Автор |
Съобщение |
_PePo_SpRintA_
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 29.01.2009 г. 18:07 ч. Мнения: 72 Местоположение: Ловеч
Skype: preslav.i4ev
|
 Проблем с паленето
Здравеите колеги!Имам следният проблем,трабчето ми неиска да запали.Ток има,гориво има,бе сичко на прав поглед е наред,но когато вартя да запали неиска и най-странното е,че като повартя известно време почва да ми гърми гърнето.Вазможно ли е да съм разменил жигльори,и как да разбера.Като сваля свещите са мокри ,значи ходи гориво.Разменях кабелите на цилиндрите и пак нищо. МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!! ![angry [smilie=angry]](./images/smilies/angry.gif)
|
Петък, 06.03.2009 г. 16:59 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Проблем с паленето
Откачи светщите (от двигателя, иначе да са закачени към лулите). Дай на контакт на свободна предавка. Опри свещите както са с лулите на маса и върти на ръка перката за да превърташ двигателя. Виж дали и двете свещи дават искри. Аз залагам на проблем с електронното или тотално изгубена центровка.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 06.03.2009 г. 18:34 ч. |
|
 |
_PePo_SpRintA_
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 29.01.2009 г. 18:07 ч. Мнения: 72 Местоположение: Ловеч
Skype: preslav.i4ev
|
 Re: Проблем с паленето
Начи тва го направих и двете дават ток напрао да те убие,но ми се струва ,че е мраднала плочката на електронното.щото двете болчета кадето я държат са опряли до края ,а май не трябва да е така.И можете ли да ми кажете как се прави центровка да се помача на електронното!! 
|
Петък, 06.03.2009 г. 20:27 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Проблем с паленето
Лошо. Попринцип трябва да идеш на майстор. Ама тъй като трябва да стигнеш до него ще го караме по-битово. Намери от някъде шублер. Махни и двете свещи. Намираш горна мъртва точка на първи цилиндър (от към скоростната) - това е положениеото, където буталото е в най-високата си точка. След това въртиш турбината в обратна на часовниковата стрелка посока за да свалиш буталото с 3-4мм надолу. Отново опираш съответната свещ на маса и въртиш леко голямата плочка на запалването докато чуеш цъкване. След това притегни леко болтчетата и разцъкай с турбината напред назад, докато се увериш че искрата се подава 3-4мм преди горна мъртва точка. Надявам се че само голямата метална плочка се е разместила - ако и пластмасовата платка се е разместила се хвърляш в големи филми.
И пак казвам - това според мен е временна работа. Ако можеш да идеш при майстор трабантаджия, който има индиакторен часовник - така е най-добре.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 06.03.2009 г. 21:24 ч. |
|
 |
_PePo_SpRintA_
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 29.01.2009 г. 18:07 ч. Мнения: 72 Местоположение: Ловеч
Skype: preslav.i4ev
|
 Re: Проблем с паленето
Мерси много човече,утре ще се пробвам ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)
|
Петък, 06.03.2009 г. 21:27 ч. |
|
 |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
 Re: Проблем с паленето
Да не си разменил местата на кабелите за свещите ? Повтори това със искрата и виж като дава искра дадена свещ дали буталото, което и съответсва е на ГМТ .
|
Събота, 07.03.2009 г. 11:12 ч. |
|
 |
_PePo_SpRintA_
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 29.01.2009 г. 18:07 ч. Мнения: 72 Местоположение: Ловеч
Skype: preslav.i4ev
|
 Re: Проблем с паленето
Готово ,запали благодаря на всички  , .Беше си заминала центровката
|
Събота, 07.03.2009 г. 11:44 ч. |
|
|