Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Доремонтен пробег на Трабант
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=1956
Страница 1 от 2

Автор:  chronometer [ Четвъртък, 14.05.2009 г. 09:46 ч. ]
Заглавие:  Доремонтен пробег на Трабант

Колко хиляди километра според вас е доремонтният пробег на двигателя на Трабант? Говорим за последните двутактови двигатели, произведени в периода 1985 - 1989/90 г. /65/66В/. За основа вземаме нормалната експлоатация - нито много юркан, нито много глезен, с грамотно дозиране на маслото. По брошурите пишат 100 000 километра, но аз съм виждал екземпляри, които и на 120 000 километра си теглят нормално, без да им трака коляновият вал и без да дават признаци на скорошно блокиране. Дайте мнения. [smilie=argue]

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 14.05.2009 г. 11:38 ч. ]
Заглавие:  Re: Доремонтен пробег на Трабант

Зависи от много неща. Баща ми е имал работещ трабант на 100 000+ км, който е каран с тогавашните български двутактови масла по 25гр и е каран леко, в нисички обороти (което май е доста вредно).

Автор:  Reiko [ Четвъртък, 14.05.2009 г. 13:56 ч. ]
Заглавие:  Re: Доремонтен пробег на Трабант

Моя е на 120 000 км. Както каза колегата от много неща зависи, но средно мисля, че е около 140 000 - 150 000.

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 14.05.2009 г. 14:04 ч. ]
Заглавие:  Re: Доремонтен пробег на Трабант

Всъщност каква е основната причина за блокиране на трабантовия двигател, ако приемем че по него няма унгарски части и винаги се кара с нормално двутактово масло по 20гр?

Автор:  лудака [ Четвъртък, 14.05.2009 г. 14:42 ч. ]
Заглавие:  Re: Доремонтен пробег на Трабант

Най-вече блокират от много юркане. Моя блокира на 45 хиляди от мн гас!!!

Автор:  koce [ Четвъртък, 14.05.2009 г. 16:02 ч. ]
Заглавие:  Re: Доремонтен пробег на Трабант

Най-лесно блокира, като се спуска Шипка или Петрохан на скорост. Тогава без газ няма гориво, а съответно и мазане. Високи обороти на сухо и двигателя е готов за ремонт. Особено, ако са повече хора в него.

Автор:  kiro [ Четвъртък, 14.05.2009 г. 16:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Доремонтен пробег на Трабант

Моя е производство 1985г.,първият вал издържа 100 000км.и му заминаха лагерите.Вторият 90000км ,а сега съм с рециклиран който е на 50 000км.Миналата година му сложих добавка за 2т двигатели и сега е "пушка"! :)

Автор:  Reiko [ Четвъртък, 14.05.2009 г. 20:23 ч. ]
Заглавие:  Re: Доремонтен пробег на Трабант

Моя пък много си го пазеше и обичаше, ама доиде момента когато го зас*а пред блока и 4 години не мръдна от там, и сега си иска от тук-там пипане де.

Автор:  chronometer [ Петък, 15.05.2009 г. 08:42 ч. ]
Заглавие:  Re: Доремонтен пробег на Трабант

kiro написа:
Моя е производство 1985г.,първият вал издържа 100 000км.и му заминаха лагерите.Вторият 90000км ,а сега съм с рециклиран който е на 50 000км.Миналата година му сложих добавка за 2т двигатели и сега е "пушка"! :)

Къде ти правиха рециклирането, с какви лагери, колко струваше? Дай малко повече инфо. Каква е тази добавка за 2Т двигатели и какво точно се счита, че прави /освен ако просто не изгаря в първите няколко секунди, след като попадне в двигателя :wink: /? Принципно аз съм негативно настроен срещу всякакви подобни "елексири", но пък от друга страна, винаги съм готов да науча нещо ново, стига да е стойностно.

Автор:  kiro [ Петък, 15.05.2009 г. 12:33 ч. ]
Заглавие:  Re: Доремонтен пробег на Трабант

Коляновия вал е рециклиран в Унгария,купих го от магазина в Асеновград.а за добавката пише че запълва малко шупли и хлабини.разтваря се в 1 л.масло и се сипва в бензина.Руско производство е ,но има ефект!

Автор:  chronometer [ Петък, 15.05.2009 г. 12:58 ч. ]
Заглавие:  Re: Доремонтен пробег на Трабант

Понякога пътувам до Асеновград. Кажи къде точно се намира магазина, за да се отбия някой път и аз да погледна какво има.

Автор:  Ivaka [ Понеделник, 18.05.2009 г. 00:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Доремонтен пробег на Трабант

Най-често изкарват около 100 хил.км
Другото е късмет - както има вартбурзи на по 400 000 и повече хил.км без ремонт.

Автор:  chronometer [ Четвъртък, 21.05.2009 г. 09:36 ч. ]
Заглавие:  Re: Доремонтен пробег на Трабант

Кола с двутактов двигател на 400 000 км. без основен ремонт!? 8) Е, темата баш си стана за "лов и риболов" :mrgreen: Ивак, ценим и уважаваме привързаността ти към Вартбурга, ама чак пък толкова...

Автор:  Ivaka [ Четвъртък, 21.05.2009 г. 10:49 ч. ]
Заглавие:  Re: Доремонтен пробег на Трабант

Веднага давам два примера - жената която е собственик на магазина за Вартбург в Стара Загора има Вартбург, старите модели 353 със задния радиатор. Този Вартбург е на 400 000км без ремонт на двигателя.
Бат Илко имаше Вартбург 353, преден радиатор на 600 000км БЕЗ РЕМОНТ на двигателя. За съжаление машината си замина преди няколко години.
Това самият той може да го потвърди тук, ако види темата.
Един приятел на Емо(alcoholmeter) има 353 комби с заден радиатор, по спомени някъде между 450 и 500 000км без ремонт.
Знам и за други случаи, но се връщаме много назад в годините затова няма да ги споменавам.

Просто такива случаи са много малко, както има трабанти на 150 00 без ремонт.

Автор:  kiro [ Четвъртък, 21.05.2009 г. 14:21 ч. ]
Заглавие:  Re: Доремонтен пробег на Трабант

150 000 km на Траби без ремонт-възможно е.на кумеца служебния беше на толкова преди да го бракуват!

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/