Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
проблем със запалване 
Автор Съобщение
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение проблем със запалване
Помагайте че не искам да се излагам :D
описвам какво става:
1.слагам ключа и въртя
2.светва червената лампа
3.нищо-нито цък,нито нищо
и така много пъти
и докато пробвам многото пъти изведнъж запалва
акумулатора е нов и не е от него

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Петък, 16.10.2009 г. 17:44 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: проблем със запалване
Ако не се включва бендикса окъси му клемите да видиш дали ще завърти стартера!
И пиши какво е станало!


Петък, 16.10.2009 г. 18:03 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: проблем със запалване
ае май е от ключа на колата, как мога да разбера
когато не пали коя с коя жица да свържа та да запали като на филмите

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Петък, 16.10.2009 г. 18:59 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: проблем със запалване
Провери хубаво келмите на акумулатора и стартера дали са стегнати. След това вземи една дебела отверка и дай на късо двете клеми на стартера - дебалата с многото кабели на нея и маклата, където е закачено едно по-тънко кабелче. Ако завърти - търси проблема в контактния ключ. Ако не завърти вероятно проблема е в самия стартер или в кабелите на акумулатора.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 16.10.2009 г. 23:55 ч.
Профил
Wing Tsun Fighter
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч.
Мнения: 225
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: проблем със запалване
Абсолютно същия проблем беше и при мене и завърши с това че сега изобщо нищо не става. Нито штрака нито върти.

_________________
Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.


Събота, 17.10.2009 г. 00:53 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч.
Мнения: 178
Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
Мнение Re: проблем със запалване
Имах същия проблем.Като завъртя първия път-прави само цък,на втория нищо,а на третия О ЧУДО. След известно време ме остави на улицата-чак на другия край на града.Оказа се в последствие-четки на стартер.Дано проблемати не е такъв,че голямо разглобяване значи заради два броя четки по 1,50 лв

_________________
Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек
Strictly Old School


Събота, 17.10.2009 г. 08:25 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: проблем със запалване
Моя проблем се оказа хлабави кабели по запалването и клеми на акумулатора.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 17.10.2009 г. 22:31 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: проблем със запалване
има и вариант с едно кабелче директно да подадеш + от акомулатора на малката клема на електромагнита- ако има резултат значи всичко със стартера си е наред, просто не се управлява- дали е от ключа или скапан кабел ще трябва да го установиш /преди пробата задължително изключи от скорост :!: /


Неделя, 18.10.2009 г. 20:26 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: проблем със запалване
Това писах по-нагоре. Само че вместо да пускаш кабел от акумулатора, окъсяваш с отверка клемата към дебелата клема на стартера, където има постоянен +12V.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 18.10.2009 г. 21:08 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: проблем със запалване
Съжелявам че не ви писах по-рано, но ми бяха спряли нета.
Отидох с една дебела отвертка, преди това дадох на контакт, а с отвертката дадох контакт на стартера на 2-те големи клеми и завъртя, след това се върнах в колата и пробвах от ключа - пали без проблеми.Сега отвертката си седи под седалката за всеки случай.
Благодаря на всички за помощта :mrgreen:

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Понеделник, 19.10.2009 г. 09:08 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: проблем със запалване
Почисти клемите, стегни кабелите - нещо такова е. А може и акумулатора да е паднал.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 19.10.2009 г. 11:25 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: проблем със запалване
Стартера е бил, акумулатора е пушка засега - мери се постоянно
клемите не са се окислили и са стегнати много добре, просто сигурно самия стартер нещо се е бъгнал, но щом тръгна не смятам засега да го свалям

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Понеделник, 19.10.2009 г. 13:49 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: проблем със запалване
Моето неекспертно мнение и опит показва, че когато няма чик, значи проблема е в ключа.

Дори четките да са износени трябва да се чуе чик.
Дори клемите и кабелите да не са в ред трябва да се чуе чик.

Ама той не чува чик.
И аз не чух, когато не успя да завърти първия път пред кръчмата в Пловдив.

Щом пали с отверка от раз, значи проблема за мен не е в стартера.


Нищо не пречи да се сменят четките профилкатично разбира се .

Поздрави.
[smilie=razz]


Вторник, 20.10.2009 г. 10:01 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: проблем със запалване
много наблюдателен си бил :D

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Вторник, 20.10.2009 г. 11:40 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: проблем със запалване
за siso :)
лудака ще ми направи нови графитени четки и ще стане екстра :)

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Вторник, 20.10.2009 г. 17:47 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов