Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

оправя ли някой карбуратори от Пазарджик
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=1916
Страница 1 от 1

Автор:  j_totkow [ Понеделник, 27.04.2009 г. 09:49 ч. ]
Заглавие:  оправя ли някой карбуратори от Пазарджик

имам сигурно 3 карбуратора Н1-1 и от 3-те нищо не става, понеже на единствения читав, преди да чета тука във форума съветите, го бях ръчкал навсякъде къде има винтове и тотално съм му е#ал мамата и вчера като палих мъртвеца (не беше пален от 1,5 г. сигурно, ама си запали без проглеми) му бях сложил някакъв карбуратор дето незнам какво са му ръчкали, та проглема беше че като дръпна смукача и се форсираше до дупка все едно съм натиснал педала за газта докрай, а жилото за газта въобще не е опънато и после като върна смукача си гасне веднага (смукача така правеше все едно е педала за газта и може да си карам трабса само със смукач хехехех).
Има ли някой който може да ми оправи поне 1 карбуратор (говоря за района на Пазарджик, понеже нямам възможност да ходя вече на София - знам че там ще се намери веднага някой)

П.П. Към празниците ще сваля карбуратора и ще ми помагате евентуално ако може, защото аз не знам кой винт за какво е (имам впредвид че на що-годе читавия ми карбуратор исках да му вднигна оборотите ама съм въртял някакъв друг болт и си мисля че този болт е за някакъв еко жигльор.... и в книгата гледах ама там нищо не разбрах - сигурно съм много бавен)

Автор:  Power_353 [ Понеделник, 27.04.2009 г. 10:04 ч. ]
Заглавие:  Re: оправя ли някой карбуратори от Пазарджик

Данчо звънкай на този телефон - 034/440165-Боян

Автор:  theultimate [ Понеделник, 27.04.2009 г. 12:05 ч. ]
Заглавие:  Re: оправя ли някой карбуратори от Пазарджик

Преди да отидеш на майстор опитай следните неща:

На лостовата система на смукача има един опорен винт. Той определя колко газ да се подаде с опъването на смукача. Няма как да не го видиш - закачен е на една пластинка и като дръпнеш смукача бута друга пластинка. Отхлаби го, така че при напълно опънат смукач да се подава малко газ, а не както е в момента газ до дупка.

Въпросният "еко винт" е за сместа на празен ход и се намира отстрани на карбуратора. Затегни го до край и го отвърти на около 2 оборота за да имаш някаква база.

Големия винт отпред на карбуратора отвинти на 1.5-2 оборота.

Жилото на газта го отхлаби така че в положение на покой да е леко хлабаво.

След това като запалиш колата върти страничния винт в рамките на +- половин оборот докато докараш най-стабилен празен ход. След това от големия винт просто регулирай оборотите както ти харесват на тебе - минимума е да работи устойчиво на фарове, аз лично ги вдигам докато спре да тресе.

Автор:  ivanski [ Понеделник, 27.04.2009 г. 12:45 ч. ]
Заглавие:  Re: оправя ли някой карбуратори от Пазарджик

Васко, дай някаква снимка ли, по книгата фигура за да го разберем този ,,еко винт''.
Щото и моя е малко нестабилен.

Автор:  j_totkow [ Понеделник, 27.04.2009 г. 13:12 ч. ]
Заглавие:  Re: оправя ли някой карбуратори от Пазарджик

В петък или събота ще пробвам сам на един (все пак има 3 карбуратора) и след това звъня на този майстор дето си го дал.
Благодаря за отговорите!

П.П. В мазето намерих и един по-стар модел карбуратор дето бил технически изправен (според бащата) и прочетох мненията за + и - във форума спрямо стар и нов модел карб и все пак се чудя дали да сложа него (но като се замисля че трабса няма да минава голями разстояния мисля да е с Н 1-1)

Автор:  theultimate [ Понеделник, 27.04.2009 г. 13:47 ч. ]
Заглавие:  Re: оправя ли някой карбуратори от Пазарджик

Siso, става въпрос за малкия винт отстрани на карбуратора, който фабрично е затапен.

Ако докараш 1-1 да работи е най-добре. Просто със стария модел разликата в разхода е около 2 литра при едно и също каране и еднакъв вървеж.

Автор:  AdreNaLINE [ Понеделник, 27.04.2009 г. 19:55 ч. ]
Заглавие:  Re: оправя ли някой карбуратори от Пазарджик

Със старият модел карбуратор разхода е по-голям и пушилката също,и е по тромав в дърпането.С новият модел карбуратор много повече дърпа(предимно се усеща в старта)

Автор:  ivanski [ Вторник, 28.04.2009 г. 10:15 ч. ]
Заглавие:  Re: оправя ли някой карбуратори от Пазарджик

Васко, аз нямам тапа и затова питам.
Да не е един от дясно на карба, който можеш да го достигнеш само като дадеш газ(задвижиш лостовата система) и така той се открива ?

Автор:  theultimate [ Вторник, 28.04.2009 г. 10:42 ч. ]
Заглавие:  Re: оправя ли някой карбуратори от Пазарджик

Да. Майстори са ми казвали че на всеки карбуратор заводски се регулира различно с уред, но след като е разместен - 2 оборота +- половин.

Автор:  j_totkow [ Събота, 02.05.2009 г. 23:51 ч. ]
Заглавие:  Re: оправя ли някой карбуратори от Пазарджик

оправих смукача на карбуратора, просто имаше наистина един винт дето го развих доста
на снимката е оградено със жълто, а това с червеното оградено и е затапено със една тапа е така наречения еко жигльор (поправете ме ако греша)
Изображение
а ето от тука са се барали оборотите за колата (ама понеже аз първо ръчкам и после чета упътването и не знаех)
Изображение

големия ми въпрос е - тоя еко жигльор ако съм го развинтвал и сега не е както е бил преди какво прави - прецаквам природата ли така, или и влияе на колата

Автор:  theultimate [ Неделя, 03.05.2009 г. 13:01 ч. ]
Заглавие:  Re: оправя ли някой карбуратори от Пазарджик

Еко жигльора е това с тапичката. Ако смяташ че не е пипано - не го пипай. Тоя последния винт е за регулиране на оборотите на празен ход и се върти на око - като го отвиеш се увеличават оборотите, докато ти харесат, като преди това си сигурен че жилото на газта в положение на покой не опъва лостовата систена, а е леко хлабаво.

Автор:  ivanski [ Понеделник, 04.05.2009 г. 12:14 ч. ]
Заглавие:  Re: оправя ли някой карбуратори от Пазарджик

Тая събота и неделя когато не валеше правех трабанта.
Нещо трудно палеше на студен мотор, цапаше свещи и т.н .

Преди време един стар трабантджия ми каза да сменя поплавъка на 28 Н 1-1 с такъв от старите модели.
Тоест смених бъчвообразния поплавък със цилиндричния, който човека ми даде .

И май се оказа прав, сега празния ход е доста по-стабилен и общо взето май нещата се оправиха.
Просто махнах стария поплавък и сложих цилиндричния дори без да се опитвам да го регулирам някак.
Нито прелива, нито нищо .


Не знам, може и да е от Лукойлския бензин дето сипах .

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/