Автор |
Съобщение |
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
проблем със запалване
Помагайте че не искам да се излагам описвам какво става: 1.слагам ключа и въртя 2.светва червената лампа 3.нищо-нито цък,нито нищо и така много пъти и докато пробвам многото пъти изведнъж запалва акумулатора е нов и не е от него
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Петък, 16.10.2009 г. 17:44 ч. |
|
|
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Re: проблем със запалване
Ако не се включва бендикса окъси му клемите да видиш дали ще завърти стартера! И пиши какво е станало!
|
Петък, 16.10.2009 г. 18:03 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: проблем със запалване
ае май е от ключа на колата, как мога да разбера когато не пали коя с коя жица да свържа та да запали като на филмите
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Петък, 16.10.2009 г. 18:59 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: проблем със запалване
Провери хубаво келмите на акумулатора и стартера дали са стегнати. След това вземи една дебела отверка и дай на късо двете клеми на стартера - дебалата с многото кабели на нея и маклата, където е закачено едно по-тънко кабелче. Ако завърти - търси проблема в контактния ключ. Ако не завърти вероятно проблема е в самия стартер или в кабелите на акумулатора.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 16.10.2009 г. 23:55 ч. |
|
|
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Re: проблем със запалване
Абсолютно същия проблем беше и при мене и завърши с това че сега изобщо нищо не става. Нито штрака нито върти.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Събота, 17.10.2009 г. 00:53 ч. |
|
|
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Re: проблем със запалване
Имах същия проблем.Като завъртя първия път-прави само цък,на втория нищо,а на третия О ЧУДО. След известно време ме остави на улицата-чак на другия край на града.Оказа се в последствие-четки на стартер.Дано проблемати не е такъв,че голямо разглобяване значи заради два броя четки по 1,50 лв
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
|
Събота, 17.10.2009 г. 08:25 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: проблем със запалване
Моя проблем се оказа хлабави кабели по запалването и клеми на акумулатора.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 17.10.2009 г. 22:31 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: проблем със запалване
има и вариант с едно кабелче директно да подадеш + от акомулатора на малката клема на електромагнита- ако има резултат значи всичко със стартера си е наред, просто не се управлява- дали е от ключа или скапан кабел ще трябва да го установиш /преди пробата задължително изключи от скорост /
|
Неделя, 18.10.2009 г. 20:26 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: проблем със запалване
Това писах по-нагоре. Само че вместо да пускаш кабел от акумулатора, окъсяваш с отверка клемата към дебелата клема на стартера, където има постоянен +12V.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 18.10.2009 г. 21:08 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: проблем със запалване
Съжелявам че не ви писах по-рано, но ми бяха спряли нета. Отидох с една дебела отвертка, преди това дадох на контакт, а с отвертката дадох контакт на стартера на 2-те големи клеми и завъртя, след това се върнах в колата и пробвах от ключа - пали без проблеми.Сега отвертката си седи под седалката за всеки случай. Благодаря на всички за помощта
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Понеделник, 19.10.2009 г. 09:08 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: проблем със запалване
Почисти клемите, стегни кабелите - нещо такова е. А може и акумулатора да е паднал.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 19.10.2009 г. 11:25 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: проблем със запалване
Стартера е бил, акумулатора е пушка засега - мери се постоянно клемите не са се окислили и са стегнати много добре, просто сигурно самия стартер нещо се е бъгнал, но щом тръгна не смятам засега да го свалям
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Понеделник, 19.10.2009 г. 13:49 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: проблем със запалване
Моето неекспертно мнение и опит показва, че когато няма чик, значи проблема е в ключа. Дори четките да са износени трябва да се чуе чик. Дори клемите и кабелите да не са в ред трябва да се чуе чик. Ама той не чува чик. И аз не чух, когато не успя да завърти първия път пред кръчмата в Пловдив. Щом пали с отверка от раз, значи проблема за мен не е в стартера. Нищо не пречи да се сменят четките профилкатично разбира се . Поздрави.
|
Вторник, 20.10.2009 г. 10:01 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: проблем със запалване
много наблюдателен си бил
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Вторник, 20.10.2009 г. 11:40 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: проблем със запалване
за siso лудака ще ми направи нови графитени четки и ще стане екстра
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Вторник, 20.10.2009 г. 17:47 ч. |
|
|