Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Въпрос за моща на двигател на Трабант
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=2129
Страница 1 от 3

Автор:  лудака [ Понеделник, 27.07.2009 г. 13:18 ч. ]
Заглавие:  Въпрос за моща на двигател на Трабант

Купих един нов Трабант.Обаче карам си го с 4 човека вътре по нанагорнище повече от 30 40 не ще.По равно повече от 70 пак не ще.Работи си на 2 цилиндъра,имам перфектна центрофка,проверил съм гориво провода,сменил съм филтъра,почистих карборатура и пак неще да варви.Имам 2 чисто нови двигатели не сглобени и мисля да правя основен,но първо искам да ви питам за вашето мнение, защо няма дям? [smilie=2beers] :shock:

Автор:  theultimate [ Понеделник, 27.07.2009 г. 16:27 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант

Как реши че центровката му е перфектна? Аз имах съшите оплаквания - след уж мноооого добра центровка на око на баирите с 40. Тя центровката перфектна, но като я направих с часовника почна да катери с 80.

ПС. Виж и какъв бензин сипваш. Веднъж сипах един ментак шел и над 70 не вдигаше с газ до ламарината.

Автор:  лудака [ Понеделник, 27.07.2009 г. 17:05 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант

theultimate написа:
Как реши че центровката му е перфектна? Аз имах съшите оплаквания - след уж мноооого добра центровка на око на баирите с 40. Тя центровката перфектна, но като я направих с часовника почна да катери с 80.

ПС. Виж и какъв бензин сипваш. Веднъж сипах един ментак шел и над 70 не вдигаше с газ до ламарината.

Центровката е правена преди месец с часовник и свещите имат перфектен керемидено червен цвят.Смених бензина от няколко бензиностанци и ефект нямаше.

Автор:  theultimate [ Понеделник, 27.07.2009 г. 17:07 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант

Въздушния филтър чист ли е? Гърнето как е? Обикновено като се запуши гърнето изчезва характерното парпорене отзад и двигателя почва да работи много тихо, като 4т :)

Автор:  лудака [ Понеделник, 27.07.2009 г. 17:09 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант

theultimate написа:
Въздушния филтър чист ли е? Гърнето как е? Обикновено като се запуши гърнето изчезва характерното парпорене отзад и двигателя почва да работи много тихо, като 4т :)

Благодаря за бързия отговор!!! :mrgreen: Гарнето е чисто ново на 40 км както предното така и задното.С нов въздушен филтър съм.

Автор:  j_totkow [ Понеделник, 27.07.2009 г. 17:49 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант

И аз съм като тебе - с 5 човека 70 км/ч (ама не исках да го зоря повече, но може би и 80 да качи)
Виж като го запалиш и си запуши въздуховода да не би да дърпа въздух от някъде другаде (би трябвало да ти изгасне резачката) ако дърпа въздух допълнително, значи и да върви по-малко

Автор:  лудака [ Понеделник, 27.07.2009 г. 21:54 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант

doofus написа:
И аз съм като тебе - с 5 човека 70 км/ч (ама не исках да го зоря повече, но може би и 80 да качи)
Виж като го запалиш и си запуши въздуховода да не би да дърпа въздух от някъде другаде (би трябвало да ти изгасне резачката) ако дърпа въздух допълнително, значи и да върви по-малко

Не гасне пробвах този начин.Все едно не сам си сложил ръката.Утре махам двигателя и права основен,тогава няма как да не се оправи :mrgreen:

Автор:  j_totkow [ Понеделник, 27.07.2009 г. 22:33 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант

Е значи твоя се е скапал като моя - от тоя факан радиален пръстен ..... това да засмуква въздух .... може и от карбуратора да е, там където се захваща за двигателя
ако ще го сменяваш кажи как си го правил, защото сигурно и аз по натам ще го сменявам пръстена, стига да си оправя другия двигател дето го блокирах като бях малък и още се напивах, но това е съвсем друга история

Автор:  лудака [ Понеделник, 27.07.2009 г. 22:54 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант

doofus написа:
Е значи твоя се е скапал като моя - от тоя факан радиален пръстен ..... това да засмуква въздух .... може и от карбуратора да е, там където се захваща за двигателя
ако ще го сменяваш кажи как си го правил, защото сигурно и аз по натам ще го сменявам пръстена, стига да си оправя другия двигател дето го блокирах като бях малък и още се напивах, но това е съвсем друга история

Ако имаш предвид фланеца между двигателя и карборатора не е от него, защото е махнат и на негово място има некви други гарнитури койито ги е слагал стария собственик,утре като го разглобя ще пиша пак какво съм видял и какво съм направил

Автор:  theultimate [ Понеделник, 27.07.2009 г. 23:51 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант

Не ми се вярва проблема да е износване на блока. Обикновено валовете пукат доста преди да започне да изпуска компресия. Пък и основен ремонт е много относително. Истинския основен ремонт значи нов немски вал, шлайф, немски бутала. Ако сам си правиш всичко може и да минеш с 300лвл. По-добре отвори двигателя, смени семеринга на коляновия вал, смени всички гарнитури, сложи нов херметик и най-вероятно ще ти се разреши проблема.

И моя не гасне съвсем като запуша отвора. Обаче ми засмуква ръката като прахосмукачка и е пред угасване - може би ако го задържа повече време ще угасне.

Автор:  лудака [ Вторник, 28.07.2009 г. 08:23 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант

Аз части те ги имам,вчера ги изчистих.Неска трябва само да си зема едни гарнитури и го почвам.Ще вида на какво дераже е и ще пиша.

PS:Моя въобще няма признаци на загасване.все едно не сам си сложил ръката.
Друг въпрос към вас е дали да оставя стария блок или да сложа един друг по нов?

Автор:  j_totkow [ Вторник, 28.07.2009 г. 08:54 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант

Ако мислиш да го караш трабанта още доста време и да не го сменяваш с друга кола - карай със стария - някой работи са се износили в него равномерно и ако сложиш новия не се знае от къде другаде ще ти изпуска - възможно е (само да не те излъжа) бъбреците на коляновия вал да са износени до една степен и като го сложиш на новия ........, а и не е лошо да си го запазиш за по-лоши дни. :mrgreen:

Автор:  лудака [ Вторник, 28.07.2009 г. 09:45 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант

doofus написа:
Ако мислиш да го караш трабанта още доста време и да не го сменяваш с друга кола - карай със стария - някой работи са се износили в него равномерно и ако сложиш новия не се знае от къде другаде ще ти изпуска - възможно е (само да не те излъжа) бъбреците на коляновия вал да са износени до една степен и като го сложиш на новия ........, а и не е лошо да си го запазиш за по-лоши дни. :mrgreen:

Аз имах предвид, като права основния ремонт на стария блок ли да сложа новите части или на по-новия?

Автор:  j_totkow [ Вторник, 28.07.2009 г. 10:46 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант

Щом искаш да слагаш нови части много ясно че на новия блок :) но все пак се допитай до доктор зизи за този твой проблем с трабанта, за да не се окаже нещо друго и да се ядосваш.
Ако не е тайна какво ще правиш със старите части и да те попитам дали имаш в наличност още 1 брой нов радиален пръстен :mrgreen:

Автор:  theultimate [ Вторник, 28.07.2009 г. 10:48 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант

И аз все пак си мисля че проблема ти е духнали гарнитури и уплътнения, а не износени бутала и цилиндри. Гледай поне основния ремонт да го прави някой, който наистина разбира много, защото си има тънкости. И само немски части...

Страница 1 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/