Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Проблем запалване. 
Автор Съобщение
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Проблем запалване.
От скоро време имам много странен проблем с трабанта.

Работи си на един цилиндър и не мога да го накарам да заработи на два.
Проблемния цилиндър е 1-ви, към скоростната кутия.
Сменям свещта с друга , пак същата работа.
Пробвайки ги всичките свещи да дават искра си я дават, обаче в цилиндъра не работят.А да една проработва, обаче усещам от време на време как спира работа, прекъсва.
Общо взето много странен проблем, понякога даже проблема се върти, ту на първи, ту на втори цилиндър.
И това го прави на нови свещи, на няколко километра.
Чудя се дали не е от командната част на електронното, обаче ако му сложа чисто нови свещи съм сигурен че ще си работи, защото ми се е случвало да прави такива мизерии и като сложа нови свещи всичко ОК ама след седмица фал .
Съмнява ме да е от свещи, все пак изреждам 10-тина и с никоя не ще .

Центровка си има.
И никъде не мога да намеря как да разбера коя бобина е сдала багажа или прекъсва при работа.
Та това ми е основното питане в случая, как да разпознавам развалената бобина ?
И как да разбера дали командната част на ЕАЗУ е развалена ?
И как да разбера дали малката платка долу при ремъчната шайба не ми върти номера ?

Поздрави .


Петък, 08.01.2010 г. 12:45 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение Re: Проблем запалване.
Последователно разменяш кабели. Ако няма промяна ги връщаш пак и разменяш бубините. И така докато не размениш всичко що може! :mrgreen:
Виж и компресията! ;)

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Петък, 08.01.2010 г. 13:40 ч.
Профил ICQ
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение Re: Проблем запалване.
Погледни си карбуратора и по точно нивото на бензина в камерата.Може да дави и от там да цапа свещи.Ако по електрониката има проблем е възможно при открита свещ да има слаба искра, а когато я завиеш в цилиндъра при налягане да се губи.
И внимавай с кабелите,че транзисторите лесно дефектират.

_________________
Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.


Петък, 08.01.2010 г. 23:33 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Проблем запалване.
Виж на тъмно как работи

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Събота, 09.01.2010 г. 00:20 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Проблем запалване.
montoya написа:
Погледни си карбуратора и по точно нивото на бензина в камерата.Може да дави и от там да цапа свещи.Ако по електрониката има проблем е възможно при открита свещ да има слаба искра, а когато я завиеш в цилиндъра при налягане да се губи.
И внимавай с кабелите,че транзисторите лесно дефектират.



Точно така е.
Отвън е слаба искрата като съм изкарал свещта
Обаче не се дави, като врътна ключа си пали, ама работи на един цилиндър.
Нивото на бензина в камерата е така, както трябва да е .

Ще пробвам да сменя командната част на електрониката пък ще видя какво ще стане .


Събота, 09.01.2010 г. 12:52 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение Re: Проблем запалване.
Развалената бобина можеш да я познаеш по един много очевиден признак - грее. Обаче трябва да си сигурен, че всичко останало по запалителнатата ти система е наред. А и знаеш точно под кой от двата ореха гние един жълт змей, дето винаги е готов да блъвне огън и да одими квартала. Т.е. ако не си сигурен - сваляй бобините и идвай да се надрусаме с двутактов пушек. :)

П.С. СЕтих се и още нещо: в цилиндъра, в момента на подаването на искрата налягането е над 8 атмосфери. Тоест, искрата на атмосферно налягане може да изглежда прекрасна, и да няма душа да пробие 8 пъти по-плътен въздух. А щом искрата отвън ти се вижда кекава, недей чака да работи в цилиндъра.

Офертата си важи :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Понеделник, 11.01.2010 г. 10:03 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Проблем запалване.
Вчера се мъчих 3 часа някъде с разменяне на бобини и кабели, смяна на платки така нататък.
Резултата е че разцентровах запалването. И с много зор докарах двата цилиндъра на 3. 10 мм преди ГМТ .
Бях и сменил бобините и пак запали ама работеше на 1 цилиндър.
Затова махнах цилиндровите глави защото си мислех, че е спукано бутало примерно ама всичко си беше наред.
Изчистих хубаво главите до блясък и сега ще взема да му купя едни нови свещи, щото явно е решил че твърдо иска свещи и то нови.

Сега да каже някой запознат с центроването да каже как да докарам двата цилиндъра точно на 3 мм преди ГМТ.
Кое да движа и накъде ? Малката платка или голямата плоча ?
Щото се озорих доста да ги направя и двата с еднакво предварение и не искам да се върна в начална позиция.

Спомням си Васко знае как става и е писал, ама никъде не мога да намеря из форума неговите съвети за центровка.

Поздрави .


Понеделник, 11.01.2010 г. 11:19 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем запалване.
Малката плочка движи разликата между двата цилиндъра. Т.е от там започваш - буташ я нагоре надолу и гледаш на двата цилиндъра докато предверението се изравни.

Казваш че си ги изравнил - значи направо голямата плочка. Тя регулира предверението и на двата цилиндъра. Въртиш надясно - намалява предверението, въртиш наляво - увеличава го. Май най-добре е на 3.5мм преди ГМТ.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 11.01.2010 г. 14:22 ч.
Профил
N.Paunov
Аватар

Регистриран на: Вторник, 17.06.2008 г. 19:22 ч.
Мнения: 148
Местоположение: Димитровград
Skype: nikola.paunov
Automobile: 5xTt 600;4xWt 311
Мнение Re: Проблем запалване.
В книгата колко пише, че трябва да е предверението? :|


Понеделник, 11.01.2010 г. 15:40 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем запалване.
Пише 4мм първи и 3мм втори, но много пъти съм опитвал така и върви трагично, а и така не посочват смислена причина да е различно предверението при еднакви и симетрични части. Уж сместа е по-богата на единия цилиндър. Как става това - не е ясно.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 11.01.2010 г. 17:10 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение Re: Проблем запалване.
Уж за да може единия да работи "по-силно" в ниските обороти, а другия във високите...
Сисо, след суматий размени, все на един и същи цилиндър ли отказва или и проблема се прехвърля? Компресията видя ли я? Добре ли са стегнати цлиндри, глави? Да маца от някъде?

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Понеделник, 11.01.2010 г. 20:22 ч.
Профил ICQ
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Проблем запалване.
Тео
Точно затова съм махнал сега цилиндровите глави.Не видях да изпускат от никъде, ама за по-сигурно ги махнах.
Хем изчистих и нагара по тях, та сега лъщят.
Още не съм сглобил всичко, като имам време сглобявам, правя центровка, слагам нови свещи и ще пиша какво е станало.
Поздрави .


Вторник, 12.01.2010 г. 11:03 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем запалване.
Щом си ги свалил смени и гарнитурите за всеки случай.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 12.01.2010 г. 14:58 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Проблем запалване.
Ужас.
Продължава да работи на 1 цилиндър.

Досега махнах цилиндровите глави, почистих ги, нови гарнитури, намазани с графитна грес.
След това каквото и да правех центровката не ще и не ще да се уеднакви.
1-ви 3.50
2-ри 3.70.

Малката платка с датчика на Хол е максимално наляво, а пък тя е унгарска(може би е от това да идва проблема).

Та 2-ри цилиндър никакъв не работи вече.
Отвън свещите дават искри, вътре не.
Слагам свещта от първи на втори, не работи.

Паля го, работи там на 1 цилиндър, мъчи се давам газ и от карбуратора където се нанизва гумената тръба на въздушния филтър изхвърчат газове от двигателя, съска едно такова.
Ама това само като дам газ и задържа педала натиснат и си работи на 1 цилиндър.
Веднага го спрях да не се взривя нещо, та сега ще чака другата събота и неделя да му направя перфектна центровка и да спра да въртя тоя датчик.

Силно се замислям вече да премина на чукчета, ама пък ги нямам.


Пусти електроника да остане. [smilie=blowup]


Понеделник, 01.02.2010 г. 17:42 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Проблем запалване.
Проблема ти е или в бобина, или в "модула" т.е. черната кутия.
А за центровката - размърдай рязко няколко пъти голямата плочка открай докрай и след това направи центровка наново. В много случаи помага.


Понеделник, 01.02.2010 г. 18:22 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов