Автор |
Съобщение |
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Проблем с тока
Колеги. ПОМОЩ. Нещо тока ми прави проблеми. Като пусна на къси само единият фар работи, а на дълги и двата. И мигачите работят когато си поискат. Даже снощи пробвах десния не стана и тази сутрин като отидох го гледам, че свети, и цяла нощ си е мигал. И още едно въпросче, от къде точно се правеше центровката на запалването, че май свещите не подават искра в правилния момент.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
Последна промяна Reiko на Неделя, 15.03.2009 г. 22:24 ч., променена общо 1 път
|
Неделя, 15.03.2009 г. 20:44 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем с тока
Като начало провери бушоните дали са здрави, жичките на клемореда дали са хубаво стегнати. След това свали мигачите и изшкури клемите, ако ти се занимава може и нови кабелни обувки да сложиш. Просто са кофти направени без шлаух и се окисляват. Провери също клемата на фара, който не свети - 3 жички са и може едната да се е откачила, тъй като са закачени за клемата с нещо като пружинки доколкото си спомням.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 15.03.2009 г. 21:50 ч. |
|
|
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Re: Проблем с тока
Бушоните са наред провеих ги, жиците са стегнати. Всичко по него си е оригинално и си има шлаухове така, че окисляването е изключено. Само от къде се правеше центровката за паленето, че ме съмняват свещите доста. Мисля, че не подават в правилния момент искра.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Неделя, 15.03.2009 г. 22:24 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем с тока
Пак ти казвам свали си мигачите и им погледни клемите. Окисляват се и то яко.
За центровката: Завии волана пълен десен и пред гумата ще видиш една метална кръгла капачка. Като я махнеш ще видиш плочката на запалването. Платката не я бараш. Центровката се прави като отхлабиш двете болтчета по периферията на голямата плочка и я въртиш.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 15.03.2009 г. 22:26 ч. |
|
|
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Re: Проблем с тока
Мерси много ще пробвам другата седмица.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Неделя, 15.03.2009 г. 22:29 ч. |
|
|
vladeto
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 15:21 ч. Мнения: 57 Местоположение: София
|
Re: Проблем с тока
а по повод тока- виж си и релето...имах подобен проблем и го смених с ладово такова..по-голямо е, но пък върши работа.
_________________ I work for MONEY,
if you want loyalty...
get a DOG!
|
Четвъртък, 19.03.2009 г. 16:12 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем с тока
Точно за релето няма смисъл. Ново немско е 25лв и ще надживее колата. Втора ръка да е десетина лева. Не си играйте точно с най-важните неща за колата.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 19.03.2009 г. 16:56 ч. |
|
|
vladeto
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 15:21 ч. Мнения: 57 Местоположение: София
|
Re: Проблем с тока
ми...аз говоря при мен какво смениха...уж от това било...
_________________ I work for MONEY,
if you want loyalty...
get a DOG!
|
Четвъртък, 19.03.2009 г. 17:32 ч. |
|
|
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Проблем с тока
Ами аз да Ви кажа колеги на трабанта таблото с предпазителите е такова че често загряват местата на контактуване на предпазителя и контактното тяло от самото табло по тази причина 4есто те се окисляват и трупат нагар а в следствие дългото загряване ламаринките омекват та почистете добре тези контактни повърхности и след това релето за мигачите е електронно то взима маса от болта на който е захванато добре е там да се провери дали няма някакви нечистотий Другият проблем е с фара там на куплунга за лампата кабелите се задържат от едни "жилави" ламаринки те също се окисляват лесно и бързо добре е и те да се зачистят късмет колега! ПС релето за мигачите има вътре има едни контакти които можеш да зачистиш сам и не ти трябва да си купуваш никакви релета нови
|
Събота, 21.03.2009 г. 19:18 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем с тока
Само една малка поправка - 12 волтовото реле за мигачи НЕ взима маса от мястото на захващане, а си има отделна. 6 волтовото с металния корпус взима от там...
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 21.03.2009 г. 20:03 ч. |
|
|
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Re: Проблем с тока
Мерси много ще видя какво мога да направя.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Събота, 21.03.2009 г. 20:25 ч. |
|
|
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Проблем с тока
Ами 12V са два вида едните си взимат маса от мястото на закрепване а другите си имат клема!
|
Събота, 21.03.2009 г. 20:52 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем с тока
Възможно Поне моето, което разглобих за да сменя един кондензатор беше независима платка в пластмасова кутийка.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 21.03.2009 г. 21:46 ч. |
|
|
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Re: Проблем с тока
Нов проблеми който вече ме вбеси. На пусия стартер само бендикса отиваше напред без да завърта. По едно време и това спря да прави. Смених стартера. Пак нищо. Кабелите ги гледах, та направо на изуст ги научих и няма и няма. Пак не ще. Моля за помощ.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Неделя, 16.08.2009 г. 21:01 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: Проблем с тока
Отиваш в първия уважаващ себе си магазин за авточасти и си купуваш нови клеми за акумулатора - дали ще са оловни или месингови си е лично твой избор (аз лично предпочитам оловните). Сваляш оригиналните (понеже съм сигурен, че си с оригиналните комунистически клеми), хвърляш ги със съответното презрение и благодарност, монтираш си новите (като стягаш яко кабелите, че тоците там са големи), палиш Трабанта, след това палиш гумите. Общо ремонта ще ти излезе 4 лева, и около час време.
_________________ Hard to the core !
|
Неделя, 16.08.2009 г. 22:12 ч. |
|
|