Напиши нова тема Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Въпрос за моща на двигател на Трабант 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч.
Мнения: 131
Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
Мнение Въпрос за моща на двигател на Трабант
Купих един нов Трабант.Обаче карам си го с 4 човека вътре по нанагорнище повече от 30 40 не ще.По равно повече от 70 пак не ще.Работи си на 2 цилиндъра,имам перфектна центрофка,проверил съм гориво провода,сменил съм филтъра,почистих карборатура и пак неще да варви.Имам 2 чисто нови двигатели не сглобени и мисля да правя основен,но първо искам да ви питам за вашето мнение, защо няма дям? [smilie=2beers] :shock:


Понеделник, 27.07.2009 г. 13:18 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Как реши че центровката му е перфектна? Аз имах съшите оплаквания - след уж мноооого добра центровка на око на баирите с 40. Тя центровката перфектна, но като я направих с часовника почна да катери с 80.

ПС. Виж и какъв бензин сипваш. Веднъж сипах един ментак шел и над 70 не вдигаше с газ до ламарината.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 27.07.2009 г. 16:27 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч.
Мнения: 131
Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
Мнение Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
theultimate написа:
Как реши че центровката му е перфектна? Аз имах съшите оплаквания - след уж мноооого добра центровка на око на баирите с 40. Тя центровката перфектна, но като я направих с часовника почна да катери с 80.

ПС. Виж и какъв бензин сипваш. Веднъж сипах един ментак шел и над 70 не вдигаше с газ до ламарината.

Центровката е правена преди месец с часовник и свещите имат перфектен керемидено червен цвят.Смених бензина от няколко бензиностанци и ефект нямаше.


Понеделник, 27.07.2009 г. 17:05 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Въздушния филтър чист ли е? Гърнето как е? Обикновено като се запуши гърнето изчезва характерното парпорене отзад и двигателя почва да работи много тихо, като 4т :)

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 27.07.2009 г. 17:07 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч.
Мнения: 131
Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
Мнение Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
theultimate написа:
Въздушния филтър чист ли е? Гърнето как е? Обикновено като се запуши гърнето изчезва характерното парпорене отзад и двигателя почва да работи много тихо, като 4т :)

Благодаря за бързия отговор!!! :mrgreen: Гарнето е чисто ново на 40 км както предното така и задното.С нов въздушен филтър съм.


Понеделник, 27.07.2009 г. 17:09 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
И аз съм като тебе - с 5 човека 70 км/ч (ама не исках да го зоря повече, но може би и 80 да качи)
Виж като го запалиш и си запуши въздуховода да не би да дърпа въздух от някъде другаде (би трябвало да ти изгасне резачката) ако дърпа въздух допълнително, значи и да върви по-малко

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Понеделник, 27.07.2009 г. 17:49 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч.
Мнения: 131
Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
Мнение Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
doofus написа:
И аз съм като тебе - с 5 човека 70 км/ч (ама не исках да го зоря повече, но може би и 80 да качи)
Виж като го запалиш и си запуши въздуховода да не би да дърпа въздух от някъде другаде (би трябвало да ти изгасне резачката) ако дърпа въздух допълнително, значи и да върви по-малко

Не гасне пробвах този начин.Все едно не сам си сложил ръката.Утре махам двигателя и права основен,тогава няма как да не се оправи :mrgreen:


Понеделник, 27.07.2009 г. 21:54 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Е значи твоя се е скапал като моя - от тоя факан радиален пръстен ..... това да засмуква въздух .... може и от карбуратора да е, там където се захваща за двигателя
ако ще го сменяваш кажи как си го правил, защото сигурно и аз по натам ще го сменявам пръстена, стига да си оправя другия двигател дето го блокирах като бях малък и още се напивах, но това е съвсем друга история

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Понеделник, 27.07.2009 г. 22:33 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч.
Мнения: 131
Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
Мнение Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
doofus написа:
Е значи твоя се е скапал като моя - от тоя факан радиален пръстен ..... това да засмуква въздух .... може и от карбуратора да е, там където се захваща за двигателя
ако ще го сменяваш кажи как си го правил, защото сигурно и аз по натам ще го сменявам пръстена, стига да си оправя другия двигател дето го блокирах като бях малък и още се напивах, но това е съвсем друга история

Ако имаш предвид фланеца между двигателя и карборатора не е от него, защото е махнат и на негово място има некви други гарнитури койито ги е слагал стария собственик,утре като го разглобя ще пиша пак какво съм видял и какво съм направил


Понеделник, 27.07.2009 г. 22:54 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Не ми се вярва проблема да е износване на блока. Обикновено валовете пукат доста преди да започне да изпуска компресия. Пък и основен ремонт е много относително. Истинския основен ремонт значи нов немски вал, шлайф, немски бутала. Ако сам си правиш всичко може и да минеш с 300лвл. По-добре отвори двигателя, смени семеринга на коляновия вал, смени всички гарнитури, сложи нов херметик и най-вероятно ще ти се разреши проблема.

И моя не гасне съвсем като запуша отвора. Обаче ми засмуква ръката като прахосмукачка и е пред угасване - може би ако го задържа повече време ще угасне.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 27.07.2009 г. 23:51 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч.
Мнения: 131
Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
Мнение Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Аз части те ги имам,вчера ги изчистих.Неска трябва само да си зема едни гарнитури и го почвам.Ще вида на какво дераже е и ще пиша.

PS:Моя въобще няма признаци на загасване.все едно не сам си сложил ръката.
Друг въпрос към вас е дали да оставя стария блок или да сложа един друг по нов?


Вторник, 28.07.2009 г. 08:23 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Ако мислиш да го караш трабанта още доста време и да не го сменяваш с друга кола - карай със стария - някой работи са се износили в него равномерно и ако сложиш новия не се знае от къде другаде ще ти изпуска - възможно е (само да не те излъжа) бъбреците на коляновия вал да са износени до една степен и като го сложиш на новия ........, а и не е лошо да си го запазиш за по-лоши дни. :mrgreen:

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Вторник, 28.07.2009 г. 08:54 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч.
Мнения: 131
Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
Мнение Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
doofus написа:
Ако мислиш да го караш трабанта още доста време и да не го сменяваш с друга кола - карай със стария - някой работи са се износили в него равномерно и ако сложиш новия не се знае от къде другаде ще ти изпуска - възможно е (само да не те излъжа) бъбреците на коляновия вал да са износени до една степен и като го сложиш на новия ........, а и не е лошо да си го запазиш за по-лоши дни. :mrgreen:

Аз имах предвид, като права основния ремонт на стария блок ли да сложа новите части или на по-новия?


Вторник, 28.07.2009 г. 09:45 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
Щом искаш да слагаш нови части много ясно че на новия блок :) но все пак се допитай до доктор зизи за този твой проблем с трабанта, за да не се окаже нещо друго и да се ядосваш.
Ако не е тайна какво ще правиш със старите части и да те попитам дали имаш в наличност още 1 брой нов радиален пръстен :mrgreen:

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Вторник, 28.07.2009 г. 10:46 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Въпрос за моща на двигател на Трабант
И аз все пак си мисля че проблема ти е духнали гарнитури и уплътнения, а не износени бутала и цилиндри. Гледай поне основния ремонт да го прави някой, който наистина разбира много, защото си има тънкости. И само немски части...

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 28.07.2009 г. 10:48 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов