Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Проблем с двигателя
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=2122
Страница 1 от 2

Автор:  Frederik [ Четвъртък, 23.07.2009 г. 18:06 ч. ]
Заглавие:  Проблем с двигателя

Значи имам проблем с Трабанта незнам дали е от двг. или от нещо друго но когато тръгвам да потегля от место трябва няколко пъти да натиснеш съединителя някак си му помагаш да тръгне .. и само на първа може когато включиш втора почва да губи обороти и става по-бавно леко нагорнище едвам се изкачва къв може да е проблема също когато въртя коляновия вал на ръка адски лесно се върти..?

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 23.07.2009 г. 18:33 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с двигателя

Сигурен ли си, че не са ти блокирали спирачките? Провери центровката, макар че ако е толкова зле, колкото го описваш, ще пали много трудно.

Автор:  Младен Трабанта [ Четвъртък, 23.07.2009 г. 19:15 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с двигателя

Да не би да си на един цилиндър! Пробвай при студен мотор побръмчи го леко да затопли угаси го и бутни двете свещи с ръка като предварително извадиш лулите трябва да са еднакво топли значи са работили ако не ще има разлика има проблем. Ще чакаме резултат за по нататъшни диагнози и проби. Успех!

Автор:  ivanski [ Петък, 24.07.2009 г. 09:10 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с двигателя

Спирачките са .
Абсолютно същия проблем и при мен миналата вечер.
Тръгвам си нормално, ама нищо не става.Всмисъл все едно съм натиснал спирачка.
Вдигнах по отделно предните колела и се оказа, че предно ляво е блокирало.

И сега съм разглобил съответното колело с много зор преди това за да махна барабана, щото е все едно натисната спирачката наполовина .

Автор:  Младен Трабанта [ Петък, 24.07.2009 г. 14:21 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с двигателя

За спирачките пробата е най-лесна освободи колата от скорост и от ръчна на равен терен слез разлашкай напред-назад да усетиш да не затяга спирачката и това е виж при угасен мотор инерция има ли!

Автор:  theultimate [ Петък, 24.07.2009 г. 17:49 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с двигателя

Пък на мене ми се случи зимата на сняг. Е....немаше тръгване без якото въртене на гуми :)

Автор:  Младен Трабанта [ Петък, 24.07.2009 г. 20:21 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с двигателя

Зимно време дръпната ръчна има вариант да е замръзнала вода в жилата на ръчната или по накладките и тогава е проблем!

Автор:  fraxinus [ Петък, 24.07.2009 г. 23:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с двигателя

Ако работи на 1 цилиндър така няма мощност.Отскубни единия кабел от свеща докато работи и гледай-ако работата остане същата или угасне ясно-работиш н 1цилиндър,най-вероятно от някоя свещ.Ако само се влоши значи там си ок.Ако е спирачка помъчи се да минеш стотина метра поне-блокиралото колело се загрява.Вала се върти по-лесно от нормалното за трабанта или сравнено с четиритактов двигател.Възможно е да изпуска от нейде двигателя-омаслява ребрата

Автор:  theultimate [ Събота, 25.07.2009 г. 00:41 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с двигателя

Обобщено с най-прости думи - или ти е блокирала някоя спирачка, или работи на един цилиндър.

Ако работи на 1 цилиндър - няма мощност, звука е по-накъсан и колата се форсира много бавно и тромаво. Откачаш първо само едната, после само другата лула и гледаш има ли промяна. Ако няма промяна - този цилиндър не работи. Или просто караш 5 минути и гледаш дали и двете свещи са топли. Студената свещ не работи.

Дали задържа спирачка - това можеш да провериш с бутане или просто като пуснеш по инерция колата.

Автор:  Младен Трабанта [ Събота, 25.07.2009 г. 22:44 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с двигателя

Само внимавай като вадиш лулите на свещите при работещ двигател да не те изплющи тока не е опасно но е неприятно усещане :wink:

Автор:  Frederik [ Вторник, 28.07.2009 г. 17:27 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с двигателя

Значи работи си на два цилиндъра, не съм я пускал по инерция че после едва тръгва днес си дойдех във градът понеже се разболях..когато слезна на долу ще видя за спирачките..също сложих 4 литра бензин и за има нема 1 километър изчезна..а пък по-рано когато го пусках по инерция по надолнище лека по лека спираше .. Мерси за съветите скоро ще пиша какво е станало..

Автор:  koce [ Вторник, 28.07.2009 г. 17:40 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с двигателя

4 литра за 1 км. тове си е 400литра на 100 км. Един танк гори по-малко. Явно нещо ти дави от карбуратора.

Автор:  theultimate [ Вторник, 28.07.2009 г. 19:02 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с двигателя

4л/1км = 400л/100км :twisted: Преувличаваш. Обаче колкото и да е зле карба, центровката и т.н не може да гори толкова. Може да гори примерно 15/100, но това което ти си написал е ужасно много. Провери спирачките, особено ръчната. Дигаш колата на крик и въртиш по отделно колелата. Допустимо е да има съвсем леко усилие, но пак без много зор да можеш да превъртиш съответното колело на ръка.

Автор:  Frederik [ Вторник, 28.07.2009 г. 20:17 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с двигателя

Абе знам че малко преувеличих но гори доста от преди нещо се мъчи .. но ще проверя колелата и ръчната пък ще видим дали е от това или от друго

Автор:  ivanski [ Четвъртък, 30.07.2009 г. 10:34 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с двигателя

При мен се оправи проблема.

Първо мислех , че е от предна лява.Задираше и я оправих, после се оказа че е от задна дясна.
Оправих я и сега като бутна трабанта той се клати като е на скорост на едно място, всмисъл никога не е бил толкова свободен .

Чак му се чуда колко е свободен и лек .

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/