Автор |
Съобщение |
dragstera
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 21.07.2009 г. 11:33 ч. Мнения: 1 Местоположение: София
Skype: terminator651
Automobile: Trabant P601 K
|
Как се прави?!
Здравейте, аз съм абсолютен новак и естествено не издържах и затова реших да питам вас. Абе как се прави центровка (на запалване) на Трабанта? Благодаря предварително!
_________________ Един е факта - Най-добрите са двата такта!
|
Неделя, 23.08.2009 г. 22:00 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Как се прави?!
Трябва да имаш въпросния уред, който предполагам нямаш. Без него почти всичко е от пусто в празно. Както съм казал неведнъж - който иска, разбираме се за ден в който съм свободен, идва с една 2л биричка и правиме трабанта да пали гуми Ако държиш мога и да ти опиша как става, но едва ли има много смисъл ако нямаш индикаторен часовник.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 29.08.2009 г. 21:50 ч. |
|
|
konstantin.atanasov
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч. Мнения: 64 Местоположение: София
|
Re: Как се прави?!
е нали стваше и с шублер
|
Петък, 05.02.2010 г. 19:06 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Как се прави?!
Става, колкото да се прибереш до вкъщи. Просто не е достатъчно точно, и именно това отклонение е достатъчно за драстично съкращаване на живота на двигателя.
|
Петък, 05.02.2010 г. 19:44 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Как се прави?!
Ами ако си с чукчета отклонението е доста голямо.Сега го направих 0.4 преди гмт и спря да звъни но пък на ниски обороти стана малко по тромав.Явно центробежния не може да се разтвори до край при ниските.Просто се усеща как рипва на 3та след 40.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Петък, 05.02.2010 г. 20:12 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Как се прави?!
Центровка със шублер става в смисъл че трабант, който не му е пипана центровката от 10+ години ще тръгне по-добре. Но оптимален резултат не може да се постигне. Шублера може да даде отклонения от над 1мм, а дори 0.5 мм се усещат във вървежа.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 06.02.2010 г. 00:14 ч. |
|
|
konstantin.atanasov
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч. Мнения: 64 Местоположение: София
|
Re: Как се прави?!
значи ако искам да му правя центровка,по добре да не се опитвам защото мога още повече да оплескам нещата.
|
Събота, 06.02.2010 г. 12:26 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: Как се прави?!
theultimate си го е казал - дрънкаш му един телефон, разбирате се, носиш 2 кила бира и кило пържоли и забравяш за грижите с центровката.
_________________ Hard to the core !
|
Събота, 06.02.2010 г. 21:50 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Как се прави?!
За да го вършиш сам и то за пръв път първо трябва да си наясно що е туй "центровка" и защо му е на мотора да я има. Пък ако си достатъчно любознателен може да я направиш дори и не с шублер ами и с един прост прът, свободно движещ се през счупена свещ. Вярно е, че не е толкоз точно, но може да върши работа. Едно време в сервиз Изток майстора ги правеше точно така. Но майстора, нали- а не калфата. Аха ! И една подробност - има практически разлики в центроването на чукчета и безконтактно запалване. Тук е писано по темата.
|
Събота, 13.03.2010 г. 14:22 ч. |
|
|