лв цялото боядисване.. като преди това аз сам съм го ошкурил..

Автор:  ЧеФи [ Неделя, 17.02.2008 г. 13:40 ч. ]
Заглавие: 

Аз сам ще разглобя Трабанта.Ще махна двигател прозорци,всичко.После ще го закарам с платформа да му закърпярт някои нещапо купето.Пак ще си го додърпам до гаража ,кадето си седи и ще му обработя целия под-от горе и от долу с шкурка и ще го мина с 2 слоя Боди и други материяли предпазващи от ръжда.После ще го боядисам с мече и с такава боя каквато ще го боядисвам(и от двете страни-горната и долната).И коша при двигателя ще го обработя с Боди.Ще направя малко преработки по купето-тунинг(когато стане ще пиша и покажа).След това ще му сложа и залепя калниците,предния и задния капак,вратите.....Ще китосам кадето има нужда и ще го изтъркам от старата боя.После пак на платформата и на бояджия,като ще му занеса и всички останали части,като гривните на фаровете,на стоповете,броните,предната решетка и други останали.Ще ми го пръсне,с шприц кит и после боя.Като кита и боята аз ще си купя.Ще ми го пръсне в камера.Но целия-отвънка,от вътре,коша на двигателя,багажник,и другите части.Като изсъхне си го взимам и си го зглобявам и подобренията и..........(тогава ще има друга тема).Та аз имам и вапрос:Ти ли си купи боята,колко ти взе само за да ти го пръсне в камера,ако може и да ми дадеш и едни кординати на Л.С или тук,както решиш.Аз имам няколко познати бояджии-приятели.Ще видя колко ще изкат да ми го пръснат в камера,като аз си купя боята и кита.Предполагам ще ми вземат по-евтино,защото са ми познати и си правиме услуги взаимно.Може би кам 200-300 лева да ми вземат.Познавам 4-5 човека и ще проверя при всички.Но ако нещо има ще се обадя на твоя и ще питам и там,и кадето ми изнася повече-там,ще ходя. :wink:

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/