Въпрос за моща на двигател на Трабант
Автор |
Съобщение |
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Въпрос за моща на двигател на Трабант
Купих един нов Трабант.Обаче карам си го с 4 човека вътре по нанагорнище повече от 30 40 не ще.По равно повече от 70 пак не ще.Работи си на 2 цилиндъра,имам перфектна центрофка,проверил съм гориво провода,сменил съм филтъра,почистих карборатура и пак неще да варви.Имам 2 чисто нови двигатели не сглобени и мисля да правя основен,но първо искам да ви питам за вашето мнение, защо няма дям?
|
Понеделник, 27.07.2009 г. 13:18 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Как реши че центровката му е перфектна? Аз имах съшите оплаквания - след уж мноооого добра центровка на око на баирите с 40. Тя центровката перфектна, но като я направих с часовника почна да катери с 80.
ПС. Виж и какъв бензин сипваш. Веднъж сипах един ментак шел и над 70 не вдигаше с газ до ламарината.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 27.07.2009 г. 16:27 ч. |
|
|
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Центровката е правена преди месец с часовник и свещите имат перфектен керемидено червен цвят.Смених бензина от няколко бензиностанци и ефект нямаше.
|
Понеделник, 27.07.2009 г. 17:05 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Въздушния филтър чист ли е? Гърнето как е? Обикновено като се запуши гърнето изчезва характерното парпорене отзад и двигателя почва да работи много тихо, като 4т
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 27.07.2009 г. 17:07 ч. |
|
|
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Благодаря за бързия отговор!!! Гарнето е чисто ново на 40 км както предното така и задното.С нов въздушен филтър съм.
|
Понеделник, 27.07.2009 г. 17:09 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
И аз съм като тебе - с 5 човека 70 км/ч (ама не исках да го зоря повече, но може би и 80 да качи) Виж като го запалиш и си запуши въздуховода да не би да дърпа въздух от някъде другаде (би трябвало да ти изгасне резачката) ако дърпа въздух допълнително, значи и да върви по-малко
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Понеделник, 27.07.2009 г. 17:49 ч. |
|
|
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Не гасне пробвах този начин.Все едно не сам си сложил ръката.Утре махам двигателя и права основен,тогава няма как да не се оправи
|
Понеделник, 27.07.2009 г. 21:54 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Е значи твоя се е скапал като моя - от тоя факан радиален пръстен ..... това да засмуква въздух .... може и от карбуратора да е, там където се захваща за двигателя ако ще го сменяваш кажи как си го правил, защото сигурно и аз по натам ще го сменявам пръстена, стига да си оправя другия двигател дето го блокирах като бях малък и още се напивах, но това е съвсем друга история
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Понеделник, 27.07.2009 г. 22:33 ч. |
|
|
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Ако имаш предвид фланеца между двигателя и карборатора не е от него, защото е махнат и на негово място има некви други гарнитури койито ги е слагал стария собственик,утре като го разглобя ще пиша пак какво съм видял и какво съм направил
|
Понеделник, 27.07.2009 г. 22:54 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Не ми се вярва проблема да е износване на блока. Обикновено валовете пукат доста преди да започне да изпуска компресия. Пък и основен ремонт е много относително. Истинския основен ремонт значи нов немски вал, шлайф, немски бутала. Ако сам си правиш всичко може и да минеш с 300лвл. По-добре отвори двигателя, смени семеринга на коляновия вал, смени всички гарнитури, сложи нов херметик и най-вероятно ще ти се разреши проблема.
И моя не гасне съвсем като запуша отвора. Обаче ми засмуква ръката като прахосмукачка и е пред угасване - може би ако го задържа повече време ще угасне.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 27.07.2009 г. 23:51 ч. |
|
|
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Аз части те ги имам,вчера ги изчистих.Неска трябва само да си зема едни гарнитури и го почвам.Ще вида на какво дераже е и ще пиша.
PS:Моя въобще няма признаци на загасване.все едно не сам си сложил ръката. Друг въпрос към вас е дали да оставя стария блок или да сложа един друг по нов?
|
Вторник, 28.07.2009 г. 08:23 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Ако мислиш да го караш трабанта още доста време и да не го сменяваш с друга кола - карай със стария - някой работи са се износили в него равномерно и ако сложиш новия не се знае от къде другаде ще ти изпуска - възможно е (само да не те излъжа) бъбреците на коляновия вал да са износени до една степен и като го сложиш на новия ........, а и не е лошо да си го запазиш за по-лоши дни.
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Вторник, 28.07.2009 г. 08:54 ч. |
|
|
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Аз имах предвид, като права основния ремонт на стария блок ли да сложа новите части или на по-новия?
|
Вторник, 28.07.2009 г. 09:45 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Щом искаш да слагаш нови части много ясно че на новия блок но все пак се допитай до доктор зизи за този твой проблем с трабанта, за да не се окаже нещо друго и да се ядосваш. Ако не е тайна какво ще правиш със старите части и да те попитам дали имаш в наличност още 1 брой нов радиален пръстен
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Вторник, 28.07.2009 г. 10:46 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
И аз все пак си мисля че проблема ти е духнали гарнитури и уплътнения, а не износени бутала и цилиндри. Гледай поне основния ремонт да го прави някой, който наистина разбира много, защото си има тънкости. И само немски части...
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 28.07.2009 г. 10:48 ч. |
|
|